Knap dat je ernaar kan luisteren!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:47 schreef Stupidisco het volgende:
die groep van 5 zit vol met leugens naar elkaar toe
Ze kan zich handhaven omdat alles haar ontgaat en het voor haar voelt als een heerlijke vakantie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'Ik vraag me af of ze bij Amanda een IQ test hebben gedaan. Het is een wonder dat ze zich kan handhaven in de villa.
met veel moeite....dat welquote:Op donderdag 27 september 2007 17:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Knap dat je ernaar kan luisteren!
Ik ben nooit vergeten dat Sylvia een keer op bezoek kwam en Lieke behandelde als stront terwijl zij daar geen goede reden voor had.Het was ''een gevoel'',van iemand die zichzelf op de borst slaat dat zij altijd van iedereen iets positief ziet een hele vreemde reactie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
gelukkig, nog iemand.
Ik vind het dus wel een intrigante. Waarom moet ze zo nodig Lieke negeren. Als het vriendschap is wat ze voor Huub voelt, kan ze toch ook begrijpen dat het voor Huub belangrijk is dat ze Lieke in ieder geval normaal behandeld. Het is toch te gek voor woorden dat Huub daarom moet vragen.
Ook vind ik Huub hierin niet helemaal prettig handelen. Hij had toch gewoon tegen Sylvia kunnen zeggen, Dit is hoe het nu zit, take it or leave it.
voor een iq-test kun je niet zakken. Net als voor een zwangerschapstest. Lijkt me dat Amanda best wel eens slaagt voor een testquote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'Ik vraag me af of ze bij Amanda een IQ test hebben gedaan. Het is een wonder dat ze zich kan handhaven in de villa.
Waarom, hoezo, wat dan, leg eens uitquote:Op donderdag 27 september 2007 17:51 schreef HellFreez het volgende:
H&L zijn de echte "kindjes van god". Na vanavond is dat dus helemaal duidelijk.
speciaal voor jou bedachtquote:Op donderdag 27 september 2007 17:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Hahahahah'' te slim om niet te stikken als ze slaapt'' Die had ik nog niet gehoord![]()
![]()
Nee zo voel ik het ook. Ze laat Lieke ook niet uitpraten.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Syl tegen Amanda: Waar kun je met Lieke over praten dan?
Sneer op sneer van Syl naar Lieke toe, of zie ik dat verkeerd?
als je naar bepaalde dingen zoekt zul je ze ook wel vinden/zienquote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
Syl tegen Amanda: Waar kun je met Lieke over praten dan?
Sneer op sneer van Syl naar Lieke toe, of zie ik dat verkeerd?
Ben het er helemaal mee eens behalvequote:
Je ziet Jaap ook steeds roder worden. Ik luister er niet naar, maar kijk afentoe streamsquote:Op donderdag 27 september 2007 17:56 schreef farceman het volgende:
Mooi Huub heeft met Brian gepraat tijdens uitje.
Brian is erg op zijn hoede
Hemelse goedheid, wat een verhaal om te zeggen dat ze thuishoort achter het CS en straks zal belanden in de p0rnindustrie of bij Jan Bik, net als haar mammie..quote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zij is de zwakste schakel, en haalt daarmee het niveau van de rest omlaag. Haar niveau gaat juist omhoog, dus statistisch gezien is zij aan de winnende hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |