Syl er even in is goed voor Huub. Ik zag haar graag daar ondanks 100x barcelona in een gesprek. En dat ze Lieke niet aardig vindt is haar goed recht. Ik vind het in elk geval leuk dat ze er isquote:Op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef rooie3 het volgende:
Aan Syl erbij heb je niks.Syl doet Huub toch niet helpen.
hun weten in de kooi niet dat natasia komt?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt: Jullie missen het koken van Natas zeker wel?![]()
Nee zij in de kooi weten niet dat Natasia komt en misschien komt ze nu wel niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Brici het volgende:
[..]
hun weten in de kooi niet dat natasia komt?
Maar Syl heeft veel contact met Eric dus die zal wel op de hoogte zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
Jammer dat Sil niet echt info heeft voor Huub, want ze keek amper streams
Vast wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef lorence1 het volgende:
is syl nou gastspeler?
zal natas nog komen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee zij in de kooi weten niet dat Natasia komt en misschien komt ze nu wel niet.
Nou haar gezicht sprak boekdelen...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef lorence1 het volgende:
en wat zal lieke ervan vinden?
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou nieuw zijn dat ze dit soort info niet hebben, Syl is volgens mij echt een verrassing.
Natasja was dol op Syl, nadat Syl weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef BsJanssen het volgende:
waarom vindt iedereen die Sylvia toch zo leuk? Ze heeft nog nooit wat nuttigs gedaan, ook niet toen ze in de villa zat behalve Huub een backup te geven.
Mocht Natasia er vandaag ook in komen zou ik dat een erg slechte zet vinden, dan wordt de 'terror' van Natasia op Huub, Lieke en Jaap (zoals ze aangekondigd had) volledig ontkracht als Sylvia er ook nog ergens tussen loopt!
Of ze hebben het bezoek van Natasia gecancelled omdat ze er te veel de publiciteit mee heeft opgezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.
Zou zo maar kunnen dat Natasia met haar lover naar de Italiaanse riviera moest. Huizen kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.
Ik vind dat Lieke nog vrij geinteresseerd is in haar. Ik had haar compleet genegeerd. De vorige keer groette Sylvia Lieke niet eens. Trieste actie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou haar gezicht sprak boekdelen...
Die kids zijn er inmiddels aan gewend dat "Mama Natasja "er niet is.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Natasia is binnenkort te zien in een magazine in Marlies Dekkers lingerie. Ze gaat veel naar premiere's en discotheken.
Haar moederkwaliteiten zijn dus nog steeds niet noemenswaardig.
na und?quote:Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit
Wat betreft het laten zien van een (negatieve) emotie is Lieke net Sylvisaai. Lieke wil eigenlijk ook graag een kindje van god zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieke nog vrij geinteresseerd is in haar. Ik had haar compleet genegeerd. De vorige keer groette Sylvia Lieke niet eens. Trieste actie.
Huubquote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef PimBorne het volgende:
ben ik weer..
Heb zoveel mogelijk terug gelezen.. maar misschien overheen gelezen, wie heeft het karten gewonnen ?
maakt mij verder niet uit, ik snap alleen niet dat daar niets over gezegd wordt, Lieke is hier helemaal naar beneden geschreven over haar mannenschouders en te dicht bij elkaar staande ogen. Ik zie dan even de objectieviteit niet meer.quote:
neee....je heb het idd niet gevolgd..............Syl is de normaalste persoon (oke met Lieke) die nu in dgk zit.............Ken nu wel vertellen hoe ze was ....maar geloof me ...in dat gekkehuis was zij de normale en zeker niet egoistischquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd toen Sylvia erin zat, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik vind die hele sylvia drie keer niks. Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo idolaat van haar is. Het lijkt mij een intrigante en vrij egoistisch. Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit. Maar goed, het schijnt dat iedereen zich voor kan stellen dat als Huub de keuze moet maken tussen sylvia en lieke, dat hij dan voor sylvia zou kiezen.
Erg stom, ik vind Lieke tien keer leuker en sympathieker dan sylvia.
ik meen mij te herinneren dat veel mensen Lieke juist een toevoeging zouden vinden en het een leuke en classy meid vonden. Maar toen was er ook een behoorlijk tegenpolige strijd hier. Huubhaters versus Huublovers. En daar werd Lieke ook flink bij afgestraft ja. (de haters)quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt mij verder niet uit, ik snap alleen niet dat daar niets over gezegd wordt, Lieke is hier helemaal naar beneden geschreven over haar mannenschouders en te dicht bij elkaar staande ogen. Ik zie dan even de objectieviteit niet meer.
Syl isquote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
neee....je heb het idd niet gevolgd..............Syl is de normaalste persoon (oke met Lieke) die nu in dgk zit.............Ken nu wel vertellen hoe ze was ....maar geloof me ...in dat gekkehuis was zij de normale en zeker niet egoistisch
Ik heb geen favoriet, vind dit alleen niet leuk voor Lieke.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat veel mensen Lieke juist een toevoeging zouden vinden en het een leuke en classy meid vonden. Maar toen was er ook een behoorlijk tegenpolige strijd hier. Huubhaters versus Huublovers. En daar werd Lieke ook flink bij afgestraft ja. (de haters)
Ik heb het wel gevolgd toen Sylvia erin zat,in het begin vond ik haar wel een leuke vrouw maar ben helemaal op haar afgeknapt.Ben het dus volkomen met je eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd toen Sylvia erin zat, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik vind die hele sylvia drie keer niks. Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo idolaat van haar is. Het lijkt mij een intrigante en vrij egoistisch. Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit. Maar goed, het schijnt dat iedereen zich voor kan stellen dat als Huub de keuze moet maken tussen sylvia en lieke, dat hij dan voor sylvia zou kiezen.
Erg stom, ik vind Lieke tien keer leuker en sympathieker dan sylvia.
Tot nu toe nog wel eigenlijk want Amanda reageert er (nog) niet echt sensationeel opquote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat ze nu verteld aan Amanda ......saai he![]()
Sylvia valt wel een beetje door de mand nu met informatie die ze dus duidelijk MOET zeggen om te stoken. Helaas zal niemand haar echt serieus nemen verwacht ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef Prosac het volgende:
Syl en Amanda weer in gesprek.
Amanda zal wel weer ja en amen zeggen en er vervolgens geen zak mee doen.
nee maar wel compleet stomquote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik ben ook niet dom.
Dat denk ik ook. Sylvia zal alleen nuttig zijn om de relatie tussen Huub en Lieke onder druk te zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef farceman het volgende:
Alleen Natasia kan Amanda misschien overtuigen
we zullen zien.....ze zal er heus op terug komen....met rat ...en levert vast wel weer ruzieavondjequote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel eigenlijk want Amanda reageert er (nog) niet echt sensationeel op![]()
Dat is dan duidelijk in opdracht van de Febo.. lijkt me niet dat ze zoiets zómaar zegt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt tegen Amanda dat ze zeket weet dat Brian haar wipt voor backup, go Syl.![]()
![]()
gelukkig, nog iemand.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd toen Sylvia erin zat,in het begin vond ik haar wel een leuke vrouw maar ben helemaal op haar afgeknapt.Ben het dus volkomen met je eens.
Dat dacht ik ook. Sylvia is nooit zo direct geweest en dit doe je echt niet als je eventjes terug komt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Sylvia valt wel een beetje door de mand nu met informatie die ze dus duidelijk MOET zeggen om te stoken. Helaas zal niemand haar echt serieus nemen verwacht ik.
Klopt. Dat vinden wij misschien wel, maar zij vindt van niet. En wat je vindt, mag je houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik ben ook niet dom.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Huub en Lieke hebben alleen maar ruzie, Brian en ik doen echt romantische dingen.![]()
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'quote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. Dat vinden wij misschien wel, maar zij vindt van niet. En wat je vindt, mag je houden.
(heb al eens geopperd dat Amanda wel eens kan gaan winnen, juist vanwege dat enorme bord voor haar kop. Ze is te dom om echt gemeen te zijn, en te slim om niet te stikken als ze slaapt. De ideale rls-kandidaat.)
Amanda wil geen verkeerd woord horen over Brian, wat iemand ook zegt, ze heeft een ideale relaasie met Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Stupide op de grens van minder begaafd![]()
Sylvia dringt niet te hard aan, da's wel jammer.
Hahahahah'' te slim om niet te stikken als ze slaapt'' Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. Dat vinden wij misschien wel, maar zij vindt van niet. En wat je vindt, mag je houden.
(heb al eens geopperd dat Amanda wel eens kan gaan winnen, juist vanwege dat enorme bord voor haar kop. Ze is te dom om echt gemeen te zijn, en te slim om niet te stikken als ze slaapt. De ideale rls-kandidaat.)
Het is wel echt duidelijk nu dat dat kind dom is, ze wordt vandaag voor 2e maal gewaarschuwd en nog wil ze het niet zien. Hoewel Liefde maakt blind, dus misschien is ze gewoon blind nu.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'Ik vraag me af of ze bij Amanda een IQ test hebben gedaan. Het is een wonder dat ze zich kan handhaven in de villa.
Knap dat je ernaar kan luisteren!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:47 schreef Stupidisco het volgende:
die groep van 5 zit vol met leugens naar elkaar toe
Ze kan zich handhaven omdat alles haar ontgaat en het voor haar voelt als een heerlijke vakantie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'Ik vraag me af of ze bij Amanda een IQ test hebben gedaan. Het is een wonder dat ze zich kan handhaven in de villa.
met veel moeite....dat welquote:Op donderdag 27 september 2007 17:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Knap dat je ernaar kan luisteren!
Ik ben nooit vergeten dat Sylvia een keer op bezoek kwam en Lieke behandelde als stront terwijl zij daar geen goede reden voor had.Het was ''een gevoel'',van iemand die zichzelf op de borst slaat dat zij altijd van iedereen iets positief ziet een hele vreemde reactie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig, nog iemand.
Ik vind het dus wel een intrigante. Waarom moet ze zo nodig Lieke negeren. Als het vriendschap is wat ze voor Huub voelt, kan ze toch ook begrijpen dat het voor Huub belangrijk is dat ze Lieke in ieder geval normaal behandeld. Het is toch te gek voor woorden dat Huub daarom moet vragen.
Ook vind ik Huub hierin niet helemaal prettig handelen. Hij had toch gewoon tegen Sylvia kunnen zeggen, Dit is hoe het nu zit, take it or leave it.
voor een iq-test kun je niet zakken. Net als voor een zwangerschapstest. Lijkt me dat Amanda best wel eens slaagt voor een testquote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom, hoezo, wat dan, leg eens uitquote:Op donderdag 27 september 2007 17:51 schreef HellFreez het volgende:
H&L zijn de echte "kindjes van god". Na vanavond is dat dus helemaal duidelijk.
speciaal voor jou bedachtquote:Op donderdag 27 september 2007 17:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Hahahahah'' te slim om niet te stikken als ze slaapt'' Die had ik nog niet gehoord![]()
![]()
Nee zo voel ik het ook. Ze laat Lieke ook niet uitpraten.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Syl tegen Amanda: Waar kun je met Lieke over praten dan?
Sneer op sneer van Syl naar Lieke toe, of zie ik dat verkeerd?
als je naar bepaalde dingen zoekt zul je ze ook wel vinden/zienquote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Syl tegen Amanda: Waar kun je met Lieke over praten dan?
Sneer op sneer van Syl naar Lieke toe, of zie ik dat verkeerd?
Ben het er helemaal mee eens behalvequote:
Je ziet Jaap ook steeds roder worden. Ik luister er niet naar, maar kijk afentoe streamsquote:Op donderdag 27 september 2007 17:56 schreef farceman het volgende:
Mooi Huub heeft met Brian gepraat tijdens uitje.
Brian is erg op zijn hoede
Hemelse goedheid, wat een verhaal om te zeggen dat ze thuishoort achter het CS en straks zal belanden in de p0rnindustrie of bij Jan Bik, net als haar mammie..quote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zij is de zwakste schakel, en haalt daarmee het niveau van de rest omlaag. Haar niveau gaat juist omhoog, dus statistisch gezien is zij aan de winnende hand.
Maar haar ontstellende onwetendheid over bont was daarentegen weer totaal uit de mode.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens behalve
''milieubewustzijn'' dat is een modewoord
Als ze danzkij haar domheid wint, dan is dat alleen omdat iedereen haar ontziet vanwége haar domheid. Je beschrijft haar trouwens zeer accuraat.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
voor een iq-test kun je niet zakken. Net als voor een zwangerschapstest. Lijkt me dat Amanda best wel eens slaagt voor een testen dat geeft zelfvertrouwen. (wel funest voor je haar)
Ze kan zich eigenlijk niet handhaven. Ze kan niet koken, ze kan niet wassen, ze kan zichzelf niet verzorgen, laat staan de dieren (honden en paarden). Ze kan niet discussieren, ze kan geen plannen maken, ze kan zich niet netjes voorstellen (ze kan zich sowieso weinig voorstellen), ze kan niet rekenen, schrijven en van grammatica en 'vocabulaire' heeft ze ook nog nooit gehoord.
Ze is waarschijnlijk een oerdomme gans in topografische termen, hetgeen ook opgaat voor enig historisch besef, normbesef, waardebesef, milieubewustzijn en doorzettingsvermogen.
Amanda is duidelijk een stuk minder intelligent dan de rest, en met al haar tekortkomingen zal ze nooit ook maar iets weghebben van een self-made miljonair.
Aan de andere kant maakt haar gebrek aan ... (vul maar wat in en het is goed) wel dat ze in een unieke positie staat. Zij is de zwakste schakel, en haalt daarmee het niveau van de rest omlaag. Haar niveau gaat juist omhoog, dus statistisch gezien is zij aan de winnende hand.
okee, dus ze wordt straks afgelost door Bokitaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand die het weet want ze zegt niets![]()
Maar het kan ook dat ze in plaats ván Natasia is gekomen. BSOL suggereert bijvoorbeeld dat Natasia niet meer mag omdat ze met haar bezoek de publiciteit heeft gezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
okee, dus ze wordt straks afgelost door Bokitaen hoef ik geen dagstreampje te nemen
ff uitgesteld maar gaat straks heus gebeurenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Mokum020 het volgende:
Zie ik Syl....had Natasia niet al achter het fornuis moeten staan en Huub verrot moeten staan schelden?
![]()
Ik kan niet wachten....quote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ff uitgesteld maar gaat straks heus gebeuren![]()
Ze vroeg of het bed van Natasia nog vrij was, dus het lijkt er op...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:59 schreef tipsch het volgende:
hee, blijft Sylvia logeren?
Dat is op zich een aannemelijke stellingname, ware het niet dat ik het slecht vind aansluiten bij de manier waarop deze redactie zich met de tijd al heeft laten zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het kan ook dat ze in plaats ván Natasia is gekomen. BSOL suggereert bijvoorbeeld dat Natasia niet meer mag omdat ze met haar bezoek de publiciteit heeft gezocht.
Maar helaas.... Het leek er trouwens wel erg sterk op dat Sylvia al wist dat Natasia kwam.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is op zich een aannemelijke stellingname, ware het niet dat ik het slecht vind aansluiten bij de manier waarop deze redactei zich met de tijd al heeft laten zien.![]()
Amanda vertelde ooit in het begin dat ze mee had gedaan aan de nationale IQ-test (bij de laatste keer waren de 'blondjes' inderdaad ook een groep. Ze had geen uitslag omdat ze geen apparaatje had om het bij te houden en de antwoorden en score op papier moest bijhouden...ging allemaal een beetje te snelquote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
voor een iq-test kun je niet zakken. Net als voor een zwangerschapstest. Lijkt me dat Amanda best wel eens slaagt voor een testen dat geeft zelfvertrouwen. (wel funest voor je haar)
Ze kan zich eigenlijk niet handhaven. Ze kan niet koken, ze kan niet wassen, ze kan zichzelf niet verzorgen, laat staan de dieren (honden en paarden). Ze kan niet discussieren, ze kan geen plannen maken, ze kan zich niet netjes voorstellen (ze kan zich sowieso weinig voorstellen), ze kan niet rekenen, schrijven en van grammatica en 'vocabulaire' heeft ze ook nog nooit gehoord.
Ze is waarschijnlijk een oerdomme gans in topografische termen, hetgeen ook opgaat voor enig historisch besef, normbesef, waardebesef, milieubewustzijn en doorzettingsvermogen.
Amanda is duidelijk een stuk minder intelligent dan de rest, en met al haar tekortkomingen zal ze nooit ook maar iets weghebben van een self-made miljonair.
Aan de andere kant maakt haar gebrek aan ... (vul maar wat in en het is goed) wel dat ze in een unieke positie staat. Zij is de zwakste schakel, en haalt daarmee het niveau van de rest omlaag. Haar niveau gaat juist omhoog, dus statistisch gezien is zij aan de winnende hand.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee zij in de kooi weten niet dat Natasia komt en misschien komt ze nu wel niet.
Ben wel benieuwd wie ze te kakken gaat zetten (las ergens dat ze bepaalde mensen de wind van voren zou geven) en hoe ze dat gaat doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
Hoe koel ze deed tegen huub en Lieke.
Same here. Waarom danst Dennix met Natasja? Laat ook maar, ik wil het eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb ik een trauma opgelopen van het kijken naar Natasia... ik kreeg kippevel toen ze weer begon te gillen.
ik ken het ook nu al niet meer aanzien......................uit die bendequote:Op donderdag 27 september 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
De bedreigingen zijn weer begonnen richting Huub, streams uit.![]()
Sommige mensen komen nooit alleenquote:
Dat hoop ik van harte maar Syl is net haar eigen bedrijf begonnen dus ik betwijfel het.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
Het lijkt toch alsof Sylvia langer gaat blijven. Ze zegt dat ze er met z'n drieen wel iets aan kunnen doen, aan het bondje van de rest.
Wel een vertrouwd gezicht ditquote:
bokito's zusquote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef Stupidisco het volgende:
wie is die Astrid ?
en dan vraag je aan mij of ik blijf?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ken het ook nu al niet meer aanzien......................uit die bende![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef cobain94 het volgende:
Eindelijk weer een vertrouwd beeld van natasia, achter het fornuis..Kon het maar altijd zo blijven..
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef cobain94 het volgende:
Eindelijk weer een vertrouwd beeld van natasia, achter het fornuis..Kon het maar altijd zo blijven..
ja stom he.........maar ik probeerde het nog 2 sec langerquote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan vraag je aan mij of ik blijf?
![]()
ik hoopte dat Jaap los ging op natas.....maar het gaat weer niet zoals ik het wilquote:Op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Huub: Ik hoop dat ze (Astrid) blijft ik ga der helemaal op stang jagen de hele avond lang!!
Denk dat Syl express gekomen is om Huub kalm te laten blijven.Wat een asociaal wijf die zuster.Beetje Huub slaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef Borga het volgende:
Sylvisaai begint alweer met tegen Huub met : nee nee nee, Huub mag niet tegen die trol zeggen was jij nu degene die met Wilgo neukte of was dat die andere zus.
Dat is blijkbaar allemaal ok. Maar owee als Brian spelinformatie krijgt dan zijn al die fanboys hier meteen over de zeik.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:15 schreef riri het volgende:
sylvia geeft huub allemaal informatie...ook over jaap...dat van gisteren
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
De zus van dat schreeuwende krijsende geval op poten.
Nu al?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef Donnie29 het volgende:
Yep een lock..
ma flodderquote:Op donderdag 27 september 2007 18:19 schreef cobain94 het volgende:
Zou natasia's moeder doof geweest zijn of zo..Haar zus schreeuwt ook al zo..
Wat denk je van Natas dan, die geeft geen info vanavond aan Brian!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar allemaal ok. Maar owee als Brian spelinformatie krijgt dan zijn al die fanboys hier meteen over de zeik.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
De zus van dat schreeuwende krijsende geval op poten.
Dat hoop ik van harte, dat wijf is nog erger dan Natasja.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:21 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat Astrid nu een reprimande krijgt over dat slaan van net.
Please please laat het waar zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:21 schreef riri het volgende:
ik weet nog dat die huishoudster toen ze olga in haar gezicht sloeg meteen het huis uit moest
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Please please laat het waar zijn.
Ik denk eerder dat ze haar hebben aangemoedigd.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:21 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat Astrid nu een reprimande krijgt over dat slaan van net.
En dan met één rotklap al die tanden er uitquote:
Eigen rot schuld,quote:
wie nietquote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Eigen rot schuld,
Ik HAAT DIE HEKS EN HAAR ZUS!![]()
Moet je Dennix zien.....die klapt gewoon als die ziet dat Astrid Huub een klap verkooptquote:
hij houdt van knal (len)quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef riri het volgende:
[..]
Moet je Dennix zien.....die klapt gewoon als die ziet dat Astrid Huub een klap verkoopt
En geloof het of niet, daarna roept hij er ook nog wat achteraan. Dat is pas knallen!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:30 schreef riri het volgende:
[..]
Moet je Dennix zien.....die klapt gewoon als die ziet dat Astrid Huub een klap verkoopt
Snufje coke erin?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:31 schreef Py het volgende:
Astrid gaat rijst maken, niet met saffraan maar met Surinaams poeder
[afbeelding]
nou 100 %quote:Op donderdag 27 september 2007 18:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En geloof het of niet, daarna roept hij er ook nog wat achteraan. Dat is pas knallen!![]()
[afbeelding]
Ik trek dat wel hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat hebben ze er toch weer ingezet. Lullen over een brief wat niet miljonairstyle zou zijn en dan vervolgens dat teringwijf er in zetten met haar perfecte kutzuster. Ik trek dat niet...
Hij roept LOOP MAAR WEEEEEEEEEER WEGquote:Op donderdag 27 september 2007 18:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
En geloof het of niet, daarna roept hij er ook nog wat achteraan. Dat is pas knallen!![]()
[afbeelding]
Ik denk eerder dat het gewoon stof isquote:
*al hersteld*quote:Op donderdag 27 september 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
Huub gaat vragen aan die zus of zij het nou was wie met Wilgo lag te krikken.
Waarom vraag je dat eigenlijk aan mij?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:35 schreef Py het volgende:
[..]
Het was wel gele rijst. Is dat dan onversneden (ben niet zo'n snuiver)?
Dat valt op dit moment wel weer mee. Sylvisaai is één van haar spannende verhalen aan het vertellenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik trek dat wel hoorheerlijk die poppenkast ,ik amuseer me geweldig nu. Eindelijk weer eens wat vuurwerk
![]()
![]()
Oh ik dacht: "He Huub, pas maar op want ik haal zo mijn handen uit mijn zakken!"quote:Op donderdag 27 september 2007 18:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij roept LOOP MAAR WEEEEEEEEEER WEG
zou jij een hap door je keel krijgen als je tegenover die 2 lelijke viswijven zit?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe laat mag ik aanschuiven...?![]()
Jij komt toch uit Amsterdamquote:Op donderdag 27 september 2007 18:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat eigenlijk aan mij?![]()
Jij uit de provinciequote:
Onbegrijpelijk,quote:Op donderdag 27 september 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat hebben ze er toch weer ingezet. Lullen over een brief wat niet miljonairstyle zou zijn en dan vervolgens dat teringwijf er in zetten met haar perfecte kutzuster. Ik trek dat niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |