Syl er even in is goed voor Huub. Ik zag haar graag daar ondanks 100x barcelona in een gesprek. En dat ze Lieke niet aardig vindt is haar goed recht. Ik vind het in elk geval leuk dat ze er isquote:Op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef rooie3 het volgende:
Aan Syl erbij heb je niks.Syl doet Huub toch niet helpen.
hun weten in de kooi niet dat natasia komt?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt: Jullie missen het koken van Natas zeker wel?![]()
Nee zij in de kooi weten niet dat Natasia komt en misschien komt ze nu wel niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef Brici het volgende:
[..]
hun weten in de kooi niet dat natasia komt?
Maar Syl heeft veel contact met Eric dus die zal wel op de hoogte zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
Jammer dat Sil niet echt info heeft voor Huub, want ze keek amper streams
Vast wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef lorence1 het volgende:
is syl nou gastspeler?
zal natas nog komen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee zij in de kooi weten niet dat Natasia komt en misschien komt ze nu wel niet.
Nou haar gezicht sprak boekdelen...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:23 schreef lorence1 het volgende:
en wat zal lieke ervan vinden?
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou nieuw zijn dat ze dit soort info niet hebben, Syl is volgens mij echt een verrassing.
Natasja was dol op Syl, nadat Syl weg was.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef BsJanssen het volgende:
waarom vindt iedereen die Sylvia toch zo leuk? Ze heeft nog nooit wat nuttigs gedaan, ook niet toen ze in de villa zat behalve Huub een backup te geven.
Mocht Natasia er vandaag ook in komen zou ik dat een erg slechte zet vinden, dan wordt de 'terror' van Natasia op Huub, Lieke en Jaap (zoals ze aangekondigd had) volledig ontkracht als Sylvia er ook nog ergens tussen loopt!
Of ze hebben het bezoek van Natasia gecancelled omdat ze er te veel de publiciteit mee heeft opgezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.
Zou zo maar kunnen dat Natasia met haar lover naar de Italiaanse riviera moest. Huizen kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
Misschien kon Natasia op het laatste moment niet, en moest Syl daarom zo snel invliegen? Is ook maar een gok hoor.
Ik vind dat Lieke nog vrij geinteresseerd is in haar. Ik had haar compleet genegeerd. De vorige keer groette Sylvia Lieke niet eens. Trieste actie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou haar gezicht sprak boekdelen...
Die kids zijn er inmiddels aan gewend dat "Mama Natasja "er niet is.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Natasia is binnenkort te zien in een magazine in Marlies Dekkers lingerie. Ze gaat veel naar premiere's en discotheken.
Haar moederkwaliteiten zijn dus nog steeds niet noemenswaardig.
na und?quote:Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit
Wat betreft het laten zien van een (negatieve) emotie is Lieke net Sylvisaai. Lieke wil eigenlijk ook graag een kindje van god zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieke nog vrij geinteresseerd is in haar. Ik had haar compleet genegeerd. De vorige keer groette Sylvia Lieke niet eens. Trieste actie.
Huubquote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef PimBorne het volgende:
ben ik weer..
Heb zoveel mogelijk terug gelezen.. maar misschien overheen gelezen, wie heeft het karten gewonnen ?
maakt mij verder niet uit, ik snap alleen niet dat daar niets over gezegd wordt, Lieke is hier helemaal naar beneden geschreven over haar mannenschouders en te dicht bij elkaar staande ogen. Ik zie dan even de objectieviteit niet meer.quote:
neee....je heb het idd niet gevolgd..............Syl is de normaalste persoon (oke met Lieke) die nu in dgk zit.............Ken nu wel vertellen hoe ze was ....maar geloof me ...in dat gekkehuis was zij de normale en zeker niet egoistischquote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd toen Sylvia erin zat, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik vind die hele sylvia drie keer niks. Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo idolaat van haar is. Het lijkt mij een intrigante en vrij egoistisch. Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit. Maar goed, het schijnt dat iedereen zich voor kan stellen dat als Huub de keuze moet maken tussen sylvia en lieke, dat hij dan voor sylvia zou kiezen.
Erg stom, ik vind Lieke tien keer leuker en sympathieker dan sylvia.
ik meen mij te herinneren dat veel mensen Lieke juist een toevoeging zouden vinden en het een leuke en classy meid vonden. Maar toen was er ook een behoorlijk tegenpolige strijd hier. Huubhaters versus Huublovers. En daar werd Lieke ook flink bij afgestraft ja. (de haters)quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
maakt mij verder niet uit, ik snap alleen niet dat daar niets over gezegd wordt, Lieke is hier helemaal naar beneden geschreven over haar mannenschouders en te dicht bij elkaar staande ogen. Ik zie dan even de objectieviteit niet meer.
Syl isquote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
neee....je heb het idd niet gevolgd..............Syl is de normaalste persoon (oke met Lieke) die nu in dgk zit.............Ken nu wel vertellen hoe ze was ....maar geloof me ...in dat gekkehuis was zij de normale en zeker niet egoistisch
Ik heb geen favoriet, vind dit alleen niet leuk voor Lieke.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat veel mensen Lieke juist een toevoeging zouden vinden en het een leuke en classy meid vonden. Maar toen was er ook een behoorlijk tegenpolige strijd hier. Huubhaters versus Huublovers. En daar werd Lieke ook flink bij afgestraft ja. (de haters)
Ik heb het wel gevolgd toen Sylvia erin zat,in het begin vond ik haar wel een leuke vrouw maar ben helemaal op haar afgeknapt.Ben het dus volkomen met je eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd toen Sylvia erin zat, dus heb misschien geen recht van spreken, maar ik vind die hele sylvia drie keer niks. Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen hier zo idolaat van haar is. Het lijkt mij een intrigante en vrij egoistisch. Ze is niet echt knap en heeft een imo lelijk gebit. Maar goed, het schijnt dat iedereen zich voor kan stellen dat als Huub de keuze moet maken tussen sylvia en lieke, dat hij dan voor sylvia zou kiezen.
Erg stom, ik vind Lieke tien keer leuker en sympathieker dan sylvia.
Tot nu toe nog wel eigenlijk want Amanda reageert er (nog) niet echt sensationeel opquote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en wat ze nu verteld aan Amanda ......saai he![]()
Sylvia valt wel een beetje door de mand nu met informatie die ze dus duidelijk MOET zeggen om te stoken. Helaas zal niemand haar echt serieus nemen verwacht ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef Prosac het volgende:
Syl en Amanda weer in gesprek.
Amanda zal wel weer ja en amen zeggen en er vervolgens geen zak mee doen.
nee maar wel compleet stomquote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik ben ook niet dom.
Dat denk ik ook. Sylvia zal alleen nuttig zijn om de relatie tussen Huub en Lieke onder druk te zetten.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef farceman het volgende:
Alleen Natasia kan Amanda misschien overtuigen
we zullen zien.....ze zal er heus op terug komen....met rat ...en levert vast wel weer ruzieavondjequote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Tot nu toe nog wel eigenlijk want Amanda reageert er (nog) niet echt sensationeel op![]()
Dat is dan duidelijk in opdracht van de Febo.. lijkt me niet dat ze zoiets zómaar zegt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Syl zegt tegen Amanda dat ze zeket weet dat Brian haar wipt voor backup, go Syl.![]()
![]()
gelukkig, nog iemand.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd toen Sylvia erin zat,in het begin vond ik haar wel een leuke vrouw maar ben helemaal op haar afgeknapt.Ben het dus volkomen met je eens.
Dat dacht ik ook. Sylvia is nooit zo direct geweest en dit doe je echt niet als je eventjes terug komt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Sylvia valt wel een beetje door de mand nu met informatie die ze dus duidelijk MOET zeggen om te stoken. Helaas zal niemand haar echt serieus nemen verwacht ik.
Klopt. Dat vinden wij misschien wel, maar zij vindt van niet. En wat je vindt, mag je houden.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
Amanda: Ik ben ook niet dom.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Huub en Lieke hebben alleen maar ruzie, Brian en ik doen echt romantische dingen.![]()
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'quote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. Dat vinden wij misschien wel, maar zij vindt van niet. En wat je vindt, mag je houden.
(heb al eens geopperd dat Amanda wel eens kan gaan winnen, juist vanwege dat enorme bord voor haar kop. Ze is te dom om echt gemeen te zijn, en te slim om niet te stikken als ze slaapt. De ideale rls-kandidaat.)
Amanda wil geen verkeerd woord horen over Brian, wat iemand ook zegt, ze heeft een ideale relaasie met Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Stupide op de grens van minder begaafd![]()
Sylvia dringt niet te hard aan, da's wel jammer.
Hahahahah'' te slim om niet te stikken als ze slaapt'' Die had ik nog niet gehoordquote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt. Dat vinden wij misschien wel, maar zij vindt van niet. En wat je vindt, mag je houden.
(heb al eens geopperd dat Amanda wel eens kan gaan winnen, juist vanwege dat enorme bord voor haar kop. Ze is te dom om echt gemeen te zijn, en te slim om niet te stikken als ze slaapt. De ideale rls-kandidaat.)
Het is wel echt duidelijk nu dat dat kind dom is, ze wordt vandaag voor 2e maal gewaarschuwd en nog wil ze het niet zien. Hoewel Liefde maakt blind, dus misschien is ze gewoon blind nu.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen 'jij kunt het weten'Ik vraag me af of ze bij Amanda een IQ test hebben gedaan. Het is een wonder dat ze zich kan handhaven in de villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |