Jezus Christus, wat een tuig is het toch ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Natasia gooit met glas!!!!
Eruit met dat tuig!
Grijp NU in redactie dit kan dus echt niet!
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz ik val dus weer precies met mn neus in de streamlocks... zo te zien heeft die aso lieke gemept met een pan ofzo?
Niet gezien geen Cap.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef BuffyJan het volgende:
Dat klotewijf gooide dus iets tegen Lieke haar hoofd! Wat een mongool! Mn bloed kookt van dat achterlijke teringwijf![]()
![]()
![]()
ZE zei ook al bij binnenkomst, ik kan gewoon slaan, ik kan er toch niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz ik val dus weer precies met mn neus in de streamlocks... zo te zien heeft die aso lieke gemept met een pan ofzo?
Ja echt ziek dit, ik hoop dat ze Lieke snel naar achteren roepen want dit is schandalig...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Natasia gooit met glas!!!!
Eruit met dat tuig!
Grijp NU in redactie dit kan dus echt niet!
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Zo; Natas weer los tegen Lieke....
SL op 4 streams......... Men gaat ingrijpen dus...... (vermoed ik)
nadia deed toch niks het was die heksquote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia Exit. Stomme oververhitte geit.![]()
Nee. Andersom mag uiteraard wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef Meganog het volgende:
Mag Huub Natasia nu gewoon een gebroken neus slaan, aangezien ze niet meer in het spel zit?
Zo gaat lekker.Wat wil de redactie nou.Huub en Lieke hebben al genoeg te verduren gehad.Stelletje klootzakken daar,waarom nooit eens andere.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef kybe het volgende:
Wat is dit nu weer ????Wie gooit er iets op het hoofd van Lieke?????
Vlak voor de streamlock schreeuwde ze ook nog zoiets.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ZE zei ook al bij binnenkomst, ik kan gewoon slaan, ik kan er toch niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |