Is zeekraal lekker? Ik kan het op de markt kopen, maar heb het nog nooit gehad.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten wij viskoekjes met zeekraal (van de visboer) met wilde rijst erbij.
Ook bij de gallengall heeeeerlijke witte nieuwe wijntjes gescoord om te proeven
Als je van een lekkere ziltige stevige smaak houdt, is het heerlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Is zeekraal lekker? Ik kan het op de markt kopen, maar heb het nog nooit gehad.
Ik ga het binnenkort eens proberen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je van een lekkere ziltige stevige smaak houdt, is het heerlijk.![]()
hamsteren!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Qwea het volgende:
nu dubbelfris
Italiaanse aardappelschotel??? Tell me more!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond hamburgers (zelf gebakken enzo) met een italiaanse aardappelschotel
en morgen uit eten(Italiaan)
gewoon, uit de diepvries, van aaaaaaaviiiiiikooooooooooooquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Italiaanse aardappelschotel??? Tell me more!!
Ik vind die altijd erg lekker en makkelijk te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef renzell het volgende:
Lasagnette, van de wereldgerechten. Nooit gehad nog. Maak er maar even een saladetje bij met tomaat, rode ui en mozzarella denk ik.
het wordt lekkerder als je het pakje NIET volgtquote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef renzell het volgende:
Lasagnette, van de wereldgerechten. Nooit gehad nog. Maak er maar even een saladetje bij met tomaat, rode ui en mozzarella denk ik.
voor vooraf of erbij maak ik gevulde champignons.quote:
damnquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor vooraf of erbij maak ik gevulde champignons.
grote champignons, uitje, paprikaatje, knoflook, wat chorizo, zout, peper, olijfolie... alles even bakken, champignons vullen en even warm laten worden in de oven
Lekker wijntje erbij
hm.. das wel een goeie voor zondagquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
grote champignons, uitje, paprikaatje, knoflook, wat chorizo, zout, peper, olijfolie... alles even bakken, champignons vullen en even warm laten worden in de oven
Lekker wijntje erbij
Hoe marineer jij het vlees?quote:
niet meer dan dat?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn ex gaat pasta voor me maken.
Toch niet met zelfgeplukte-paddenstoelen-saus, hè??quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn ex gaat pasta voor me maken.
Dit was het idee:quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe marineer jij het vlees?
Ik heb nog geen idee wat ik moet eten, moet nog boodschappen doen. Ik drink nu een chocomel.
Gezondheid.quote:
Is lekker!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lekker wijntje erbij
Zit jij nu al aan de chili?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag de chili van gisteren. Want gisteren werden we ineens uitgenodigd om ergens te komen eten.
Zo, en wat zat er door jouw spaghetti?? Een pilletje???quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:48 schreef sararaats het volgende:
spaghetti !!!!!
net zoals in het liedje van Samson en Gert:
.... tralalala liedje ....
euh nee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo, en wat zat er door jouw spaghetti?? Een pilletje???
hihihi
dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Spaghetti Carbonara
Met spekjes (Pancetta was niet voorhanden), uien, twee eieren, Pecorino Romano, vier-seizoenen peper en spaghetti.
Kennen ze boerenkool in de USA ook?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:22 schreef popolon het volgende:
Boerenkool.
En vanavond als snack superhete chicken wings.
[afbeelding]
Gewoon te kopen hoor. Wat Amerikanen ermee doen weet ik niet maar ik weet wel wat je ermee moet doen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kennen ze boerenkool in de USA ook?
Of heb je het gekocht in een nederlandse winkel ofzo?
*burb*quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond uit eten, zie ons recensietopic.
Het ziet er allemaal weer overheerlijk uit!!!!! Leuk joh, blijf vooral recensies voor ons schrijven!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
*burb*
zie Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #4
Hmm, interessant.quote:Op zondag 30 september 2007 01:40 schreef Xennia het volgende:
Pindasoep met ballen en stokbrood.
Zoals ik het heb gemaakt welquote:Op zondag 30 september 2007 01:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Is dat de dunnere variant van pindasaus?
Ik had trouwens in plaats van zakjes sate-saus pindakaas genomen met stukjes noot erdoor en nog sambal toegevoegdquote:Op zondag 30 september 2007 02:50 schreef popolon het volgende:
Dat klinkt zeer goed, en het mooi is dat ik alle ingredienten kan krijgen.
Vrouwlief heeft de boer'nkool op, ik had geen zi in eten dus ik wacht even op de wings. Eerst nog even een hele dikke BaCo.
Mag ik met mijn bordje jullie kant op komen??? Bij ons wordt het afhaalpizza denk ik...(ook lekker, maar er gaat niets boven een authentiek stoofpotje waar het hele huis heerlijk naar geurt.......)quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef Bluezz het volgende:
HET staat te pruttelen... om kwart voor 4 de schijven wortel erbij en nog een flesje oud bruin en om kwart voor 5 de courgette-schijven.
En het ruikt zooooooooooooooo lekker
'Dooie' boel zal dat worden zegquote:Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef Koningin het volgende:
Net mosterdsoep gehad...
Vanavond wordt er gekookt door mijn man, laat me dus verrassen!
Enlighten me please, horen er geen bruine bonen door de chili?? Dus mijn hele signature-dish tijdens mijn studententijd berust op een leugen blijkt nu??quote:Op zondag 30 september 2007 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
De chili staat al anderhalf uur te pruttelen. Voor de variatie maak ik m vandaag met riblappen ipv gehakt. Ruikt goed. En ja, ik weet dat het officieel niet hoort, maar ik gooi er zometeen lekker bonen doorheen
Klopt, bruine bonen horen er niet in. Arme mensen in Texas deden vroeger pintobonen in hun chili ter vervanging van het (duurdere) vlees. Of als bijgerecht.quote:Op zondag 30 september 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Enlighten me please, horen er geen bruine bonen door de chili?? Dus mijn hele signature-dish tijdens mijn studententijd berust op een leugen blijkt nu??
Neuh, de purist zal altijd beweren dat chili con carne niets meer is dan pittig gestoofd vlees. Net zoiets als de discussie over room door je carbonara.quote:Op zondag 30 september 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Enlighten me please, horen er geen bruine bonen door de chili?? Dus mijn hele signature-dish tijdens mijn studententijd berust op een leugen blijkt nu??
ja, DAT ga ik straks maken! met een stuk appeltaart die mijn moeder mee heeft gegeven (zelfgebakken voor hun trouwdag)quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:35 schreef Qwea het volgende:
warme chocomelk met een keidikke homp slagroom
damnquote:Vanaaf stoofperen
Niets houdt mij tegen om te eten hoorquote:
ook de rubbertjes?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag laat ik voor me koken, heb niets in huis want ik moest m'n koelkast leeghebben om schoon te maken en te ontdooien. Hij is nu weer helemaal schoon
[afbeelding]
in de prullebak tiefen en nieuw eten maken. But who am Iquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog eten staan van gisteren.. maar dat was eigenlijk niet zo lekker....
maargoed, het is wel goedkoop om het op te eten..
wat zouden jullie doen?
we eten er met z'n tweeen twee dagen van, das 2 euro per dag per persoonquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:14 schreef tonks het volgende:
Eerst zeuren over geld en dan die dure samenstel shit kopen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
dat boursin cuisine is idd ge-wel-dig
is lekker als pastasaus
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga wraps maken.
Maak gewoon een lekker groentenprutje , ui, champs, courgette, paprika, mais en kidneybeans![]()
Beetje sla erbij en tomaat.. geraspte kaas en natuurlijk creme-fraiche
Dit alles heerlijk pittig gekruid en smullen maar
hey, dat ging ik ook bijna eten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb burrito's vanavond!
met kip, paprika, champignonnetjes, mais, geraspte kaas en creme fraiche
klinkt heel erg jamie oliverquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef tonks het volgende:
Kipfilet met tijm en zout en peper en knoflook en olijfolie en een beetje citroen uit de oven met gebakken aardappeltjes en een salade. DONE.
.
oe...............don't fuck with Jamie!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Klinkt gewoon normaal. maar tegenwoordig is alles oliver met zijn gay rotzooi elke keer.
Sperziebonen, andijvie, krieltjes, beenham en kwarktaart toequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:01 schreef Xennia het volgende:
Ik ga vandaag bij mijn moeder eten en laat me verrassen
lekker!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 06:45 schreef OA het volgende:
Cruesli (appel rozijnen) met yoghurt en een beker yokidrink.![]()
Grappigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik eet altijd pas op mijn werk. Neem onbelegde boterhammen en beleg mee. En op mijn bureau staan standaard een paar potten: pindakaas, chocopasta, appelstroop.
aaaah, de voedzame maaltijd op het werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 07:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik eet altijd pas op mijn werk. Neem onbelegde boterhammen en beleg mee. En op mijn bureau staan standaard een paar potten: pindakaas, chocopasta, appelstroop.
is dat typisch iets uit Nederland? ik ken het in elk geval nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
net een bolletje kaas op, straks nog een bolletje hagelslag
en vanochtend een bolletje kaas en knoflookkaas
Op 1 broodje heb ik wat tomatenpuree gesmeerd, vervolgens wat stukjes ananas op gedaan en daarover wat geraspte kaas, dat nog even terug in de oven enquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:56 schreef Raissa het volgende:
Nu
2 broodjes, beleg moet ik nog verzinnen
Heb bijna 1/3 op gekregen, mijn man is een vuilnisvat en eet de rest van mij op maar hij moet er nog van groeienquote:
Wow - dat ziet er goed uit - ingredienten en bereidingswijze graag!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik verveelde mij dus heb maar wat foto's genomen van de salade
Salade op het bord
[afbeelding]
Wat er gebakken moet worden
[afbeelding]
Klaar
[afbeelding]
Daarbij een dressing van rode peper, citroensap, oestersaus en sojasaus.
Ik heb dat gister ook gemaaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb bijna 1/3 op gekregen, mijn man is een vuilnisvat en eet de rest van mij op maar hij moet er nog van groeien![]()
Slank iemand dat hij is.
Ik ben ook ziekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Koffie, brood met kaas en een eitje.
Ziek thuis
De salade:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:17 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Wow - dat ziet er goed uit - ingredienten en bereidingswijze graag!
danku
Klinkt erg lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef tonja het volgende:
Een experiment met wat ik nog in huis heb.
Gevulde champignons, gevuld met een chipolata worstje (als gehakt rul gebakken) cherry tomaatjes, uitje, peterselie, knoflook, de stammetjes van de champignons en Poire st Vrain, dat is een frans pittig kaasje.
Het staat nu in de oven. Ben benieuwd of het te eten is.
Het was inderdaad lekker, alleen een beetje weinig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker
Nu een welmoed wijntje om de koorts te temperen
Ongesteld wit wijntjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
rood wijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |