Vanavond zijn de speciale lessen voor de audio-mensen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef avonne het volgende:
Les 3 is aan de gang (maak natuurplaatjes)
1 slimme stagiere had een vlieg gevonden op een takje
Die wilde ze gezellig met z'n allen gaan maken maar toen Nadia er iets van zij ging het weer niet door.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de kalender staat die ze moesten maken?
Ik hoor ze er helemaal niet meer over.
Niks meer over gehoord.Knap lui van ze.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de kalender staat die ze moesten maken?
Ik hoor ze er helemaal niet meer over.
Wat een verrassingquote:Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef rooie3 het volgende:
En het plannetje over Brian is weer van de baan.Huub en Lieke zijn weer aan de beurt.Nu gaan ze weer Huub bashen.
Jaap is gewoon bang voor Brian.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef akveor het volgende:
Wat een onzin gesprek.... Dat Lieke Huub slecht zou behandelen.... Zijn de laatste stuiptrekkingen van Jaap en nix.
Ja gezellig laten we Natas als eerste komenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef riri het volgende:
weer laat jaap alles vastlopen....
blijft weer alles bij het oude groep 8 niveau
dan maar een paar goede gastspelers erin die die club van 5 uit elkaar trekken
Dennis dissenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef rooie3 het volgende:
Dennis En Jaap moeten gewoon Brian gaan dissen.Houd Brian nooit lang vol.
Ik vind het maar goed ook.... Huub en Lieke zouden nooit moeten toestaan dat Jaap zich bij hen aansluit.... Laat Jaap doodvallen.... Hij maakt fouten genoeg om hem af te straffen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap is gewoon bang voor Brian.
Ja zeg ook maar wat.Wil gewoon dat de situatie een keer veranderd.Word zo eentonig alles op Huub en Lieke.quote:
Omdat hij anders zo weinig tekst heeft, zo weinig tekst heeft, zo weinig tekst heeft..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil een medelijden verhaal, een medelijden verhaal, een medelijden verhaal.
Waarom herhaalt die droplul alles.![]()
Natas komt alleen voor zichzelf...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef rooie3 het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat Natas speciaal komt om Jaap een kop kleiner te maken.
Wat zou dat prachtig zijn.Ze kunnen er nu toch gastspelers inzetten om die lege plek dan op te vullen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef riri het volgende:
dennix is een speler die niets doet alleen maar het spel vastzet....zou mooi zijn als er vanavond na de ontslagronde een mededeling komt dat één van de onderste op de poll het huis moet verlaten middels stemming
Je zou er bijna medelijden mee krijgen. Bijna.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil een medelijden verhaal, een medelijden verhaal, een medelijden verhaal.
Waarom herhaalt die droplul alles.![]()
Daarom was het ook zo dom dat Huub en Lieke gister zo open waren in het gesprek met Jaap. Ze gaven veel te veel info vrijquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Aha
Dus Jaap heeft het vertrouwen van Huub geschonden en het aan Dennis doorgeluld (dat Brian neukt voor back up) en Dennis vertelt het nu weer aan Nadia.
Voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef avonne het volgende:
Aha
Dus Jaap heeft het vertrouwen van Huub geschonden en het aan Dennis doorgeluld (dat Brian neukt voor back up) en Dennis vertelt het nu weer aan Nadia.
Dat de Febo gisteren zo lauw reageerde op het briefverhaal van gisteren...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef riri het volgende:
weer laat jaap alles vastlopen....
blijft weer alles bij het oude groep 8 niveau
dan maar een paar goede gastspelers erin die die club van 5 uit elkaar trekken
Dat vind jij, dat vind ik, maar de Febo vindt het zo perfect geregeld. Er komt geen breuk.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:31 schreef riri het volgende:
er komt sowieso een breuk geforceerd van buitenaf....dit zit op een onprettige manier veel te vast en men zal hoe dan ook iets moeten doen
Vergeet ook niet dat de helft ontslagen is en de daadkrachtige persoonlijkheden daar zijn opgestapt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat de Febo gisteren zo lauw reageerde op het briefverhaal van gisteren...
Alles wijst er op dat het "spel" helemaal niet belangrijk is.
Ik verwacht geen enkele "verrassing" of spelwending meer.
De rij travestieten wordt te lang, de groep 8-mentaliteit wordt te veel in beeld gebracht op TV.
Face it... deze status quo vindt de Febo uitstekend.
ach gut, Amanda heeft ook weer een idee.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef pullup het volgende:
Die discussies over wat ze gaan doen als ze Lieke op de stoel hebben gezet worden steeds moedelozer.
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ach gut, Amanda heeft ook weer een idee.![]()
Nu doet Amanda of het haar idee is en Jaap en Dennix doen net of ze van niks weten.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Laat me raden: "Nadia, jij en Dennis gaan heel lief tegen elkaar doen en dan doen Brian en ik dat ook tegen elkaar. Dan voelt Lieke zich zo zielig, dat ze zo de poort uitloopt."quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
Ik moest er eigenlijk wel om lachen, wat een stel, dit verzin je niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu doet Amanda of het haar idee is en Jaap en Dennix doen net of ze van niks weten.![]()
Dat mag niet van de redactiequote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Margo37 het volgende:
Ik lach me slap als Lieke zou beginnen over wifebeater Brian, Amanda slaan en Lieke slaan....
Moet ie wel z'n fotoboek eens activerenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:
Lekker snel, droom van een jongen!
ik kreeg het idee dat ze de vraag niet eens begreep.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap vraagt aan Amanda of ze een relatie heeft met Brian voor back-up. Amanda is stomverbaasd.
Nu vertelt Jaap het Huubverhaal dat Brian alleen met Amanda wipt voor back-up.
Ook nu weet Amanda het zeker, het is niet zo.
Jaap vroeg alleen maar of het wat zou uitmaken als ze die beelden zou zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Jaap vraagt aan Amanda of ze een relatie heeft met Brian voor back-up. Amanda is stomverbaasd.
Nee precies, maar ze zal het zo met Nadia er wel over hebben..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat ze de vraag niet eens begreep.![]()
Je kan nog beter tegen een zak hooi praten!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit verhaal wel bij Huub terecht komt zodat hij weet dat hij niks meer tegen Jaap moet zeggen of hem in vertrouwen neemt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap vroeg alleen maar of het wat zou uitmaken als ze die beelden zou zien.
Amanda gaat gelijk in de verdediging en vraagt of Jaap er iets van gelooft
Karten.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn Huub, Lieke en Brain eigenlijk????
karten meen ik?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
kartenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
kartenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat dit verhaal wel bij Huub terecht komt zodat hij weet dat hij niks meer tegen Jaap moet zeggen of hem in vertrouwen neemt.
Past prima bij die plofkop en uitpuilbuik.quote:
Het was voor huub ook een test of jaap en nix te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?
Ik vind het aandoenlijk zo optimistisch dat je blijftquote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef riri het volgende:
even wachten op een brief van achter met een boete voor jaap voor het verscheuren van die brief
Fotoboek wat is er mis mee?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ie wel z'n fotoboek eens activeren
Enorm slechte tvp, ik weet het
Dat je het eens moet vullenquote:
Ja, maar hij reageerde met zwijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:51 schreef STAP01 het volgende:
Weet Dennix al dat Jaap weet dat hij 50 CP van Brain heeft gehad?
Ik denk dat Huub gewoon eerlijk is, dat is een mooie karaktertrek natuurlijk maar in dat hok niet zo handig ben ik bang.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had ie eigenlijk al lang kunnen weten. Te naïef, te goed van vertrouwen of wellicht onderdeel van een groter verdeel en heers plan, dat niet goed uit de verf lijkt te komen?
Ligt wel in de lijn der verhalen...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef marky het volgende:
Ik denk dat de FEBO wil dat er nu wordt ingezet op de onderdrukking van Lieke door Huub. Gezien de uitzending van gisteren denk ik dat dat de verhaallijn is voor de komende weken.
Jouw fotoboek, niet je fotocollage in de OPquote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
Waneer heb je voor het laatst gekeken dan op pagina 1 ?
Met als gevolg een negatief verhaal over Huub om te proberen zijn populariteit in te dammen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verhalen...
Eerst de niet bestaande liefde tussen Dennis en Nadia en de niet bestaande sociale inborst van Brian, schakelen we nu over naar de niet bestaande onderdrukking van Lieke. Als er in dat huis één vrouw is die zich niet laat onderdrukken, is het imho Lieke wel.
Juist, maar Lieke's gesprekje met Nadia gisteravond was wat dat betreft niet zo handig, toen gaf Lieke o.a. aan dat het haar irriteert dat Huub haar in de rede valt, kwestie van monteren en de verhaallijn is compleet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt wel in de lijn der verhalen...
Eerst de niet bestaande liefde tussen Dennis en Nadia en de niet bestaande sociale inborst van Brian, schakelen we nu over naar de niet bestaande onderdrukking van Lieke. Als er in dat huis één vrouw is die zich niet laat onderdrukken, is het imho Lieke wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |