Te absurd wat hier gebeurd is.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef Stupidisco het volgende:
wat zei Jaap nou net....vlak voor de streamlock ?
Ik vind het totaal absurd wat hier gebeurd is. Daarvoor zei hij:quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap ik stond er naastquote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef Stupidisco het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af, wat een zooitje.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef Nostalgist het volgende:
Belachelijk...... Waarom is Syl weg ????????
Dat duidt erop dat Sylvia alleen is gehaald om Huub rustig te houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef akveor het volgende:
Mooi snel Desii...
Ik zou het werkelijk schandalig vinden dat Sylvia weg zou zijn.
Als ik Lieke was zou ik ook nooit accepteren dat ik ik geslagen werd door een gast en dat die dan gewoon zou mogen blijven. Mar waarom Sylvia daar eventueel de dupe (EN IK) van moet worden begrijp ik geen reet van.
Dit zou een prima follow up zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef noekje het volgende:
en gisteren in Boulevard. Misschien dat ze morgen nog een item kunnen schenken aan dat vieze wijf!
Mogen vasr afscheid nemen van Sylvia.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
Nog geen spoor van Lieke en Huub.
Dan wisten ze dus ook dat de gezusters Blank zwaar over de grens zouden gaan, want in andere gevallen lukt het Lieke prima om Huub rustig te houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat duidt erop dat Sylvia alleen is gehaald om Huub rustig te houden.
Jaap zegt dat hij zag dat Natasja Lieke hoekte en streamlock.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
Hier dus.
Anywayz, sterk staaltje vakmanschap weer van achter. Goed voorbereid, goed geïnstrueerd, de juiste personen die kooi in.
Petje af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |