Lijkt me prima te kunnen.... Natasia zit buiten de Kooi..... Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk.... ik dacht dat ze niet lager kan zinken na dat aanrandingsgebeuren maar dit komt dicht in de beurt. Ze is gewoon met deze intentie de Kooi ingekomen. Anders sla je toch niet zomaar om niets?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke dan nu aangifte zit te doen..
Zooooo, Huub wordt razend en terecht, lekker snel trouwens dat filmje, bedanktquote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794
Ik snap ook dat Huub die 5 even niks te melden heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Tjeetje..... Wat een nare sfeer ..... Huub snoert Nadia de mond
Ik denk dat er veel mensen bereid zijn een bijdrage te doen hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb net contact gehad met Y.A. in Hongarije....
voor weinig wil hij Natas wel omleggen...![]()
er zit helemaal niemand aan mij!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zit je aan de prosac, wat zit iedereen zit toch druk te maken
Toen ik dat woord zag dacht ik meteen aan detentie.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me prima te kunnen.... Natasia zit buiten de Kooi..... Ik vind dit werkelijk onbegrijpelijk.... ik dacht dat ze niet lager kan zinken na dat aanrandingsgebeuren maar dit komt dicht in de beurt. Ze is gewoon met deze intentie de Kooi ingekomen. Anders sla je toch niet zomaar om niets?
ik heb nog wel een potje met een beetje geld...wat kost dat nou tegenwoordigquote:Op donderdag 27 september 2007 19:49 schreef crimescene het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen bereid zijn een bijdrage te doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |