Heb jij gekeken toe Anita de cursus Anger Management gaf nav de groepsaanranding?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd zo over de mening die die psychologe lijkt te hebben...
Volgens mij is het meer dat een stelling verkondigd is en dat de psychologe er niet tegenin gegaan is...
Please laat die takketrol van Natas niet terugkomen nu.quote:
Sylvisaai is net 2 minuten binnen en ik heb al weer 2 keer ''Barcelona '' gehoordquote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan, dan behoud ik mijn goede humeur.
Sylvia zal wel niet komen logeren.
Geen Natasja maar Syl of is het en/en.?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me tering. Ik dacht dat ik naar een herhaling even zat te kijken.
Inderdaad. Maar ja, als het een boost voor Huub is, is haar bezoek mooi meegenomen... voor ons is het misschien wat minderquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Sylvisaai is net 2 minuten binnen en ik heb al weer 2 keer ''Barcelona '' gehoord![]()
Straks zou Syl weg weggaan en dan komt Natasquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen Natasja maar Syl, ik zit met kippenvel![]()
![]()
![]()
zei die dat net ?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Huub gelooft dus heilig in Jaap
en 4 keer "Fries"quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Sylvisaai is net 2 minuten binnen en ik heb al weer 2 keer ''Barcelona '' gehoord![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, als het een boost voor Huub is, is haar bezoek mooi meegenomen... voor ons is het misschien wat minder![]()
Nou, dat dacht ik dus ook. Leuk voor Huub maar voor mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, als het een boost voor Huub is, is haar bezoek mooi meegenomen... voor ons is het misschien wat minder![]()
Ja hij is ervan overtuigd dat Jaap en Dennis mee doen om Brian weg te stemmen.quote:
Huhquote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef riri het volgende:
zie je wel...ze gaan toch van buitenaf die ziekte daarin de kooi doorbreken
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Donnie29 het volgende:
Gelooft Huub dus nu echt in de oprechtheid van Jaap.. dat is toch heel erg naief
Ik zou ook voor mezelf in m'n broek schijten als ik Jaap wasquote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Jaap schijt echt in zijn broek voor Jaap. Brian onderbreekt hem constant en Jaap slikt alles voor zoete koek.
Houden zoquote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef sararaats het volgende:
ik ken de Gouden Kooi niet
wij hebben in Belgie maar een paar Nederlandse zenders
kweet het niet hoor....denk dat Sylvia alleen vanavond blijftquote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef riri het volgende:
sylvia is duidelijk gastspeler
Nope, niemand weet dat Syl er is.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sylvia Lieke al gezien? En zo ja: doet ze normaler dan de vorige keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |