denk dat huub daarmee wel punten heeft gescoord bij brian.. beetje vertrouwen opbouwen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:14 schreef riri het volgende:
huub had toen een arm om brian geslagen....huub vindt dat niet euk dat fans daarin zo ver gaan
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Borga het volgende:
Dhe sjhiLisHer swilh alhleen heth woordth
Dat moet een grapje zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
Johan Vlemmix maakt een plaat met natasia, op de melodie van niemand laat zijn eigen kind alleen.
Ik hoor het net op de radio.
Hij was nog niet uit gesprokenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Stel je voor dat Manny hem onderbreekt, hoe durft ze.![]()
Dit is toch niet te gelovenquote:
Waar haalt ze toch het gore lef vandaan. Verder sprakeloos enzo...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
Johan Vlemmix maakt een plaat met natasia, op de melodie van niemand laat zijn eigen kind alleen.
Ik hoor het net op de radio.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met de rechten op dat nummer zit...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar haalt ze toch het gore lef vandaan. Verder sprakeloos enzo...
Dus Brian moet niet mierenneuken op Liekequote:Op donderdag 27 september 2007 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Darryl, een vriend van Brian was bij de kartbaan.
Die Anita houdt er een heel vreemd gedachtengoed op na, voor een psycholoog.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Anita had Tamara Brian niet mogen schrijven nu hij een relaasie heeft met Amanda maar Brian had wel openheid van zaken moeten geven, logisch dat Amanda jaloers werd.
Nu weet ik het zeker, Anita is nog gestoorder dan ik al dacht.
wie zei dit?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Anita had Tamara Brian niet mogen schrijven nu hij een relaasie heeft met Amanda maar Brian had wel openheid van zaken moeten geven, logisch dat Amanda jaloers werd.
Oeps, deze post heb ik gemist. Het zal ook niet zo zijn dat er weer iemand van de Kubatzclan aanwezig was .quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus Brian moet niet mierenneuken op Lieke
dat Lieke's moeder in de Jaarbeurs/ extensions in Utrecht was.![]()
Rtl-boulevard had het er over dat Natasia volgende week met een disco-tour begint ,quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
Johan Vlemmix maakt een plaat met natasia,
op de melodie van niemand laat zijn eigen kind alleen.
Wat????????????? Wie wil Huub dood hebben!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:33 schreef fredfik het volgende:
waar mag huub geen lucht van krijgen???????
Ik zie ZO op tegen vanavond... Ik heb een enorme hekel aan Natasia, en een diepe afkeer van haar. Ik gun haar bezoek niet eens een update. Maar ik ben bang dat ze lang blijft, en ik wil wel de stemronde zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rtl-boulevard had het er over dat Natasia voglende week met een disco-tour begint ,
dus met dit liedje?..........."Niemand laat zijn kind alleen, lalalaala"![]()
Brianiaans is besmettelijk. Ik zeg quarantaine, de komende 50 jaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef 2live het volgende:
Amanda; het is voor mij kwetsend dat jij de vraag aan mij vraagt.
Ik verbaas me altijd zo over de mening die die psychologe lijkt te hebben...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Jawel, gister avond. In vertrouwen.....maar Jaap gaat daar dus op zo'n manier mee om.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe kan Jaap dat nou weten dat Natasia dat gezegt heeft.?
Huub heeft Jaap dat toch niet vertelt?
Jaap(de papzak)is bang voor Brainquote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe kan Jaap dat nou weten dat Natasia dat gezegt heeft.?
Huub heeft Jaap dat toch niet vertelt?
Strak plan, dan behoud ik mijn goede humeur.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga maar lekker met je vier katten liggen, en hopelijk valt het allemaal mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |