kartenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn Huub, Lieke en Brain eigenlijk????
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit verhaal wel bij Huub terecht komt zodat hij weet dat hij niks meer tegen Jaap moet zeggen of hem in vertrouwen neemt.
Past prima bij die plofkop en uitpuilbuik.quote:
Het was voor huub ook een test of jaap en nix te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?
Ik vind het aandoenlijk zo optimistisch dat je blijftquote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef riri het volgende:
even wachten op een brief van achter met een boete voor jaap voor het verscheuren van die brief
Fotoboek wat is er mis mee?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ie wel z'n fotoboek eens activeren
Enorm slechte tvp, ik weet het
Dat je het eens moet vullenquote:
Ja, maar hij reageerde met zwijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef STAP01 het volgende:
Weet Dennix al dat Jaap weet dat hij 50 CP van Brain heeft gehad?
Ik denk dat Huub gewoon eerlijk is, dat is een mooie karaktertrek natuurlijk maar in dat hok niet zo handig ben ik bang.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?
Ligt wel in de lijn der verhalen...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef marky het volgende:
Ik denk dat de FEBO wil dat er nu wordt ingezet op de onderdrukking van Lieke door Huub. Gezien de uitzending van gisteren denk ik dat dat de verhaallijn is voor de komende weken.
Jouw fotoboek, niet je fotocollage in de OPquote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
Waneer heb je voor het laatst gekeken dan op pagina 1 ?
Met als gevolg een negatief verhaal over Huub om te proberen zijn populariteit in te dammen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verhalen...
Eerst de niet bestaande liefde tussen Dennis en Nadia en de niet bestaande sociale inborst van Brian, schakelen we nu over naar de niet bestaande onderdrukking van Lieke. Als er in dat huis één vrouw is die zich niet laat onderdrukken, is het imho Lieke wel.
Juist, maar Lieke's gesprekje met Nadia gisteravond was wat dat betreft niet zo handig, toen gaf Lieke o.a. aan dat het haar irriteert dat Huub haar in de rede valt, kwestie van monteren en de verhaallijn is compleet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verhalen...
Eerst de niet bestaande liefde tussen Dennis en Nadia en de niet bestaande sociale inborst van Brian, schakelen we nu over naar de niet bestaande onderdrukking van Lieke. Als er in dat huis één vrouw is die zich niet laat onderdrukken, is het imho Lieke wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |