hier nog een die alleen maar leest en graag van alle drie de mogelijkheden gebruik wil makenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, lees alleen mee hier maar heb behoefte aan alle drie .
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Nee he... tarotkaarten. Nu kunnen we echt geen kant meer uit.
4 streams op Syl?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
je bent de enige nietquote:Op donderdag 27 september 2007 18:49 schreef rooie3 het volgende:
Snap er allemaal niks meer van.Huub krijgt weer de schuld van alles.Krijgt een ram van die zus van Natas.Syl die er is en een ontslagronde.Jaap kan weer goed doen bij Natas en nog veel meer.Ben het spoor bijster.
Astrid had een taart meegebracht. Huub wilde met z'n vinger naar de taart kijken........quote:Op donderdag 27 september 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
Waarom sloeg Astrid Huub?
Deed het zeer?
Je had een schrijffoutje..maar je was me voor...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wat de koeien altijd opvreten na de bevalling. Zet haar maar in een wei dan.
hééé Mook, ik snap geen fuck van je herstelde bericht.![]()
http://www.onkruid.nl/tarot/tarot.phpquote:Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
Onbegrijpelijk,quote:Op donderdag 27 september 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat hebben ze er toch weer ingezet. Lullen over een brief wat niet miljonairstyle zou zijn en dan vervolgens dat teringwijf er in zetten met haar perfecte kutzuster. Ik trek dat niet...
Heeft Huub ogen in zijn vingers?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Astrid had een taart meegebracht. Huub wilde met z'n vinger naar de taart kijken........
Het deed mij geen zeer, ik voelde er niets van. Huub ook niet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk,
ze zullen wel lekker kunnen pijpen met die grote monden, iets anders kan ik niet verzinnen, sorry
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:50 schreef avonne het volgende:
Tast toe, lieverds. Er is genoeg voor iedereen.
Drankje erbij?
[afbeelding]
Gelukkig voelde me al zo dom.Weet niet of ik het vanavond nog wel leuk gaat vinden.Wat gaat er allemaal gebeuren en waarom is Huub zo dom met Jaap.quote:
We zien het welquote:Op donderdag 27 september 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig voelde me al zo dom.Weet niet of ik het vanavond nog wel leuk gaat vinden.Wat gaat er allemaal gebeuren en waarom is Huub zo dom met Jaap.
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:53 schreef STAP01 het volgende:
Er komen scheldwoorden in mij op waarvan ik niet wist dat ik ze kende!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |