Ja, da's mooi, maar ik ben nu dus in staking!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee sorry , en dank voor al je updates!
Typisch een vrouwenopmerking..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan zo'n kutopmerking dat Huub sex met haar wil.![]()
Tegenwoordig komt haar gevoel vooral vanuit haar buik.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alles over Lieke is bij Sylvia gebaseerd op ideetjes, vooroordelen en vage gevoelens.
Sylvia heeft recht op haar mening. Die geeft ze om uit te leggen waarom ze de vorige keer Lieke links liet liggen. Zij vindt Lieke een televisiegeile muts die Huub heeft geneukt om de villa in te komen. Lieke is ook op een merkwaardige manier binnengekomen. Dat wakkermaak verhaal daar wil Lieke verder niet op ingaan en dat snap ik wel want daaruit blijkt hoe ver ze gaat om iets te bereiken wat ze in haar hoofd heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou Sylvia het recht hebben om te veroordelen hoe Lieke de villa is binnengekomen?
Het is toch aan de redactie geweest.
Bij de andere nieuwe bewoners is toch ook niet gevraagd of ze wel gescreend zijn oid
Ik snap dit eigenlijk al heel lang niet......
Als ik lieke was stopte ik met mezelf te verdedigen. het is de moeite niet waard.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt haar gevoel vooral vanuit haar buik.
Precies lekker laten lullen die Silquote:Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Als ik lieke was stopte ik met mezelf te verdedigen. het is de moeite niet waard.
Nee, Sylvia niet, die is een gevoelsmens.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is er overigens mis mee dat huub en lieke tv geil zijn. Zijn niet alle bewoners en vooral gasten dit?
En nogmaals..... wie is sylvia helemaal dat zij zich het recht voorbehoudt om iemand hierop te veroordelen???
hare majesteit?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij had Syl heel graag een wipje gemaakt met Huub maar wilde dat niet on cam.
Zeker nu die 2 heksen in dat hok aanwezig zijn. Ik hoop eigenlijk dat ze tegen die tijd opgerot zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:06 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke:" Het wordt dus een waardeloze ontslagronde"
ja ...door de febo, dus ...jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
Huub is achter geweest en zegt tegen Sylvia: Ik heb zo'n gevoel dat ik rustiger tegen Astrid ga doen.
Daar spraken Huub en Sylvia anders altijd openlijk over met elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Syl. als ik met Eric en Huub was overgebleven dan had ik Huub er eerder uitgestemd vanwege het spel Huub is een sterke speler.
Dit had Syl beter niet kunnen zeggen er dom.
Dit is toch niet te geloven. Huub deed niets verkeerd en mag Astrid niet aanpakken.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Nostalgist het volgende:
Huub komt terug van achter....
Huub: "Ik heb het gevoel dat ik wat rustiger tegen Astrid ga doen"
helemaal mee eens _0-quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef Barr het volgende:
vieze vuile tyfus neger sterf
Ik wel een hele minuut.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:09 schreef petraa het volgende:
Niemand luistert naar de heks en haar evil twinsister ?
Waarom is dat dom? Lijkt me speltechnisch juist slim.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef Dreamboy het volgende:
Syl. als ik met Eric en Huub was overgebleven dan had ik Huub er eerder uitgestemd vanwege het spel Huub is een sterke speler.
Dit had Syl beter niet kunnen zeggen er dom.
Dat meen je niet, ik zit echt te koken hier.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef noekje het volgende:
Godverdomme, ze gooit iets tegen Lieke haar hoofd. Lieke boos en streamlock!
Jezus Christus, wat een tuig is het toch ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Natasia gooit met glas!!!!
Eruit met dat tuig!
Grijp NU in redactie dit kan dus echt niet!
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz ik val dus weer precies met mn neus in de streamlocks... zo te zien heeft die aso lieke gemept met een pan ofzo?
Niet gezien geen Cap.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef BuffyJan het volgende:
Dat klotewijf gooide dus iets tegen Lieke haar hoofd! Wat een mongool! Mn bloed kookt van dat achterlijke teringwijf![]()
![]()
![]()
ZE zei ook al bij binnenkomst, ik kan gewoon slaan, ik kan er toch niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz ik val dus weer precies met mn neus in de streamlocks... zo te zien heeft die aso lieke gemept met een pan ofzo?
Ja echt ziek dit, ik hoop dat ze Lieke snel naar achteren roepen want dit is schandalig...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Eruit met dat tuig!
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
Zo; Natas weer los tegen Lieke....
SL op 4 streams......... Men gaat ingrijpen dus...... (vermoed ik)
nadia deed toch niks het was die heksquote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia Exit. Stomme oververhitte geit.![]()
Nee. Andersom mag uiteraard wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef Meganog het volgende:
Mag Huub Natasia nu gewoon een gebroken neus slaan, aangezien ze niet meer in het spel zit?
Zo gaat lekker.Wat wil de redactie nou.Huub en Lieke hebben al genoeg te verduren gehad.Stelletje klootzakken daar,waarom nooit eens andere.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:10 schreef kybe het volgende:
Wat is dit nu weer ????Wie gooit er iets op het hoofd van Lieke?????
Vlak voor de streamlock schreeuwde ze ook nog zoiets.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ZE zei ook al bij binnenkomst, ik kan gewoon slaan, ik kan er toch niet uit.
Ik heb mijn streams uitgezet toen dat tuig binnenkwam. Niet te geloven wat ik hiet allemaal lees.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat een tuig is het toch ook.
Nee niets gedronken!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
nadia deed toch niks het was die heks
Ik weet het eigenlijk niet, maar ik vermoed van niet...... Zijn ogen stonden niet op "klein"zeg maar...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen zeg, wat een aso vertoning van die 2 heksen. Huub heeft toch niet gedronken ?
Djeez, meen je dat echt?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef farceman het volgende:
Eruit met dat tuig!
is niet...ze gooide het van de trap af toen lieke naar beneden liep...bewust om lieke te raken tegen haar hoofdquote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef T-lex het volgende:
Ach..ze gaf lieke alleen een tikje met een snijplank op d'r hoofd toen ze de trap af liep.
En er hangen bij de trap toch nog geen "huub"camera's..dus jammer joh. Is niet gezien.![]()
Dat doet er nu toch niet toe. Het is de zwarte heks die weer denkt zich alles te kunnen permiteren.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon onmiddelijk de hut uit. Dan halen ze maar iets bij de chinees.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Huub haar op haar bek slaat!
Welcome to the "mild" version of DGK.....quote:Op donderdag 27 september 2007 19:13 schreef riri het volgende:
gewoon steeds fysiek geweld sinds natasia in dat huis is....eerst d'r zus die huub midden in zijn gezicht slaat...nu lieke die een map tegen haar achterhoofd gesmeten krijgt
Wat is dit voor achterlijks
Gelukkig , maar ik kan me wel voorstellen dat hij nu helemaal uit zijn plaat gaat, wat een trailer trash is het ook.quote:
Beschamend is het perfecte woord.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
Wat een beschamende vertoning van de redactie ook weer om haar terug te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |