abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53526256
Lieke liep van tafel af en Huub hield haar even in de gaten. Of naar achter of even naar buiten om bij te komen?
Go hard or go home
pi_53526264
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:24 schreef 2live het volgende:

[..]

mss tijdens de streamlock?
Brian zei gewoon; show must go on, de eikel.
Ik denk ook dat er tijdens de streamlock meer dingen aan de hand zijn geweest.Jaap zei later:ik stond ernaast die Natasia gaf Lieke een hoek.Zou zo maar kunnen dat Huub naar boven rende,lieke erachteraan om het niet uit de hand te laten lopen en dat natasia op dat moment Lieke een hoek verkocht heeft?
pi_53526277
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef cobain94 het volgende:

[..]

Blijft weinig anders over dan maar weer kippetjes kijken vanavond..
Ik lees de COS wat vluchtig door. Maar is het nu omdat Nadia en Amanda zich niet meer zo "sterk" voelen vandaag, dat ie wordt uitgesteld? Wat is dat voor 'n onzin?
pi_53526287
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik word er naar van als ik dit lees.
ja ik ook en ik word nog naarder als ik bedenk dat Lieke weer geen aangifte zal gaan doen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 27 september 2007 @ 20:35:10 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53526288
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik Lieke was, zou ik aangifte doen
Idd... dat kan tegenwoordig toch ook via Internet??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53526289

Cap van het filmpje nadat Natasia terugkomt van de trap. Ze heeft het rode plankje nog.
  donderdag 27 september 2007 @ 20:35:25 #287
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53526302
Wat mij betreft mag Lieke nu wel eens een beetje uit de wind gehouden worden, door de redactie.

Hoe komt het toch, dat gasten/fans/medestanders van Huub en Lieke zich altijd keurig gedragen en die van Brian en Amanda zich vaak misdragen?

Zou er bij de Febo nu eindelijk eens een lampje gaan branden?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53526304
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda raakt haar stem weer kwijt !
Voorgoed is te hopen..
  donderdag 27 september 2007 @ 20:35:46 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_53526318
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda raakt haar stem weer kwijt !
Things just keep getting better
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_53526322
Elly deelt beschuit met muisjes uit, hebben we toch nog een stukje cultuur...
pi_53526328
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:31 schreef Borga het volgende:

[..]

Je ziet op het 2de filmpje toch dat Zdngmw weer met de snijplank de keuken binnen komt. Of is u blind
Herstel....
ik heb mijn blindegeleidehond het laten "zien" en het klopt....
ze komt inderdaad terug met de snijplank...

en nu ga ik verder met brailleles..
pi_53526335
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=34097
EXCLUSIEF! NATASIA UIT GOUDEN KOOI GEZET NA VECHTPARTIJ MET LIEKE!

De comeback van Natasia in de Gouden Kooi heeft maar luttele uren geduurd. De diva is namelijk door de beveiliging van de Gouden Kooi, samen met haar zus en haar 'jurist' Matt Hoorn uit de miljonairsvilla gezet na een vechtpartij met Lieke, de vriendin van Huub.

Het kon niet op vandaag in de Gouden Kooi! Een kartuitje, Sylvia op bezoek en toen ging het hek open nog een keer open. Huub en Lieke konden de spanning niet weerstaan en rennen op de rijdende auto af… “Het is gewoon Natasia!”, roept Lieke dolblij uit. De diva wordt hartelijk begroet door de Miljonairs en zoals gebruikelijk voert ze weer het hoogste woord. Ter vergroting van de feestvreugde heeft ze ook haar zus Astrid meegenomen en haar 'jurist' Matt Hoorn.

De schrijvers op de website na de aankomst van Natasia en haar gezelschap vanmiddag: "De dames gaan direct de keuken in, want ze gaan vanavond koken voor de aanwezigen. Brian en Amanda zijn, zoals mocht worden aangenomen, zielsgelukkig met de komst van Natasia. Zal de diva vanavond direct weer de show stelen? En hoe lang blijven de gasten? Vanavond staat er ook nog een ontslagronde op het programma. Wie weet moet één iemand vanavond dit feestelijke gezelschap verlaten…

Nu dat werden er al snel drie, want Natasia, haar zus en haar 'jurist' zijn inmiddels de Gouden Kooi gezet door de beveiliging van de miljonairsvilla na een knokpartij tussen Natasia en Lieke, de vriendin van Huub! De livestreams van De Gouden kooi werden onmiddellijk op zwart gezet nadat de dames elkaar te lijf gingen. Volgens aanwezigen zou Natasia volledig uit haar dak zijn gegaan, waarna de productie van De Gouden Kooi weinig anders restte de zelfbenoemde diva en haar gezelschap met harde hand te verwijderen. (later meer).
Hangplek voor vrije gedachten
pi_53526349
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Juist....de enige goede versie....
ze gooide wel degelijk de snijplank...de beker viel mee en die zie je vallen op het filmpje..

Dan heeft ze er mee geslagen want hier zie je haar de snaijplank weer terug leggen.
Goedemorgen :W
  donderdag 27 september 2007 @ 20:36:49 #294
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53526359
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

idd, anders kost het haar nog cp's ook
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53526366
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Lady-night het volgende:
Wat ik frappant vind: Brian zei morgen geen zin in bashen te hebben, maar een beetje mindfucken, geeft iedereen instructies wat ze moeten doen....nu willen de andere niet, en dan zijn het lellies....en lijkt hij de enige die er van baalt dat het niet doorgaat
Omdat zij samen met hun vriendin Natasia alles net verkloot hebben, krijgen ze morgen nog maar een kans.
  donderdag 27 september 2007 @ 20:37:04 #296
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53526369
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ja ik ook en ik word nog naarder als ik bedenk dat Lieke weer geen aangifte zal gaan doen
De Febo, onder leiding van Anita, Stijn en Flens, zullen wel weer op haar inpraten en Lieke wijsmaken, dat aangifte doen, niet "miljonairstyle" is.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53526373
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik lees de COS wat vluchtig door. Maar is het nu omdat Nadia en Amanda zich niet meer zo "sterk" voelen vandaag, dat ie wordt uitgesteld? Wat is dat voor 'n onzin?
Ongesteld uitgesteld?
pi_53526376
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet voor geweldsmisdrijven als je de dader kent.....

Alléén voor aanrijdingen en ingeslagen ruiten waar je de dader niet kent, volgens mij....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 27 september 2007 @ 20:38:57 #299
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53526426
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 27 september 2007 @ 20:39:07 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_53526430
Tis weer frappant stil op VV trouwens. Top overleg volgens mij