Ze had zich ook al ingedronken volgens mij, dan is ze net een pubermeisje van 14.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tja, maar goed dat Huub niet heeft gedronken
Natasia sloeg een uurtje geleden al een glas champagne in 1 teug achterover, drank maakt echt iets los hè, 't is niet voor niets een harddrug...
Je zag duidelijk dat zij pijn had.Het moment van het hoofd raken heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef Py het volgende:
[..]
Die hand kon dus ook uit bescherming zijn. Of kon je zien dat er iets haar hoofd raakte?
PS het blijft natuurlijk fout om te gooien hoor
same herequote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef pronkjewail het volgende:
Handig...ik koop bij wijze van hoge uitzondering weer eens streams...heb ik nog geen sec bewegend beeld gezien vanwege de streamlocks!
En ik gun het hem van harte.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
De enige winnaar van dgk is dadelijk Wilgo. Die heeft centen en is van het kutkreng verlost.
Volgens mij heeft Wilgo netjes voor de kids proberen te zorgen en daarvoor heeft ie inderdaad geld nodig en ja dat Natas maar dure kados geeft aan iedereen en nog wat . Dan is dat geldt op. En vakantiegeld natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
De enige winnaar van dgk is dadelijk Wilgo. Die heeft centen en is van het kutkreng verlost.
laat je nakijken...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
bel de politie! snel!!!
niet zo overdrijven, dit is toch entertainment
Ga jij hier maar even naar kijken, dat is beter voor je:quote:Op donderdag 27 september 2007 19:25 schreef farceman het volgende:
Schandlig als de redactie en achter dit laat gebeuren en gaat sussen.
Eruit met dat tuig
Heel misschien over een week op TVquote:Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef Verida het volgende:
Is er al een filmpje van?
Ok ze is zeer waarschijnlijk wel geraakt dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:26 schreef kybe het volgende:
[..]
Je zag duidelijk dat zij pijn had.Het moment van het hoofd raken heb ik niet gezien.
Dat is het juiste woord. Beschamend. Wat dachten ze daar eigenlijk? Dat Natasia en haar zus gezellig kwamen doen?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
Wat een beschamende vertoning van de redactie ook weer om haar terug te halen.
En gie geleuft dat?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel misschien over een week op TV
denk dat de redaktie zich kapot lacht om de reakties op de fora.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef riri het volgende:
[..]
laat je nakijken...
waarom is er dan nu een streamlock?
ze vinden dit zelf ook niet kunnen
omwille van entertainment alles goedpraten?
Nou...wat zeg je dan als er een verkrachting in het huis plaatsvindt....ook entertainment???????
Precies... iedereen op de fora wisten al dat het mis zou gaan. Maar de redaktie leest hier wel maar luisterd niet.... Nou maar gauw optyfen dfat achterlijke wijf. Ik kan me er nog steeds kwaad overmaken dat Natasia eervol ontslagen is.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is het juiste woord. Beschamend. Wat dachten ze daar eigenlijk? Dat Natasia en haar zus gezellig kwamen doen?
Nee, dat dachten ze niet, ze wisten wel degelijk dat het zou kunnen escaleren want waarom is Silvia er ook?
Juist!
En nu zitten we met een streamlock omdat ze die Natasia met haar zus hebben onderschat..of is het overschat...?
Ze weten duidelijk weer eens niet wat ze doen daar...
Natasia en haar zus uitnodigen....weer een voorbeeld hoe incompetent die redaktie vaak is.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |