is dat typisch iets uit Nederland? ik ken het in elk geval nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
net een bolletje kaas op, straks nog een bolletje hagelslag
en vanochtend een bolletje kaas en knoflookkaas
Op 1 broodje heb ik wat tomatenpuree gesmeerd, vervolgens wat stukjes ananas op gedaan en daarover wat geraspte kaas, dat nog even terug in de oven enquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:56 schreef Raissa het volgende:
Nu
2 broodjes, beleg moet ik nog verzinnen
Heb bijna 1/3 op gekregen, mijn man is een vuilnisvat en eet de rest van mij op maar hij moet er nog van groeienquote:
Wow - dat ziet er goed uit - ingredienten en bereidingswijze graag!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik verveelde mij dus heb maar wat foto's genomen van de salade
Salade op het bord
[afbeelding]
Wat er gebakken moet worden
[afbeelding]
Klaar
[afbeelding]
Daarbij een dressing van rode peper, citroensap, oestersaus en sojasaus.
Ik heb dat gister ook gemaaktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb bijna 1/3 op gekregen, mijn man is een vuilnisvat en eet de rest van mij op maar hij moet er nog van groeien![]()
Slank iemand dat hij is.
Ik ben ook ziekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:54 schreef Bluezz het volgende:
Koffie, brood met kaas en een eitje.
Ziek thuis
De salade:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:17 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Wow - dat ziet er goed uit - ingredienten en bereidingswijze graag!
danku
Klinkt erg lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef tonja het volgende:
Een experiment met wat ik nog in huis heb.
Gevulde champignons, gevuld met een chipolata worstje (als gehakt rul gebakken) cherry tomaatjes, uitje, peterselie, knoflook, de stammetjes van de champignons en Poire st Vrain, dat is een frans pittig kaasje.
Het staat nu in de oven. Ben benieuwd of het te eten is.
Het was inderdaad lekker, alleen een beetje weinig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker
Nu een welmoed wijntje om de koorts te temperen
Ongesteld wit wijntjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
rood wijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |