Vanavond zijn de speciale lessen voor de audio-mensen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef avonne het volgende:
Les 3 is aan de gang (maak natuurplaatjes)
1 slimme stagiere had een vlieg gevonden op een takje
Die wilde ze gezellig met z'n allen gaan maken maar toen Nadia er iets van zij ging het weer niet door.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de kalender staat die ze moesten maken?
Ik hoor ze er helemaal niet meer over.
Niks meer over gehoord.Knap lui van ze.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de kalender staat die ze moesten maken?
Ik hoor ze er helemaal niet meer over.
Wat een verrassingquote:Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef rooie3 het volgende:
En het plannetje over Brian is weer van de baan.Huub en Lieke zijn weer aan de beurt.Nu gaan ze weer Huub bashen.
Jaap is gewoon bang voor Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef akveor het volgende:
Wat een onzin gesprek.... Dat Lieke Huub slecht zou behandelen.... Zijn de laatste stuiptrekkingen van Jaap en nix.
Ja gezellig laten we Natas als eerste komenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef riri het volgende:
weer laat jaap alles vastlopen....
blijft weer alles bij het oude groep 8 niveau
dan maar een paar goede gastspelers erin die die club van 5 uit elkaar trekken
Dennis dissenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef rooie3 het volgende:
Dennis En Jaap moeten gewoon Brian gaan dissen.Houd Brian nooit lang vol.
Ik vind het maar goed ook.... Huub en Lieke zouden nooit moeten toestaan dat Jaap zich bij hen aansluit.... Laat Jaap doodvallen.... Hij maakt fouten genoeg om hem af te straffen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is gewoon bang voor Brian.
Ja zeg ook maar wat.Wil gewoon dat de situatie een keer veranderd.Word zo eentonig alles op Huub en Lieke.quote:
Omdat hij anders zo weinig tekst heeft, zo weinig tekst heeft, zo weinig tekst heeft..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil een medelijden verhaal, een medelijden verhaal, een medelijden verhaal.
Waarom herhaalt die droplul alles.![]()
Natas komt alleen voor zichzelf...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef rooie3 het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat Natas speciaal komt om Jaap een kop kleiner te maken.
Wat zou dat prachtig zijn.Ze kunnen er nu toch gastspelers inzetten om die lege plek dan op te vullen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef riri het volgende:
dennix is een speler die niets doet alleen maar het spel vastzet....zou mooi zijn als er vanavond na de ontslagronde een mededeling komt dat één van de onderste op de poll het huis moet verlaten middels stemming
Je zou er bijna medelijden mee krijgen. Bijna.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil een medelijden verhaal, een medelijden verhaal, een medelijden verhaal.
Waarom herhaalt die droplul alles.![]()
Daarom was het ook zo dom dat Huub en Lieke gister zo open waren in het gesprek met Jaap. Ze gaven veel te veel info vrijquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Aha
Dus Jaap heeft het vertrouwen van Huub geschonden en het aan Dennis doorgeluld (dat Brian neukt voor back up) en Dennis vertelt het nu weer aan Nadia.
Voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Aha
Dus Jaap heeft het vertrouwen van Huub geschonden en het aan Dennis doorgeluld (dat Brian neukt voor back up) en Dennis vertelt het nu weer aan Nadia.
Dat de Febo gisteren zo lauw reageerde op het briefverhaal van gisteren...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef riri het volgende:
weer laat jaap alles vastlopen....
blijft weer alles bij het oude groep 8 niveau
dan maar een paar goede gastspelers erin die die club van 5 uit elkaar trekken
Dat vind jij, dat vind ik, maar de Febo vindt het zo perfect geregeld. Er komt geen breuk.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:31 schreef riri het volgende:
er komt sowieso een breuk geforceerd van buitenaf....dit zit op een onprettige manier veel te vast en men zal hoe dan ook iets moeten doen
Vergeet ook niet dat de helft ontslagen is en de daadkrachtige persoonlijkheden daar zijn opgestapt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat de Febo gisteren zo lauw reageerde op het briefverhaal van gisteren...
Alles wijst er op dat het "spel" helemaal niet belangrijk is.
Ik verwacht geen enkele "verrassing" of spelwending meer.
De rij travestieten wordt te lang, de groep 8-mentaliteit wordt te veel in beeld gebracht op TV.
Face it... deze status quo vindt de Febo uitstekend.
ach gut, Amanda heeft ook weer een idee.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef pullup het volgende:
Die discussies over wat ze gaan doen als ze Lieke op de stoel hebben gezet worden steeds moedelozer.
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ach gut, Amanda heeft ook weer een idee.![]()
Nu doet Amanda of het haar idee is en Jaap en Dennix doen net of ze van niks weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Laat me raden: "Nadia, jij en Dennis gaan heel lief tegen elkaar doen en dan doen Brian en ik dat ook tegen elkaar. Dan voelt Lieke zich zo zielig, dat ze zo de poort uitloopt."quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
Ik moest er eigenlijk wel om lachen, wat een stel, dit verzin je niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu doet Amanda of het haar idee is en Jaap en Dennix doen net of ze van niks weten.![]()
Dat mag niet van de redactiequote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Margo37 het volgende:
Ik lach me slap als Lieke zou beginnen over wifebeater Brian, Amanda slaan en Lieke slaan....
Moet ie wel z'n fotoboek eens activerenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
Lekker snel, droom van een jongen!
ik kreeg het idee dat ze de vraag niet eens begreep.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap vraagt aan Amanda of ze een relatie heeft met Brian voor back-up. Amanda is stomverbaasd.
Nu vertelt Jaap het Huubverhaal dat Brian alleen met Amanda wipt voor back-up.
Ook nu weet Amanda het zeker, het is niet zo.
Jaap vroeg alleen maar of het wat zou uitmaken als ze die beelden zou zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap vraagt aan Amanda of ze een relatie heeft met Brian voor back-up. Amanda is stomverbaasd.
Nee precies, maar ze zal het zo met Nadia er wel over hebben..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat ze de vraag niet eens begreep.![]()
Je kan nog beter tegen een zak hooi praten!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit verhaal wel bij Huub terecht komt zodat hij weet dat hij niks meer tegen Jaap moet zeggen of hem in vertrouwen neemt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap vroeg alleen maar of het wat zou uitmaken als ze die beelden zou zien.
Amanda gaat gelijk in de verdediging en vraagt of Jaap er iets van gelooft
Karten.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn Huub, Lieke en Brain eigenlijk????
karten meen ik?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
kartenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
kartenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit verhaal wel bij Huub terecht komt zodat hij weet dat hij niks meer tegen Jaap moet zeggen of hem in vertrouwen neemt.
Past prima bij die plofkop en uitpuilbuik.quote:
Het was voor huub ook een test of jaap en nix te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?
Ik vind het aandoenlijk zo optimistisch dat je blijftquote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef riri het volgende:
even wachten op een brief van achter met een boete voor jaap voor het verscheuren van die brief
Fotoboek wat is er mis mee?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ie wel z'n fotoboek eens activeren
Enorm slechte tvp, ik weet het
Dat je het eens moet vullenquote:
Ja, maar hij reageerde met zwijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef STAP01 het volgende:
Weet Dennix al dat Jaap weet dat hij 50 CP van Brain heeft gehad?
Ik denk dat Huub gewoon eerlijk is, dat is een mooie karaktertrek natuurlijk maar in dat hok niet zo handig ben ik bang.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?
Ligt wel in de lijn der verhalen...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef marky het volgende:
Ik denk dat de FEBO wil dat er nu wordt ingezet op de onderdrukking van Lieke door Huub. Gezien de uitzending van gisteren denk ik dat dat de verhaallijn is voor de komende weken.
Jouw fotoboek, niet je fotocollage in de OPquote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
Waneer heb je voor het laatst gekeken dan op pagina 1 ?
Met als gevolg een negatief verhaal over Huub om te proberen zijn populariteit in te dammen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verhalen...
Eerst de niet bestaande liefde tussen Dennis en Nadia en de niet bestaande sociale inborst van Brian, schakelen we nu over naar de niet bestaande onderdrukking van Lieke. Als er in dat huis één vrouw is die zich niet laat onderdrukken, is het imho Lieke wel.
Juist, maar Lieke's gesprekje met Nadia gisteravond was wat dat betreft niet zo handig, toen gaf Lieke o.a. aan dat het haar irriteert dat Huub haar in de rede valt, kwestie van monteren en de verhaallijn is compleet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verhalen...
Eerst de niet bestaande liefde tussen Dennis en Nadia en de niet bestaande sociale inborst van Brian, schakelen we nu over naar de niet bestaande onderdrukking van Lieke. Als er in dat huis één vrouw is die zich niet laat onderdrukken, is het imho Lieke wel.
Deze:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ze bedoelen dit fotoboek:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
en dat is fout?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef riri het volgende:
als ze weer buiten de kooi is zal ze vastgeketend aan de verwarming elke dag zo thuis zitten te wachten met haar victoria beckham boekje tot brian thuis komt en dan mag ze hopen dat ze losgeketend wordt
hoezo...mag dat haar niet irriteren dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Juist, maar Lieke's gesprekje met Nadia gisteravond was wat dat betreft niet zo handig, toen gaf Lieke o.a. aan dat het haar irriteert dat Huub haar in de rede valt, kwestie van monteren en de verhaallijn is compleet.
(18 maart Nettie schrijft Jaap)quote:
Moeder Netty had Amanada toch ook een brief gestuurd?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(18 maart Nettie schrijft Jaap)
Dat de productie een brief toe liet,
van Nettie , moeder van Brian,
waarin moeder Nettie schreef ,
Jaap , laat Brian en Natasia met rust.![]()
Wat heb jij een goed geheugen zegquote:Op donderdag 27 september 2007 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(18 maart Nettie schrijft Jaap)
Dat de productie een brief toe liet,
van Nettie , moeder van Brian,
waarin moeder Nettie schreef ,
Jaap , laat Brian en Natasia met rust.![]()
ik vermoed tussen nu en 17:30,quote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef HuubLiekeFan het volgende:
hoelaat komt bokito?
Met kleine steekjes onder water laat de VV-redactie weten Dennis ook een wijf te vinden.quote:14:42 - Een vermoeide Jaap?
“Wat is jouw idee over de ontslagronde?”, polst Nadia Jaap. “Ik vind Lieke prima. Ik heb een taart besteld. Ik ga zeggen: ‘We kunnen net zo goed een feestje houden, want er gaat toch niemand weg’”, laat hij weten. “Iedereen doet maar wat ze willen”, vermoeid gaat hij languit op bed liggen. Dan komt Amanda binnenstormen en ook Dennis voegt zich bij hen. “Wat gaan we doen met de ontslagronde?”, vraagt zij dolenthousiast. Jaap rolt met zijn ogen. ‘Daar gaan we weer’, lijkt hij te denken. Heeft Jaap de strijd opgegeven?
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met kleine steekjes onder water laat de VV-redactie weten Dennis ook een wijf te vinden.
Hè, gelukkig, eens een keer geen tikfoutenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met kleine steekjes onder water laat de VV-redactie weten Dennis ook een wijf te vinden.
Helaas maar dat zij doelt op Amandaquote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zo staat het er niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:26 schreef Margo37 het volgende:
Helaas maar dat zij doelt op Amanda![]()
Op deze manier niet nee, er zal toch echt wat moeten gebeuren, laten we zeggen iets met de PoPo want dit schiet echt niet op.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef pullup het volgende:
ik werp af en toe een blik op die streams en begrijp wel dat dit programma nooit de fase kan ingaan dat er nog maar een paar spelers over zijn
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Ter voorbereiding, dat komt de klap niet zo hard aan straks.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rk6OG0gsVB8
Ik heb alvast een paar pammetjes naast de pc liggen, voor het geval dàt...........quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Ter voorbereiding, dan komt de klap niet zo hard aan straks.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rk6OG0gsVB8
Al die excuses van Brian waarom hij verloren heeftquote:Op donderdag 27 september 2007 16:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
huub heeft gewonnen en daarmee 100 cp van brian gewonnen...
Zo knapt hij wel weer op na een maaltje Surinaams eten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
brian voelt zich niet zo lekker, is een beetje misselijk...
hij krijgt een glaasje water van amanda
Jammer...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
nadia is ook weer terug...
Het lag zeker aan zijn kart? Aan de baan? Aan de weersomstandigheden? Aan Huub? Aan Lieke? Maar zeer zeker niet aan Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Al die excuses van Brian waarom hij verloren heeft![]()
of heeft Huub weer valsgespeeld?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lag zeker aan zijn kart? Aan de baan? Aan de weersomstandigheden? Aan Huub? Aan Lieke? Maar zeer zeker niet aan Brian.
brian is 15 kilo zwaarder dan huub....quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
of heeft Huub weer valsgespeeld?
Sterker nog, Tom Coronel bleef te lang voor hem rijden, je kent hem wel, de kartkampioen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lag zeker aan zijn kart? Aan de baan? Aan de weersomstandigheden? Aan Huub? Aan Lieke? Maar zeer zeker niet aan Brian.
Huub is ook een zak hooiquote:Op donderdag 27 september 2007 16:14 schreef riri het volgende:
huub had toen een arm om brian geslagen....huub vindt dat niet euk dat fans daarin zo ver gaan
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 16:15 schreef kit2u het volgende:
Hoewel Huub jokt dat hij dat zak hooi niet leuk vindt , geef ik die fan een aplausje hoor.
Huub en Lieke weten niet wat Zak Hooi voor een issue was voor Brainless. Wij wel gna gna gna .
denk dat huub daarmee wel punten heeft gescoord bij brian.. beetje vertrouwen opbouwen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:14 schreef riri het volgende:
huub had toen een arm om brian geslagen....huub vindt dat niet euk dat fans daarin zo ver gaan
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Borga het volgende:
Dhe sjhiLisHer swilh alhleen heth woordth
Dat moet een grapje zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
Johan Vlemmix maakt een plaat met natasia, op de melodie van niemand laat zijn eigen kind alleen.
Ik hoor het net op de radio.
Hij was nog niet uit gesprokenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Stel je voor dat Manny hem onderbreekt, hoe durft ze.![]()
Dit is toch niet te gelovenquote:
Waar haalt ze toch het gore lef vandaan. Verder sprakeloos enzo...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
Johan Vlemmix maakt een plaat met natasia, op de melodie van niemand laat zijn eigen kind alleen.
Ik hoor het net op de radio.
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met de rechten op dat nummer zit...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar haalt ze toch het gore lef vandaan. Verder sprakeloos enzo...
Dus Brian moet niet mierenneuken op Liekequote:Op donderdag 27 september 2007 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Darryl, een vriend van Brian was bij de kartbaan.
Die Anita houdt er een heel vreemd gedachtengoed op na, voor een psycholoog.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Anita had Tamara Brian niet mogen schrijven nu hij een relaasie heeft met Amanda maar Brian had wel openheid van zaken moeten geven, logisch dat Amanda jaloers werd.
Nu weet ik het zeker, Anita is nog gestoorder dan ik al dacht.
wie zei dit?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Anita had Tamara Brian niet mogen schrijven nu hij een relaasie heeft met Amanda maar Brian had wel openheid van zaken moeten geven, logisch dat Amanda jaloers werd.
Oeps, deze post heb ik gemist. Het zal ook niet zo zijn dat er weer iemand van de Kubatzclan aanwezig was .quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus Brian moet niet mierenneuken op Lieke
dat Lieke's moeder in de Jaarbeurs/ extensions in Utrecht was.![]()
Rtl-boulevard had het er over dat Natasia volgende week met een disco-tour begint ,quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef 2live het volgende:
Johan Vlemmix maakt een plaat met natasia,
op de melodie van niemand laat zijn eigen kind alleen.
Wat????????????? Wie wil Huub dood hebben!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:33 schreef fredfik het volgende:
waar mag huub geen lucht van krijgen???????
Ik zie ZO op tegen vanavond... Ik heb een enorme hekel aan Natasia, en een diepe afkeer van haar. Ik gun haar bezoek niet eens een update. Maar ik ben bang dat ze lang blijft, en ik wil wel de stemronde zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rtl-boulevard had het er over dat Natasia voglende week met een disco-tour begint ,
dus met dit liedje?..........."Niemand laat zijn kind alleen, lalalaala"![]()
Brianiaans is besmettelijk. Ik zeg quarantaine, de komende 50 jaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef 2live het volgende:
Amanda; het is voor mij kwetsend dat jij de vraag aan mij vraagt.
Ik verbaas me altijd zo over de mening die die psychologe lijkt te hebben...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Jawel, gister avond. In vertrouwen.....maar Jaap gaat daar dus op zo'n manier mee om.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe kan Jaap dat nou weten dat Natasia dat gezegt heeft.?
Huub heeft Jaap dat toch niet vertelt?
Jaap(de papzak)is bang voor Brainquote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef Dreamboy het volgende:
Hoe kan Jaap dat nou weten dat Natasia dat gezegt heeft.?
Huub heeft Jaap dat toch niet vertelt?
Strak plan, dan behoud ik mijn goede humeur.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga maar lekker met je vier katten liggen, en hopelijk valt het allemaal mee.
Heb jij gekeken toe Anita de cursus Anger Management gaf nav de groepsaanranding?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd zo over de mening die die psychologe lijkt te hebben...
Volgens mij is het meer dat een stelling verkondigd is en dat de psychologe er niet tegenin gegaan is...
Please laat die takketrol van Natas niet terugkomen nu.quote:
Sylvisaai is net 2 minuten binnen en ik heb al weer 2 keer ''Barcelona '' gehoordquote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan, dan behoud ik mijn goede humeur.
Sylvia zal wel niet komen logeren.
Geen Natasja maar Syl of is het en/en.?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef noekje het volgende:
Ik schrik me tering. Ik dacht dat ik naar een herhaling even zat te kijken.
Inderdaad. Maar ja, als het een boost voor Huub is, is haar bezoek mooi meegenomen... voor ons is het misschien wat minderquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Sylvisaai is net 2 minuten binnen en ik heb al weer 2 keer ''Barcelona '' gehoord![]()
Straks zou Syl weg weggaan en dan komt Natasquote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen Natasja maar Syl, ik zit met kippenvel![]()
![]()
![]()
zei die dat net ?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
Huub gelooft dus heilig in Jaap
en 4 keer "Fries"quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Sylvisaai is net 2 minuten binnen en ik heb al weer 2 keer ''Barcelona '' gehoord![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, als het een boost voor Huub is, is haar bezoek mooi meegenomen... voor ons is het misschien wat minder![]()
Nou, dat dacht ik dus ook. Leuk voor Huub maar voor mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ja, als het een boost voor Huub is, is haar bezoek mooi meegenomen... voor ons is het misschien wat minder![]()
Ja hij is ervan overtuigd dat Jaap en Dennis mee doen om Brian weg te stemmen.quote:
Huhquote:Op donderdag 27 september 2007 16:47 schreef riri het volgende:
zie je wel...ze gaan toch van buitenaf die ziekte daarin de kooi doorbreken
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Donnie29 het volgende:
Gelooft Huub dus nu echt in de oprechtheid van Jaap.. dat is toch heel erg naief
Ik zou ook voor mezelf in m'n broek schijten als ik Jaap wasquote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Jaap schijt echt in zijn broek voor Jaap. Brian onderbreekt hem constant en Jaap slikt alles voor zoete koek.
Houden zoquote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef sararaats het volgende:
ik ken de Gouden Kooi niet
wij hebben in Belgie maar een paar Nederlandse zenders
kweet het niet hoor....denk dat Sylvia alleen vanavond blijftquote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef riri het volgende:
sylvia is duidelijk gastspeler
Nope, niemand weet dat Syl er is.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sylvia Lieke al gezien? En zo ja: doet ze normaler dan de vorige keer?
Heerlijk, laat Brian maar zweten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heel jaloers:Wat een steun krijgt Huub weer
Ze leeft tegenwoordig vanuit haar buik, zei ze netquote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef dgk_fan het volgende:
Kan iemand de speel- en tarotkaarten gauw gaan verstoppen aub ??
staat volgens mij onder de douchequote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
dennis komt niet even gedag zeggen?
Hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef riri het volgende:
sylvia vindt dennix niks
Door zijn Tarot kaartenquote:
Beste vriendinnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef marky het volgende:
Ik denk dat Syl samen met Natasia gaat koken.
Dat gaat ze echt niet vertellen. Dan valt ze haar medekindje van God af en dat zou ze nooit doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef farceman het volgende:
Misschien dat Natasia eens opheldering kan geven over dat back-up verhaal van Brian.
Want dat is gewoon in de uitzending geweest
Ik denk niet dat ze haar vanuit Barcelona laten overkomen om te komen koken.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Er staat geen klok op de plasma, dus het is geen afgemeten bezoek.
(Steun en afgunst)quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heel jaloers: Wat een steun krijgt Huub weer
Ik denk dat ze wel wat langer blijft dan een uurtje!!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar vanuit Barcelona laten overkomen om te komen koken.
Eens een rat altijd een rat.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Steun en afgunst)
En Huub heeft Brian vanmiddag gesteund bij de kartbaan toen iemand zak hooi riep tegen Brian.
En Lieke haar moeder was de extensions-award en Brian was pissig.
Maar vandaag bij de kart-baan was Brian zijn vriend Darrel er.
Dat is ook mijn idee. Aan de andere kant, waarom zouden ze haar niet voor even op en neer vliegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar vanuit Barcelona laten overkomen om te komen koken.
Hij zit nu al te rekenen, je kunt het aan zijn kop zienquote:Op donderdag 27 september 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
En Wat zal Jaap denken van het bezoek van Sylvia?
Zou ook kunnen, is maar 1,5 uur vliegen. Dat is sneller dan met de auto vanuit Groningen naar Schipholquote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee. Aan de andere kant, waarom zouden ze haar niet voor even op en neer vliegen.
Alles is sneller dan vanuit Groningen naar de rest van de wereldquote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, is maar 1,5 uur vliegen. Dat is sneller dan met de auto vanuit Groningen naar Schiphol![]()
Brian die die heeft de cp punten van haar ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Brian zegt: Yes dan hoef ik hem er maar 50 meer te geven??
Dit was toch een weddenschap tussen huub en amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |