Hoe marineer jij het vlees?quote:
niet meer dan dat?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn ex gaat pasta voor me maken.
Toch niet met zelfgeplukte-paddenstoelen-saus, hè??quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn ex gaat pasta voor me maken.
Dit was het idee:quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe marineer jij het vlees?
Ik heb nog geen idee wat ik moet eten, moet nog boodschappen doen. Ik drink nu een chocomel.
Gezondheid.quote:
Is lekker!!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor vooraf of erbij maak ik gevulde champignons.
grote champignons, uitje, paprikaatje, knoflook, wat chorizo, zout, peper, olijfolie... alles even bakken, champignons vullen en even warm laten worden in de oven
Lekker wijntje erbij
Zit jij nu al aan de chili?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Vandaag de chili van gisteren. Want gisteren werden we ineens uitgenodigd om ergens te komen eten.
Zo, en wat zat er door jouw spaghetti?? Een pilletje???quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:48 schreef sararaats het volgende:
spaghetti !!!!!
net zoals in het liedje van Samson en Gert:
.... tralalala liedje ....
euh nee.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo, en wat zat er door jouw spaghetti?? Een pilletje???
hihihi
dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Spaghetti Carbonara
Met spekjes (Pancetta was niet voorhanden), uien, twee eieren, Pecorino Romano, vier-seizoenen peper en spaghetti.
Kennen ze boerenkool in de USA ook?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:22 schreef popolon het volgende:
Boerenkool.
En vanavond als snack superhete chicken wings.
[afbeelding]
Gewoon te kopen hoor. Wat Amerikanen ermee doen weet ik niet maar ik weet wel wat je ermee moet doen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kennen ze boerenkool in de USA ook?
Of heb je het gekocht in een nederlandse winkel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |