Dat wat de koeien altijd opvreten na de bevalling. Zet haar maar in een wei dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef cobain94 het volgende:
Natasia was de moederkoek van de villa..
Script of geen script, laat hem maar oprotten!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef AnTjUh het volgende:
en ja hoor het script jaap eruit is in werking gesteld
Ik kijk ook niet, lees alleen mee hier maar heb behoefte aan alle drie .quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Gaat het nog een beetje, luitjes?
Kan ik iemand verblijden met een teiltje, een aspirientje of nat doekje voor op het voorhoofd?
*kijkt lekker geen streams
asprientje graagquote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef avonne het volgende:
Gaat het nog een beetje, luitjes?
Kan ik iemand verblijden met een teiltje, een aspirientje of nat doekje voor op het voorhoofd?
*kijkt lekker geen streams
Ik hoop hetquote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Duurt niet lang meer dan begeeft de stem van Amanda het weer![]()
Lieke zat aan de taartquote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Waarom sloeg Astrid Huub?
Deed het zeer?
Zou mooi zijn, dan is Dennix de volgende.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap eruit dus...... De redactie probeert het nog maar een keer......
Huub vertelde net zelf tegen Lieke dat Astrid haar hand op zijn mond drukte en hem wegduwde omdat hij met zijn vingers in haar eten zat.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Deed het zeer?
hier nog een die alleen maar leest en graag van alle drie de mogelijkheden gebruik wil makenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, lees alleen mee hier maar heb behoefte aan alle drie .
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Nee he... tarotkaarten. Nu kunnen we echt geen kant meer uit.
4 streams op Syl?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
je bent de enige nietquote:Op donderdag 27 september 2007 18:49 schreef rooie3 het volgende:
Snap er allemaal niks meer van.Huub krijgt weer de schuld van alles.Krijgt een ram van die zus van Natas.Syl die er is en een ontslagronde.Jaap kan weer goed doen bij Natas en nog veel meer.Ben het spoor bijster.
Astrid had een taart meegebracht. Huub wilde met z'n vinger naar de taart kijken........quote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Deed het zeer?
Je had een schrijffoutje..maar je was me voor...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wat de koeien altijd opvreten na de bevalling. Zet haar maar in een wei dan.
hééé Mook, ik snap geen fuck van je herstelde bericht.![]()
http://www.onkruid.nl/tarot/tarot.phpquote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Onbegrijpelijk,quote:Op donderdag 27 september 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat hebben ze er toch weer ingezet. Lullen over een brief wat niet miljonairstyle zou zijn en dan vervolgens dat teringwijf er in zetten met haar perfecte kutzuster. Ik trek dat niet...
Heeft Huub ogen in zijn vingers?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Astrid had een taart meegebracht. Huub wilde met z'n vinger naar de taart kijken........
Het deed mij geen zeer, ik voelde er niets van. Huub ook niet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk,
ze zullen wel lekker kunnen pijpen met die grote monden, iets anders kan ik niet verzinnen, sorry
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:50 schreef avonne het volgende:
Tast toe, lieverds. Er is genoeg voor iedereen.
Drankje erbij?
[afbeelding]
Gelukkig voelde me al zo dom.Weet niet of ik het vanavond nog wel leuk gaat vinden.Wat gaat er allemaal gebeuren en waarom is Huub zo dom met Jaap.quote:
We zien het welquote:Op donderdag 27 september 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig voelde me al zo dom.Weet niet of ik het vanavond nog wel leuk gaat vinden.Wat gaat er allemaal gebeuren en waarom is Huub zo dom met Jaap.
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:53 schreef STAP01 het volgende:
Er komen scheldwoorden in mij op waarvan ik niet wist dat ik ze kende!
Zitten ze ook op de camping?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk,
ze zullen wel lekker kunnen pijpen met die grote monden, iets anders kan ik niet verzinnen, sorry
OMGquote:
Die zie ik er wel voor aan Natasja aan te pakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Kan het nog voller. Elly komt er ook gezellie bij.
Leuk dat ze er weer is, weet iemand watvoor bedrijf Sil is begonnen?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Meganog het volgende:
Hoop spelinfo van Sylvia.
ja ...dat zou leuk zijn ...Ellyquote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
Kan het nog voller. Elly komt er ook gezellie bij.
Adem in, adem uit en zet de streams gewoon uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef mazaru het volgende:
OH MY GOD!!!!
The Omen is terug, met haar duivelszus!!!![]()
![]()
quote:
Lees de update evenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Leuk dat ze er weer is, weet iemand watvoor bedrijf Sil is begonnen?
Syl blijft moeite hebben met Lieke, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia zoende Lieke de vorige keer niet omdat Syl het er niet mee eens was, dat Lieke zich horizontaal de villa heeft ingewerkt......
Ja....ze blijft een gevoelsmens natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl blijft moeite hebben met Lieke, dat is duidelijk.
Waarom zou Sylvia het recht hebben om te veroordelen hoe Lieke de villa is binnengekomen?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Py het volgende:
Syl tegen Lieke: Ik zit nu gezellig met je te praten maar dat is eigenlijk hypocriet zonder dat ik uitleg dat je bij mij in de min bent begonnen omdat je je horizontaal binnen hebt gewerkt..
Gek wijfquote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
en ik doe het niet eens expres.![]()
*gaat op zoek naar wat andere printscreen software*
zdngmw....................................OOOEEEEHHH DAT WORDT ONWEER EN OVERSTROMINGEN VANACHT !!quote:
nou dat zou lekker worden ......dan mag terugslaan ookquote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia: "Ik ben geen deelneemster en mag slaan, en hard ook whahaha!!"
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef chufi het volgende:
Durft iemand het geluid op stream 1 & 2 aan te zetten ?
Volgens mij had Syl heel graag een wipje gemaakt met Huub maar wilde dat niet on cam.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia : "Ik vind het niet leuk dat mensen genaaid worden "
Over Huub dus, dat Lieke hem gebruikt heeft .....
Alles over Lieke is bij Sylvia gebaseerd op ideetjes, vooroordelen en vage gevoelens.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef Clank het volgende:
Lieke is not amused over de conclusie die Sylvia uitspreekt dat ze zich horizontaal de villa in heeft gewerkt. Ze verdedigt zich natuurlijk.. maar Sylvia blijft steekjes geven dat het wel zo is..
Ojee sorry , en dank voor al je updates!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees de update even![]()
En nogmaals: er komt uit mijn hand GEEN update over het monster. Ze is genoemd, that's it.
en dan zo'n kutopmerking dat Huub sex met haar wil.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef avonne het volgende:
Sylvia is gewoon een jaloerse trut.
Get over it.
Wat is er overigens mis mee dat huub en lieke tv geil zijn. Zijn niet alle bewoners en vooral gasten dit?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Syl is niet televisiegeil. Dat is het verschil. Och gut..zij niet maar wel meedoen.
Ja, da's mooi, maar ik ben nu dus in staking!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee sorry , en dank voor al je updates!
Typisch een vrouwenopmerking..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan zo'n kutopmerking dat Huub sex met haar wil.![]()
Tegenwoordig komt haar gevoel vooral vanuit haar buik.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alles over Lieke is bij Sylvia gebaseerd op ideetjes, vooroordelen en vage gevoelens.
Sylvia heeft recht op haar mening. Die geeft ze om uit te leggen waarom ze de vorige keer Lieke links liet liggen. Zij vindt Lieke een televisiegeile muts die Huub heeft geneukt om de villa in te komen. Lieke is ook op een merkwaardige manier binnengekomen. Dat wakkermaak verhaal daar wil Lieke verder niet op ingaan en dat snap ik wel want daaruit blijkt hoe ver ze gaat om iets te bereiken wat ze in haar hoofd heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou Sylvia het recht hebben om te veroordelen hoe Lieke de villa is binnengekomen?
Het is toch aan de redactie geweest.
Bij de andere nieuwe bewoners is toch ook niet gevraagd of ze wel gescreend zijn oid
Ik snap dit eigenlijk al heel lang niet......
Als ik lieke was stopte ik met mezelf te verdedigen. het is de moeite niet waard.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt haar gevoel vooral vanuit haar buik.
Precies lekker laten lullen die Silquote:Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik lieke was stopte ik met mezelf te verdedigen. het is de moeite niet waard.
Nee, Sylvia niet, die is een gevoelsmens.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is er overigens mis mee dat huub en lieke tv geil zijn. Zijn niet alle bewoners en vooral gasten dit?
En nogmaals..... wie is sylvia helemaal dat zij zich het recht voorbehoudt om iemand hierop te veroordelen???
hare majesteit?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij had Syl heel graag een wipje gemaakt met Huub maar wilde dat niet on cam.
Zeker nu die 2 heksen in dat hok aanwezig zijn. Ik hoop eigenlijk dat ze tegen die tijd opgerot zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke:" Het wordt dus een waardeloze ontslagronde"
ja ...door de febo, dus ...jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
Huub is achter geweest en zegt tegen Sylvia: Ik heb zo'n gevoel dat ik rustiger tegen Astrid ga doen.
Daar spraken Huub en Sylvia anders altijd openlijk over met elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Syl. als ik met Eric en Huub was overgebleven dan had ik Huub er eerder uitgestemd vanwege het spel Huub is een sterke speler.
Dit had Syl beter niet kunnen zeggen er dom.
Dit is toch niet te geloven. Huub deed niets verkeerd en mag Astrid niet aanpakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Huub komt terug van achter....
Huub: "Ik heb het gevoel dat ik wat rustiger tegen Astrid ga doen"
helemaal mee eens _0-quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef Barr het volgende:
vieze vuile tyfus neger sterf
Ik wel een hele minuut.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Niemand luistert naar de heks en haar evil twinsister ?
Waarom is dat dom? Lijkt me speltechnisch juist slim.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Syl. als ik met Eric en Huub was overgebleven dan had ik Huub er eerder uitgestemd vanwege het spel Huub is een sterke speler.
Dit had Syl beter niet kunnen zeggen er dom.
Dat meen je niet, ik zit echt te koken hier.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Godverdomme, ze gooit iets tegen Lieke haar hoofd. Lieke boos en streamlock!
Jezus Christus, wat een tuig is het toch ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Natasia gooit met glas!!!!
Eruit met dat tuig!
Grijp NU in redactie dit kan dus echt niet!
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz ik val dus weer precies met mn neus in de streamlocks... zo te zien heeft die aso lieke gemept met een pan ofzo?
Niet gezien geen Cap.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef BuffyJan het volgende:
Dat klotewijf gooide dus iets tegen Lieke haar hoofd! Wat een mongool! Mn bloed kookt van dat achterlijke teringwijf![]()
![]()
![]()
ZE zei ook al bij binnenkomst, ik kan gewoon slaan, ik kan er toch niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz ik val dus weer precies met mn neus in de streamlocks... zo te zien heeft die aso lieke gemept met een pan ofzo?
Ja echt ziek dit, ik hoop dat ze Lieke snel naar achteren roepen want dit is schandalig...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Eruit met dat tuig!
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Zo; Natas weer los tegen Lieke....
SL op 4 streams......... Men gaat ingrijpen dus...... (vermoed ik)
nadia deed toch niks het was die heksquote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia Exit. Stomme oververhitte geit.![]()
Nee. Andersom mag uiteraard wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef Meganog het volgende:
Mag Huub Natasia nu gewoon een gebroken neus slaan, aangezien ze niet meer in het spel zit?
Zo gaat lekker.Wat wil de redactie nou.Huub en Lieke hebben al genoeg te verduren gehad.Stelletje klootzakken daar,waarom nooit eens andere.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef kybe het volgende:
Wat is dit nu weer ????Wie gooit er iets op het hoofd van Lieke?????
Vlak voor de streamlock schreeuwde ze ook nog zoiets.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ZE zei ook al bij binnenkomst, ik kan gewoon slaan, ik kan er toch niet uit.
Ik heb mijn streams uitgezet toen dat tuig binnenkwam. Niet te geloven wat ik hiet allemaal lees.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een tuig is het toch ook.
Nee niets gedronken!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
nadia deed toch niks het was die heks
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik vermoed van niet...... Zijn ogen stonden niet op "klein"zeg maar...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?
Djeez, meen je dat echt?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Eruit met dat tuig!
is niet...ze gooide het van de trap af toen lieke naar beneden liep...bewust om lieke te raken tegen haar hoofdquote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef T-lex het volgende:
Ach..ze gaf lieke alleen een tikje met een snijplank op d'r hoofd toen ze de trap af liep.
En er hangen bij de trap toch nog geen "huub"camera's..dus jammer joh. Is niet gezien.![]()
Dat doet er nu toch niet toe. Het is de zwarte heks die weer denkt zich alles te kunnen permiteren.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon onmiddelijk de hut uit. Dan halen ze maar iets bij de chinees.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Huub haar op haar bek slaat!
Welcome to the "mild" version of DGK.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef riri het volgende:
gewoon steeds fysiek geweld sinds natasia in dat huis is....eerst d'r zus die huub midden in zijn gezicht slaat...nu lieke die een map tegen haar achterhoofd gesmeten krijgt
Wat is dit voor achterlijks
Gelukkig , maar ik kan me wel voorstellen dat hij nu helemaal uit zijn plaat gaat, wat een trailer trash is het ook.quote:
Beschamend is het perfecte woord.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
Wat een beschamende vertoning van de redactie ook weer om haar terug te halen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef T-lex het volgende:
Blijft een mooi zwembadje...maar 4 streams er op is ff "te".![]()
Ik loop 2-wekelijks bij Drs.H - eerstelijns psycholoog - die zit hier ook wel eens opquote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
is hier geen huispsycholoog die ons kan helpen als het ons even teveel wordt?
Misschien dat Lieke even een gesprekje met Anita kan hebben, dan kan Anita even duidelijk maken dat het Lieke haar eigen schuld is, had ze maar geen hoofd moeten hebben, want ja daar lok je mee uit dat iemand je iets naar je hoofd gooit.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beschamend is het perfecte woord.
Zelfs een goudvis heeft een langer geheugen dan Amandaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef Clank het volgende:
Amanda weet 100% dat zij van Brian houdt en hij van haar en dat ze na de Kooi samen verder gaan
En als Amanda iets zeker weet dan brengt niemand haar van dat idee af.... jammer genoeg.
na vanavond gaat ze gelijk naar Hongarijequote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
De redactie wist toch ook dat Natasia in staat is om iemand te vermoorden...
Precies en met die evil twinsister erbij wisten ze dat het ging escaleren, vandaar dat Sil er bij is gehaald voor Huub.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
De redactie wist toch ook dat Natasia in staat is om iemand te vermoorden...
Niet als het aan Deborah Flens Pannekoek ligt. Die juicht het alleen maar toe.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef farceman het volgende:
Hier werkt maar een ding!!!
En dat is gewoon eruit!
Redactie toon eens voor een keer dat jullie ballen hebben
Al met al is ze ongeveer 4 minuten in beeld geweest ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel streamlocks zijn er al geweest sinds de binnenkomst van de Blank brigade?
En het erge is, dat Anita het daar waarschijnlijk nog naar zou draaien, ookquote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Verida het volgende:
Misschien dat Lieke even een gesprekje met Anita kan hebben, dan kan Anita even duidelijk maken dat het Lieke haar eigen schuld is, had ze maar geen hoofd moeten hebben, want ja daar lok je mee uit dat iemand je iets naar je hoofd gooit.
Je kon door de glazen deur van de chill twee dingen naar beneden zien komen,daarna Lieke op de trap met haar hand op haar hoofd.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
is niet...ze gooide het van de trap af toen lieke naar beneden liep...bewust om lieke te raken tegen haar hoofd
Wees blij is mijn opinie.. Je kan alles toch terug lezen, en terug zien op bijv. Clipser..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet of ik blij moet zijn of juist niet dat ik vanavond naar een ouderavond moet.
Mooi, dan hoop ik dat ie ook iets kan met onze moordneigingen...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik loop 2-wekelijks bij Drs.H - eerstelijns psycholoog - die zit hier ook wel eens op
FOk!. Is een errug prettige om mee te spreken ! Hij heeft me van mijn straatangst,
mijn spinnenfobie afgeholpen !!! We zijn nu bezig met mijn borsthaarfobie......
Schandalig hoe ze geweld verheerlijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
Lieke kwam heel even de keuken in en vroeg hoe het ging met het koken...toen werd ze al vreselijk ordi uitgescholden door natasia....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:18 schreef STAP01 het volgende:
Ik had niets in de gaten tot deze reakties!!! Wat een tyfus kutkutkutloeder!
JAAAAA maar je mag geen fysiek geweld gebruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef Py het volgende:
Lieke zal wel weer een bijdehante opmerking gemaakt hebben of 'per ongeluk' vlak langs haar gelopen hebben en geraakt.
Zeker 4 of 5......quote:Op donderdag 27 september 2007 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel streamlocks zijn er al geweest sinds de binnenkomst van de Blank brigade?
Precies Huub moet maar eens doorhebben dat wanneer hij en Lieke gaan samenwerken met Jaap dat Lieke hem keihard eruit zal stemmen. Nee laat die Jaap maar lekker bij die aso's daar hoort ie thuis.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is dat dom? Lijkt me speltechnisch juist slim.
Anita moeten ze als psycholoog als eerste dat hok uitjassen , daarna de rest van de FEBO, wat een klunzen daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien dat Lieke even een gesprekje met Anita kan hebben, dan kan Anita even duidelijk maken dat het Lieke haar eigen schuld is, had ze maar geen hoofd moeten hebben, want ja daar lok je mee uit dat iemand je iets naar je hoofd gooit.
Moet je op vol lezen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef riri het volgende:
T-Lex..zegt veel over je dat je er nog om zit te lachen ook
Moet jij niet je pilletje innemenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef farceman het volgende:
[..]
Schandalig hoe ze geweld verheerlijken.
RTL moet programma gelijk van de buis halen.
Wiel belt er fons van westerloo
Tja, maar goed dat Huub niet heeft gedronkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies en met die evil twinsister erbij wisten ze dat het ging escaleren, vandaar dat Sil er bij is gehaald voor Huub.
Je post op het verkeerde forum.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef farceman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
De enige winnaar van dgk is dadelijk Wilgo. Die heeft centen en is van het kutkreng verlost.
Nope, de Italiaanse Rivïera.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
na vanavond gaat ze gelijk naar Hongarije![]()
Lieke kwam in de keuken en Natasia, scheeuwde dat ze op moest sodemieteren. Lieke zei nog dat het haar keuken was, maar Natasia zei: "Vanavond niet".quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef Py het volgende:
Lieke zal wel weer een bijdehante opmerking gemaakt hebben of 'per ongeluk' vlak langs haar gelopen hebben en geraakt.
Die hand kon dus ook uit bescherming zijn. Of kon je zien dat er iets haar hoofd raakte?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Je kon door de glazen deur van de chill twee dingen naar beneden zien komen,daarna Lieke op de trap met haar hand op haar hoofd.
Nee dus...ze vroeg heel normaal hoe het ging met het koken...niks bijdehante opmerking...gewoon beschaafde interesse tonenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:21 schreef Py het volgende:
bel de politie! snel!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef farceman het volgende:
[..]
Schandalig hoe ze geweld verheerlijken.
RTL moet programma gelijk van de buis halen.
Sylvia: wat doet ze??quote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Die hand kon dus ook uit bescherming zijn. Of kon je zien dat er iets haar hoofd raakte?
PS het blijft natuurlijk fout om te gooien hoor
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
De enige winnaar van dgk is dadelijk Wilgo. Die heeft centen en is van het kutkreng verlost.
Ze had zich ook al ingedronken volgens mij, dan is ze net een pubermeisje van 14.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, maar goed dat Huub niet heeft gedronken
Natasia sloeg een uurtje geleden al een glas champagne in 1 teug achterover, drank maakt echt iets los hè, 't is niet voor niets een harddrug...
Je zag duidelijk dat zij pijn had.Het moment van het hoofd raken heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Die hand kon dus ook uit bescherming zijn. Of kon je zien dat er iets haar hoofd raakte?
PS het blijft natuurlijk fout om te gooien hoor
same herequote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef pronkjewail het volgende:
Handig...ik koop bij wijze van hoge uitzondering weer eens streams...heb ik nog geen sec bewegend beeld gezien vanwege de streamlocks!
En ik gun het hem van harte.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Volgens mij heeft Wilgo netjes voor de kids proberen te zorgen en daarvoor heeft ie inderdaad geld nodig en ja dat Natas maar dure kados geeft aan iedereen en nog wat . Dan is dat geldt op. En vakantiegeld natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
laat je nakijken...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bel de politie! snel!!!
niet zo overdrijven, dit is toch entertainment
Ga jij hier maar even naar kijken, dat is beter voor je:quote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef farceman het volgende:
Schandlig als de redactie en achter dit laat gebeuren en gaat sussen.
Eruit met dat tuig
Heel misschien over een week op TVquote:Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef Verida het volgende:
Is er al een filmpje van?
Ok ze is zeer waarschijnlijk wel geraakt dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Je zag duidelijk dat zij pijn had.Het moment van het hoofd raken heb ik niet gezien.
Dat is het juiste woord. Beschamend. Wat dachten ze daar eigenlijk? Dat Natasia en haar zus gezellig kwamen doen?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
En gie geleuft dat?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel misschien over een week op TV
denk dat de redaktie zich kapot lacht om de reakties op de fora.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef riri het volgende:
[..]
laat je nakijken...
waarom is er dan nu een streamlock?
ze vinden dit zelf ook niet kunnen
omwille van entertainment alles goedpraten?
Nou...wat zeg je dan als er een verkrachting in het huis plaatsvindt....ook entertainment???????
Precies... iedereen op de fora wisten al dat het mis zou gaan. Maar de redaktie leest hier wel maar luisterd niet.... Nou maar gauw optyfen dfat achterlijke wijf. Ik kan me er nog steeds kwaad overmaken dat Natasia eervol ontslagen is.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is het juiste woord. Beschamend. Wat dachten ze daar eigenlijk? Dat Natasia en haar zus gezellig kwamen doen?
Nee, dat dachten ze niet, ze wisten wel degelijk dat het zou kunnen escaleren want waarom is Silvia er ook?
Juist!
En nu zitten we met een streamlock omdat ze die Natasia met haar zus hebben onderschat..of is het overschat...?
Ze weten duidelijk weer eens niet wat ze doen daar...
Natasia en haar zus uitnodigen....weer een voorbeeld hoe incompetent die redaktie vaak is.
![]()
en wat exact maakt ze waar dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef T-lex het volgende:
Eindelijk is een beetje actie.(Alleen jammer dat we er zo weinig van mee krijgen
)
Iedereen praat er al een week over "Natasia dit" "Natasia dat". Je kan zeggen wat je wil, maar ze maakt het wel ff waar.![]()
het ergste is dat straks in de uitzending alles zo wordt gedraaid, dat St. Brian weer de held is en Huub en Lieke de agressievelingenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef oetelmen het volgende:
Walgelijk....wat een vertoning, wat een heksen!! Zus slaat eerst huub en nu die draak slaat lieke!!
Wat een vreselijk mens, weg ermee!!!
Have fun..."Er even tussenuit"quote:Op donderdag 27 september 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Als ik zwembaden wil zien dat ga ik wel naar Center Parcs.
is naw ook de bedoeling van de reaktie geweest, zodat er weer mensen wakker wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef Prosac het volgende:
Wohooooo
Vet dit!
eindelijk weer dusdanige actie dat een COS binnen 10 minuten vol is, net als vroeger.
GOOOO NATASIA!
(dat je maar een boom met 120km/u moge kussen op de terugweg)
Wat maakt ze waar?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef T-lex het volgende:
Eindelijk is een beetje actie.(Alleen jammer dat we er zo weinig van mee krijgen
)
Iedereen praat er al een week over "Natasia dit" "Natasia dat". Je kan zeggen wat je wil, maar ze maakt het wel ff waar.![]()
Komt ook door de champagne, wordt ze nog agressiever van...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom een gast zich zo gedraagd. Natasia heeft in al die maanden niets geleerd en doet er nu een schepje bovenop. Aso wijf...
En de twee heksen zijn weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef Py het volgende:
Jee, we hebben weer beeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |