Is zeekraal lekker? Ik kan het op de markt kopen, maar heb het nog nooit gehad.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond eten wij viskoekjes met zeekraal (van de visboer) met wilde rijst erbij.
Ook bij de gallengall heeeeerlijke witte nieuwe wijntjes gescoord om te proeven
Als je van een lekkere ziltige stevige smaak houdt, is het heerlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Is zeekraal lekker? Ik kan het op de markt kopen, maar heb het nog nooit gehad.
Ik ga het binnenkort eens proberen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je van een lekkere ziltige stevige smaak houdt, is het heerlijk.![]()
hamsteren!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Qwea het volgende:
nu dubbelfris
Italiaanse aardappelschotel??? Tell me more!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond hamburgers (zelf gebakken enzo) met een italiaanse aardappelschotel
en morgen uit eten(Italiaan)
gewoon, uit de diepvries, van aaaaaaaviiiiiikooooooooooooquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Italiaanse aardappelschotel??? Tell me more!!
Ik vind die altijd erg lekker en makkelijk te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef renzell het volgende:
Lasagnette, van de wereldgerechten. Nooit gehad nog. Maak er maar even een saladetje bij met tomaat, rode ui en mozzarella denk ik.
het wordt lekkerder als je het pakje NIET volgtquote:Op donderdag 27 september 2007 18:29 schreef renzell het volgende:
Lasagnette, van de wereldgerechten. Nooit gehad nog. Maak er maar even een saladetje bij met tomaat, rode ui en mozzarella denk ik.
voor vooraf of erbij maak ik gevulde champignons.quote:
damnquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor vooraf of erbij maak ik gevulde champignons.
grote champignons, uitje, paprikaatje, knoflook, wat chorizo, zout, peper, olijfolie... alles even bakken, champignons vullen en even warm laten worden in de oven
Lekker wijntje erbij
hm.. das wel een goeie voor zondagquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor vooraf of erbij maak ik gevulde champignons.
grote champignons, uitje, paprikaatje, knoflook, wat chorizo, zout, peper, olijfolie... alles even bakken, champignons vullen en even warm laten worden in de oven
Lekker wijntje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |