Deze:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Waneer heb je voor het laatst gekeken dan op pagina 1 ?
Ze bedoelen dit fotoboek:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Waneer heb je voor het laatst gekeken dan op pagina 1 ?
en dat is fout?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef riri het volgende:
als ze weer buiten de kooi is zal ze vastgeketend aan de verwarming elke dag zo thuis zitten te wachten met haar victoria beckham boekje tot brian thuis komt en dan mag ze hopen dat ze losgeketend wordt
hoezo...mag dat haar niet irriteren dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Juist, maar Lieke's gesprekje met Nadia gisteravond was wat dat betreft niet zo handig, toen gaf Lieke o.a. aan dat het haar irriteert dat Huub haar in de rede valt, kwestie van monteren en de verhaallijn is compleet.
(18 maart Nettie schrijft Jaap)quote:
Moeder Netty had Amanada toch ook een brief gestuurd?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(18 maart Nettie schrijft Jaap)
Dat de productie een brief toe liet,
van Nettie , moeder van Brian,
waarin moeder Nettie schreef ,
Jaap , laat Brian en Natasia met rust.![]()
Wat heb jij een goed geheugen zegquote:Op donderdag 27 september 2007 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(18 maart Nettie schrijft Jaap)
Dat de productie een brief toe liet,
van Nettie , moeder van Brian,
waarin moeder Nettie schreef ,
Jaap , laat Brian en Natasia met rust.![]()
ik vermoed tussen nu en 17:30,quote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef HuubLiekeFan het volgende:
hoelaat komt bokito?
Met kleine steekjes onder water laat de VV-redactie weten Dennis ook een wijf te vinden.quote:14:42 - Een vermoeide Jaap?
“Wat is jouw idee over de ontslagronde?”, polst Nadia Jaap. “Ik vind Lieke prima. Ik heb een taart besteld. Ik ga zeggen: ‘We kunnen net zo goed een feestje houden, want er gaat toch niemand weg’”, laat hij weten. “Iedereen doet maar wat ze willen”, vermoeid gaat hij languit op bed liggen. Dan komt Amanda binnenstormen en ook Dennis voegt zich bij hen. “Wat gaan we doen met de ontslagronde?”, vraagt zij dolenthousiast. Jaap rolt met zijn ogen. ‘Daar gaan we weer’, lijkt hij te denken. Heeft Jaap de strijd opgegeven?
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met kleine steekjes onder water laat de VV-redactie weten Dennis ook een wijf te vinden.
Hè, gelukkig, eens een keer geen tikfoutenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met kleine steekjes onder water laat de VV-redactie weten Dennis ook een wijf te vinden.
Helaas maar dat zij doelt op Amandaquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zo staat het er niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:26 schreef Margo37 het volgende:
Helaas maar dat zij doelt op Amanda![]()
Op deze manier niet nee, er zal toch echt wat moeten gebeuren, laten we zeggen iets met de PoPo want dit schiet echt niet op.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef pullup het volgende:
ik werp af en toe een blik op die streams en begrijp wel dat dit programma nooit de fase kan ingaan dat er nog maar een paar spelers over zijn
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Ter voorbereiding, dat komt de klap niet zo hard aan straks.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rk6OG0gsVB8
Ik heb alvast een paar pammetjes naast de pc liggen, voor het geval dàt...........quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Ter voorbereiding, dan komt de klap niet zo hard aan straks.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rk6OG0gsVB8
Al die excuses van Brian waarom hij verloren heeftquote:Op donderdag 27 september 2007 16:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
huub heeft gewonnen en daarmee 100 cp van brian gewonnen...
Zo knapt hij wel weer op na een maaltje Surinaams eten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
brian voelt zich niet zo lekker, is een beetje misselijk...
hij krijgt een glaasje water van amanda
Jammer...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
nadia is ook weer terug...
Het lag zeker aan zijn kart? Aan de baan? Aan de weersomstandigheden? Aan Huub? Aan Lieke? Maar zeer zeker niet aan Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Al die excuses van Brian waarom hij verloren heeft![]()
of heeft Huub weer valsgespeeld?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lag zeker aan zijn kart? Aan de baan? Aan de weersomstandigheden? Aan Huub? Aan Lieke? Maar zeer zeker niet aan Brian.
brian is 15 kilo zwaarder dan huub....quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
of heeft Huub weer valsgespeeld?
Sterker nog, Tom Coronel bleef te lang voor hem rijden, je kent hem wel, de kartkampioen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lag zeker aan zijn kart? Aan de baan? Aan de weersomstandigheden? Aan Huub? Aan Lieke? Maar zeer zeker niet aan Brian.
Huub is ook een zak hooiquote:Op donderdag 27 september 2007 16:14 schreef riri het volgende:
huub had toen een arm om brian geslagen....huub vindt dat niet euk dat fans daarin zo ver gaan
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef kit2u het volgende:
Hoewel Huub jokt dat hij dat zak hooi niet leuk vindt , geef ik die fan een aplausje hoor.
Huub en Lieke weten niet wat Zak Hooi voor een issue was voor Brainless. Wij wel gna gna gna .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |