dat bedoel ik.en ik heb geen melk nodig...misschien NIX wel maar ik een Baco.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef rooie3 het volgende:
Maar de redactie is toch ook oerstom.Wij streamers weten het weer eens beter.Natasia had die kooi niet ingemogen.
Niet te geloven dat dit soort volk los over straat mag lopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef Dreamboy het volgende:
Natasia gooide dus een snijplank.
[afbeelding]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44483&sess=794
Het is wel weer opvallend dat we niets zien van het gooien van het plankjequote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
lieke deed helemaal niks
Die kan ze nou wel schudden, smerig kutwijf dat het is.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:13 schreef Stupidisco het volgende:
Natas ging toch een of andere disco tour doen door het land
Ik denk wel dat RTL kwaad is. Die hadden gerekend op mooie 'mama kookt' beelden.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kan ze nou wel schudden, smerig kutwijf dat het is.![]()
Ze gooit dus inderdaad gewoon die snijplank keihard naar beneden en loopt gewoon met een heel zelfvoldaan gezicht terug de keuken in. Amanda vindt het allemaal prachtig en Dennisquote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
lieke deed helemaal niks
Zo Natasia kom je even reacties checken...?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
als ik OOIT een van die REDACTIE tegen kom sla ik of het een HIJ of ZIJ is recht op hun BEK en goed hard OOK..zo dat moet er even uit KUT redactie///////////////
lekker belangrijkquote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Elly is oma geworden. Dat gaat ze zo vertellen.
Ik op voorleesbeelden maar helaas....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat RTL kwaad is. Die hadden gerekend op mooie 'mama kookt' beelden.
Wat er daarna is gebeurd schijnt toch minder grappig ontvangen te zijn. Iig door Jaap en Nadia.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gooit dus inderdaad gewoon die snijplank keihard naar beneden. Amanda vindt het allemaal prachtig en Dennisgaat gewoon door met een een of ander kutverhaal over de stijl van Lieke
Het is te walgelijk voor woorden en ik word hier zo kwaad van...![]()
Idd... tot vandaag kon je haar nog een hoop vergeven omdat het mogelijk allemaal onderdeel van het spel of opdracht van de redactie was geweest...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kan ze nou wel schudden, smerig kutwijf dat het is.![]()
En jij hebt het voorlezen natuurlijk gemist.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk wel dat RTL kwaad is. Die hadden gerekend op mooie 'mama kookt' beelden.
Boulevard heb ik niet gezien en de bewoners ook niet. Dus voor ons wel onverwacht en ook zonder echte aanleiding. Het moet dus iets zijn wat er al in zat voordat ze de Kooi binnenkwam. Dat zou de 'aanranding' kunnen zijn maar daar zou ze ook nog wel eens stiekem trots op kunnen zijn hoe ze Lieke hendelde. Maar Lieke is ook stoer tegen Natasia binnengekomen. Dat is de eerste indruk. En zo is dat door gegaan. Lieke heeft ook altijd gezegd dat ze Natasia vlak voor het jaar eruit zou stemmen. En dat heeft ze ook gedaan. Redenen genoeg dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... het was in het Boulevard item van gisteren (voor mij) al duidelijk dat Natasia niet alleen voor de gezelligheid kwam...
Volgens mij was ze nog kwaad op Lieke omdat ze "buiten" al een aantal keer die aanranding voor haar kiezen heeft gekregen, maar het domme mokkel heeft het alleen maar erger gemaakt...
Ze is Oma geworden......quote:Op donderdag 27 september 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
Elly wil dat ze met z'n allen eten omdat ze wat leuks te vertellen heeft...
Als dat boek van haar ooit uitkomt, dan hoop ik dat het in rol-formaat is, voor op het toilet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was het enige leuke aan haar. Nog nooit iemand zo egocentrisch mis zien kleunen met praatjes voor kindjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik op voorleesbeelden maar helaas....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |