Heerlijk, laat Brian maar zweten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heel jaloers:Wat een steun krijgt Huub weer
Ze leeft tegenwoordig vanuit haar buik, zei ze netquote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef dgk_fan het volgende:
Kan iemand de speel- en tarotkaarten gauw gaan verstoppen aub ??
staat volgens mij onder de douchequote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
dennis komt niet even gedag zeggen?
Hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef riri het volgende:
sylvia vindt dennix niks
Door zijn Tarot kaartenquote:
Beste vriendinnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Syl samen met Natasia gaat koken.
Dat gaat ze echt niet vertellen. Dan valt ze haar medekindje van God af en dat zou ze nooit doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef farceman het volgende:
Misschien dat Natasia eens opheldering kan geven over dat back-up verhaal van Brian.
Want dat is gewoon in de uitzending geweest
Ik denk niet dat ze haar vanuit Barcelona laten overkomen om te komen koken.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Er staat geen klok op de plasma, dus het is geen afgemeten bezoek.
(Steun en afgunst)quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heel jaloers: Wat een steun krijgt Huub weer
Ik denk dat ze wel wat langer blijft dan een uurtje!!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar vanuit Barcelona laten overkomen om te komen koken.
Eens een rat altijd een rat.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Steun en afgunst)
En Huub heeft Brian vanmiddag gesteund bij de kartbaan toen iemand zak hooi riep tegen Brian.
En Lieke haar moeder was de extensions-award en Brian was pissig.
Maar vandaag bij de kart-baan was Brian zijn vriend Darrel er.
Dat is ook mijn idee. Aan de andere kant, waarom zouden ze haar niet voor even op en neer vliegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar vanuit Barcelona laten overkomen om te komen koken.
Hij zit nu al te rekenen, je kunt het aan zijn kop zienquote:Op donderdag 27 september 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
En Wat zal Jaap denken van het bezoek van Sylvia?
Zou ook kunnen, is maar 1,5 uur vliegen. Dat is sneller dan met de auto vanuit Groningen naar Schipholquote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee. Aan de andere kant, waarom zouden ze haar niet voor even op en neer vliegen.
Alles is sneller dan vanuit Groningen naar de rest van de wereldquote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, is maar 1,5 uur vliegen. Dat is sneller dan met de auto vanuit Groningen naar Schiphol![]()
Brian die die heeft de cp punten van haar ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Brian zegt: Yes dan hoef ik hem er maar 50 meer te geven??
Dit was toch een weddenschap tussen huub en amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |