Ja, da's mooi, maar ik ben nu dus in staking!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee sorry , en dank voor al je updates!
Typisch een vrouwenopmerking..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan zo'n kutopmerking dat Huub sex met haar wil.![]()
Tegenwoordig komt haar gevoel vooral vanuit haar buik.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alles over Lieke is bij Sylvia gebaseerd op ideetjes, vooroordelen en vage gevoelens.
Sylvia heeft recht op haar mening. Die geeft ze om uit te leggen waarom ze de vorige keer Lieke links liet liggen. Zij vindt Lieke een televisiegeile muts die Huub heeft geneukt om de villa in te komen. Lieke is ook op een merkwaardige manier binnengekomen. Dat wakkermaak verhaal daar wil Lieke verder niet op ingaan en dat snap ik wel want daaruit blijkt hoe ver ze gaat om iets te bereiken wat ze in haar hoofd heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou Sylvia het recht hebben om te veroordelen hoe Lieke de villa is binnengekomen?
Het is toch aan de redactie geweest.
Bij de andere nieuwe bewoners is toch ook niet gevraagd of ze wel gescreend zijn oid
Ik snap dit eigenlijk al heel lang niet......
Als ik lieke was stopte ik met mezelf te verdedigen. het is de moeite niet waard.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt haar gevoel vooral vanuit haar buik.
Precies lekker laten lullen die Silquote:Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik lieke was stopte ik met mezelf te verdedigen. het is de moeite niet waard.
Nee, Sylvia niet, die is een gevoelsmens.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is er overigens mis mee dat huub en lieke tv geil zijn. Zijn niet alle bewoners en vooral gasten dit?
En nogmaals..... wie is sylvia helemaal dat zij zich het recht voorbehoudt om iemand hierop te veroordelen???
hare majesteit?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij had Syl heel graag een wipje gemaakt met Huub maar wilde dat niet on cam.
Zeker nu die 2 heksen in dat hok aanwezig zijn. Ik hoop eigenlijk dat ze tegen die tijd opgerot zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke:" Het wordt dus een waardeloze ontslagronde"
ja ...door de febo, dus ...jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
Huub is achter geweest en zegt tegen Sylvia: Ik heb zo'n gevoel dat ik rustiger tegen Astrid ga doen.
Daar spraken Huub en Sylvia anders altijd openlijk over met elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Syl. als ik met Eric en Huub was overgebleven dan had ik Huub er eerder uitgestemd vanwege het spel Huub is een sterke speler.
Dit had Syl beter niet kunnen zeggen er dom.
Dit is toch niet te geloven. Huub deed niets verkeerd en mag Astrid niet aanpakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Huub komt terug van achter....
Huub: "Ik heb het gevoel dat ik wat rustiger tegen Astrid ga doen"
helemaal mee eens _0-quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef Barr het volgende:
vieze vuile tyfus neger sterf
Ik wel een hele minuut.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Niemand luistert naar de heks en haar evil twinsister ?
Waarom is dat dom? Lijkt me speltechnisch juist slim.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Syl. als ik met Eric en Huub was overgebleven dan had ik Huub er eerder uitgestemd vanwege het spel Huub is een sterke speler.
Dit had Syl beter niet kunnen zeggen er dom.
Dat meen je niet, ik zit echt te koken hier.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Godverdomme, ze gooit iets tegen Lieke haar hoofd. Lieke boos en streamlock!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |