Lees de update evenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Leuk dat ze er weer is, weet iemand watvoor bedrijf Sil is begonnen?
Syl blijft moeite hebben met Lieke, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia zoende Lieke de vorige keer niet omdat Syl het er niet mee eens was, dat Lieke zich horizontaal de villa heeft ingewerkt......
Ja....ze blijft een gevoelsmens natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl blijft moeite hebben met Lieke, dat is duidelijk.
Waarom zou Sylvia het recht hebben om te veroordelen hoe Lieke de villa is binnengekomen?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Py het volgende:
Syl tegen Lieke: Ik zit nu gezellig met je te praten maar dat is eigenlijk hypocriet zonder dat ik uitleg dat je bij mij in de min bent begonnen omdat je je horizontaal binnen hebt gewerkt..
Gek wijfquote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
en ik doe het niet eens expres.![]()
*gaat op zoek naar wat andere printscreen software*
zdngmw....................................OOOEEEEHHH DAT WORDT ONWEER EN OVERSTROMINGEN VANACHT !!quote:
nou dat zou lekker worden ......dan mag terugslaan ookquote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia: "Ik ben geen deelneemster en mag slaan, en hard ook whahaha!!"
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef chufi het volgende:
Durft iemand het geluid op stream 1 & 2 aan te zetten ?
Volgens mij had Syl heel graag een wipje gemaakt met Huub maar wilde dat niet on cam.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
Sylvia : "Ik vind het niet leuk dat mensen genaaid worden "
Over Huub dus, dat Lieke hem gebruikt heeft .....
Alles over Lieke is bij Sylvia gebaseerd op ideetjes, vooroordelen en vage gevoelens.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef Clank het volgende:
Lieke is not amused over de conclusie die Sylvia uitspreekt dat ze zich horizontaal de villa in heeft gewerkt. Ze verdedigt zich natuurlijk.. maar Sylvia blijft steekjes geven dat het wel zo is..
Ojee sorry , en dank voor al je updates!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees de update even![]()
En nogmaals: er komt uit mijn hand GEEN update over het monster. Ze is genoemd, that's it.
en dan zo'n kutopmerking dat Huub sex met haar wil.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef avonne het volgende:
Sylvia is gewoon een jaloerse trut.
Get over it.
Wat is er overigens mis mee dat huub en lieke tv geil zijn. Zijn niet alle bewoners en vooral gasten dit?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef noekje het volgende:
Syl is niet televisiegeil. Dat is het verschil. Och gut..zij niet maar wel meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |