*burb*quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond uit eten, zie ons recensietopic.
Het ziet er allemaal weer overheerlijk uit!!!!! Leuk joh, blijf vooral recensies voor ons schrijven!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
*burb*
zie Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #4
Hmm, interessant.quote:Op zondag 30 september 2007 01:40 schreef Xennia het volgende:
Pindasoep met ballen en stokbrood.
Zoals ik het heb gemaakt welquote:Op zondag 30 september 2007 01:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Is dat de dunnere variant van pindasaus?
Ik had trouwens in plaats van zakjes sate-saus pindakaas genomen met stukjes noot erdoor en nog sambal toegevoegdquote:Op zondag 30 september 2007 02:50 schreef popolon het volgende:
Dat klinkt zeer goed, en het mooi is dat ik alle ingredienten kan krijgen.
Vrouwlief heeft de boer'nkool op, ik had geen zi in eten dus ik wacht even op de wings. Eerst nog even een hele dikke BaCo.
Mag ik met mijn bordje jullie kant op komen??? Bij ons wordt het afhaalpizza denk ik...(ook lekker, maar er gaat niets boven een authentiek stoofpotje waar het hele huis heerlijk naar geurt.......)quote:Op zondag 30 september 2007 15:05 schreef Bluezz het volgende:
HET staat te pruttelen... om kwart voor 4 de schijven wortel erbij en nog een flesje oud bruin en om kwart voor 5 de courgette-schijven.
En het ruikt zooooooooooooooo lekker
'Dooie' boel zal dat worden zegquote:Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef Koningin het volgende:
Net mosterdsoep gehad...
Vanavond wordt er gekookt door mijn man, laat me dus verrassen!
Enlighten me please, horen er geen bruine bonen door de chili?? Dus mijn hele signature-dish tijdens mijn studententijd berust op een leugen blijkt nu??quote:Op zondag 30 september 2007 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
De chili staat al anderhalf uur te pruttelen. Voor de variatie maak ik m vandaag met riblappen ipv gehakt. Ruikt goed. En ja, ik weet dat het officieel niet hoort, maar ik gooi er zometeen lekker bonen doorheen
Klopt, bruine bonen horen er niet in. Arme mensen in Texas deden vroeger pintobonen in hun chili ter vervanging van het (duurdere) vlees. Of als bijgerecht.quote:Op zondag 30 september 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Enlighten me please, horen er geen bruine bonen door de chili?? Dus mijn hele signature-dish tijdens mijn studententijd berust op een leugen blijkt nu??
Neuh, de purist zal altijd beweren dat chili con carne niets meer is dan pittig gestoofd vlees. Net zoiets als de discussie over room door je carbonara.quote:Op zondag 30 september 2007 20:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Enlighten me please, horen er geen bruine bonen door de chili?? Dus mijn hele signature-dish tijdens mijn studententijd berust op een leugen blijkt nu??
ja, DAT ga ik straks maken! met een stuk appeltaart die mijn moeder mee heeft gegeven (zelfgebakken voor hun trouwdag)quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:35 schreef Qwea het volgende:
warme chocomelk met een keidikke homp slagroom
damnquote:Vanaaf stoofperen
Niets houdt mij tegen om te eten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |