quote:Op donderdag 27 september 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Doe nog es, mss is Dennis dan straks weg.![]()
Klopt, maar het klinkt als glas wat ze gooit, dat zegt miijn vechtgenoot ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef itsme het volgende:
Maar ik hoor dat die anderen ook gezegd hebben dat ze lieke gehoekt heeft. En dat noem je niet zo, niet wat ik in dat filmpje zie).
daar gooit ze glas? en een snijplank.
Maar alle schuld aan de febo natuurlijk. Belachelijk dat ze die trollen er in lieten. Dit was toch te verwachten.![]()
Volgens mij de enige 2 die echt geschrokken waren dat zijn Nadia en jaap.
Brian wilde de ontslagronde gewoon door laten gaan.![]()
eta: tweede filmpje gezien en de trol heeft niet het snijplankje gegooid.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44487&sess=794&mvpageno=1
in dit filmpje zie je dat ze terug komt met de rode snijplank 0.45 secquote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of die beker stond daar ergens en is door de snijplank geraakt...
Of die beker stond in de hal op een tafeltje en Natasia heeft de snijplank en de beker gegooid.
Ze heeft haar iig ook nog geslagen, anders zou dat niet zo genoemd zijn.
`s mooi, heb ik binnen een week de kooi leegquote:Op donderdag 27 september 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Doe nog es, mss is Dennis dan straks weg.![]()
Juist....de enige goede versie....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar is de snijplank tegen aan gekomen en die viel van die pilaar af.
Klopt, in het 2de filmpje is het duidelijker... ze loopt achter een compleet onschuldige Lieke aan en gooit die kartbeker achter haar aan de trap af..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:26 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
nog een keer kijken Leandra![]()
en met de vlakke hand.....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Gehoekt" zelfs, en "flink" volgens Jaap.
Zou goed kunnen..... Brian volgt de redactie blindelings....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee, hij is gewoon opgefokt... ik vermoed dat hij had gehoopt Lieke te kunnen breken in de ontslagronde nadat Natasia haar al had lopen tergen...
Helaas ging Natasia iets verder dan tergen en gaat de ontslagronde vanavond niet door, en dus kunnen ze Lieke (weer) niet breken...
Je ziet duidelijk dat ze die plank weer mee terug nam..er staat bij die trap een tafeltje en daar staan vaasjes op..je ziet op het filmpje dat er iets (vaasje) achter de glazen door op de grond valt..natasia heeft gewoon een vaas tegen het achterhoofd van lieke gegooid...maar lieke heeft iets op haar lip..dus daarna heeft ze ook nog een klap op haar gezicht gekregen..zoals je Jaap ook al hoorde zeggen. "gewoon vol met de vlakke hand"..Jaap zei dat hij er groen? van werd...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze had hem anders op een zeker moment niet meer in haar handen.....![]()
Je ziet op het 2de filmpje toch dat Zdngmw weer met de snijplank de keuken binnen komt. Of is u blindquote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Juist....de enige goede versie....![]()
ze gooide wel degelijk de snijplank...de beker viel mee en die zie je vallen op het filmpje..
hoe dan ook ...............opzouten met die truttenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Juist....de enige goede versie....![]()
ze gooide wel degelijk de snijplank...de beker viel mee en die zie je vallen op het filmpje..
Ik word er naar van als ik dit lees.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze die plank weer mee terug nam..er staat bij die trap een tafeltje en daar staan vaasjes op..je ziet op het filmpje dat er iets (vaasje) achter de glazen door op de grond valt..natasia heeft gewoon een vaas tegen het achterhoofd van lieke gegooid...maar lieke heeft iets op haar lip..dus daarna heeft ze ook nog een klap op haar gezicht gekregen..zoals je Jaap ook al hoorde zeggen. "gewoon vol met de vlakke hand"..Jaap zei dat hij er groen? van werd...
Leuk voor haar kindjuuuuuuuus die vanavond even mochten opblijven om naar mama te kijken op internetquote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze die plank weer mee terug nam..er staat bij die trap een tafeltje en daar staan vaasjes op..je ziet op het filmpje dat er iets (vaasje) achter de glazen door op de grond valt..natasia heeft gewoon een vaas tegen het achterhoofd van lieke gegooid...maar lieke heeft iets op haar lip..dus daarna heeft ze ook nog een klap op haar gezicht gekregen..zoals je Jaap ook al hoorde zeggen. "gewoon vol met de vlakke hand"..Jaap zei dat hij er groen? van werd...
Tijd dat Natasia er zelf goed van langs krijgt..geen miljonair in Hongarije die haar daarvoor kan beschermen..![]()
![]()
![]()
Blijft weinig anders over dan maar weer kippetjes kijken vanavond..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
huh, ontslagronde gaat niet door, omdat... ?
Ik kom net binnen, maar als Jaap aangeeft dat bokita heeft uitgehaald naar Lieke, wat maakt dan een snijplank nog uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Je ziet op het 2de filmpje toch dat Zdngmw weer met de snijplank de keuken binnen komt. Of is u blind
Als ik Lieke was, zou ik aangifte doenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er naar van als ik dit lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |