ook de rubbertjes?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:58 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag laat ik voor me koken, heb niets in huis want ik moest m'n koelkast leeghebben om schoon te maken en te ontdooien. Hij is nu weer helemaal schoon
[afbeelding]
in de prullebak tiefen en nieuw eten maken. But who am Iquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog eten staan van gisteren.. maar dat was eigenlijk niet zo lekker....
maargoed, het is wel goedkoop om het op te eten..
wat zouden jullie doen?
we eten er met z'n tweeen twee dagen van, das 2 euro per dag per persoonquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:14 schreef tonks het volgende:
Eerst zeuren over geld en dan die dure samenstel shit kopen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
dat boursin cuisine is idd ge-wel-dig
is lekker als pastasaus
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:49 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga wraps maken.
Maak gewoon een lekker groentenprutje , ui, champs, courgette, paprika, mais en kidneybeans![]()
Beetje sla erbij en tomaat.. geraspte kaas en natuurlijk creme-fraiche
Dit alles heerlijk pittig gekruid en smullen maar
hey, dat ging ik ook bijna eten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb burrito's vanavond!
met kip, paprika, champignonnetjes, mais, geraspte kaas en creme fraiche
klinkt heel erg jamie oliverquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef tonks het volgende:
Kipfilet met tijm en zout en peper en knoflook en olijfolie en een beetje citroen uit de oven met gebakken aardappeltjes en een salade. DONE.
.
oe...............don't fuck with Jamie!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Klinkt gewoon normaal. maar tegenwoordig is alles oliver met zijn gay rotzooi elke keer.
Sperziebonen, andijvie, krieltjes, beenham en kwarktaart toequote:Op maandag 1 oktober 2007 17:01 schreef Xennia het volgende:
Ik ga vandaag bij mijn moeder eten en laat me verrassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |