Hij is een beetje onduidelijk.. Deze is beter.quote:
Sinds vandaag. Na ONZ is de beurt aan MLN,quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef BonJovi het volgende:
Blight sinds wanneer ben jij een mod
ik reken de 3e helft altijd meequote:Op donderdag 27 september 2007 17:00 schreef Houniet het volgende:
sukkel kende je de 90 minuten regelen niet![]()
![]()
![]()
Je hebt toch niet gezegd 'in de reguliere speeltijd'?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef BonJovi het volgende:
Koningdavid: ja weet ik maar dat was helaas te laat
respectquote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef BonJovi het volgende:ik wou een dare devil zijn en ben iets te optimistisch geweest
ze naaien je iddquote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gezegd 'in de reguliere speeltijd'?
Ze naaien je man, maar goed als jij blij bent met je nieuwe avatartje.![]()
of tot het moment dat Fok niet meer bestaat, als dat eerder is.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef RayMania het volgende:
2. Slavia avatar totdat Ajax ooit weer eens CL haalt.
Ik ga niet meer met vuur spelen iddquote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
respectdat je daar nog vertrouwen in had
Veel te lang. Ik ben dat mislukte kakkerlakken logo in mijn avater al behoorlijk zatquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:45 schreef dndiek het volgende:
tot 13 mei 2008 WeebL Ronaldinho in zijn icon
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | BonJovi op 26-09-2007 - Jaar lang Kozakken Boys avatar HeinekenAFCA op 29-08-2007 - Jaar lang Slavia Praag avatar SCH op 02-07-2007 - Groningen fan geworden toen Sibon naar Heerenveen ging Damzkieee op 13-05-2007 - Tot 13-05-2008 Ronaldinho avatar RayMania op 28-04-2007 - Tot 28-04-2008 Excelsior avatar + Slavia avatar tot Ajax CL haalt WeebL - Tot 20-05-2007 Ronaldinho avatar Beloftes: fuckbuddy op 24-09-2007 - Als az punten laat liggen tegen Heracles, week lang een avatar van Heracles Nashje op 23-09-2007 - Als Henk Colin boven V/d Wiel verkiest, schoen opeten en uitkotsen over Ten Cate's hoofd stefmans op 22-09-2007 - Pelle haalt geen 10 goals dit seizoen, anders jaar lang Pelle in z'n avatar ruud.nl op 14-09-2007 - Als Oranje EK wordt, scheert ie z'n kop kaal en verft ie 'm eventueel ook oranje blueangel_ op 01-09-2007 - Als Standard ooit tijdens z'n leven een prijs wint, eet ie z'n onderbroek op Chadi op 19-08-2007 - Als Colin in deze vorm in Oranje komt eet ie z'n schoen op DeVinger op 12-07-2007 - Als Rigters dit seizoen 20 goals scoort in de Premier League pijpt hij Dutroux Klingon op 11-07-2007 - Als Ajax 4-4-2 gaat spelen dit seizoen, jat hij de middenstip van Slavia om 'm in een willekeurig psv kampioenenshirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de ArenA sjimz op 02-07-2006 - Als Makaay 26 doelpunten maakt in de eredivisie, loopt hij een jaar rond met een Makaay avatar en I Love feyenoord onderschrift rubbereend op 29-06-2007 - Als Lazovic bij verkoop meer dan 7 miljoen oplevert ontvangen Dylan Dog en DutchGooner een doos Bossche bollen. Pappie_Culo op 29-06-2007 - Als er ooit een FC Lamlul komt zet hij meteen een tattoo Martijn_fijn op 19-06-2007 - Als Bogarde slaagt voor trainersopleiding, eet hij z'n schoen op |
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:05 schreef Nashje het volgende:
Vanaf deel 3. Niet alles meegenomen, zat ook wat flauwekul bij.
[ code verwijderd ]
quote:Martijn_fijn op 19-06-2007 - Als Bogarde slaagt voor trainersopleiding, eet hij z'n schoen op
Was wel ff grappig dat ik dat vanmorgen las.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die van De Vinger kan ook wel uit dat overzicht. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Verder een top overzicht Nashje
Inderdaad, alsof Rigters uberhaupt minuten gaat makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die van De Vinger kan ook wel uit dat overzicht. Slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Verder een top overzicht Nashje
quote:Nashje op 23-09-2007 - Als Henk Colin boven V/d Wiel verkiest, schoen opeten en uitkotsen over Ten Cate's hoofd
Klingon op 11-07-2007 - Als Ajax 4-4-2 gaat spelen dit seizoen, jat hij de middenstip van Slavia om 'm in een willekeurig psv kampioenenshirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de ArenA
wat komt er allemaal bij kijken om een club op te richten?quote:Pappie_Culo op 29-06-2007 - Als er ooit een FC Lamlul komt zet hij meteen een tattoo
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef OA het volgende:
Als Ajaxverliest open ik een week lang geen kuttopics
![]()
KNVB, vereniging aanmelden bij de KvK en een logo produceren. Oja, en leden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat komt er allemaal bij kijken om een club op te richten?
quote:
Ajax - VVVquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Whehe...![]()
Tegen wie spelen ze eigenlijk?
Je hebt jezelf in de nesten gewerkt jongeman.!quote:
Grote kans dat ik er onderuit kom dus!quote:
dat is waarquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in de nesten gewerkt jongeman.!![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:50 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Feyenoord- Groningen 0-2
Ajax- Heerenveen 3-0
als dat gebeurt neem ik een half jaar lang een avatar van Jon Bon Jovi![]()
quote:rubbereend op 29-06-2007 - Als Lazovic bij verkoop meer dan 7 miljoen oplevert ontvangen Dylan Dog en DutchGooner een doos Bossche bollen.
Ik meld me bij deze alvast aan als lidquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
KNVB, vereniging aanmelden bij de KvK en een logo produceren. Oja, en leden.
That's about it.
Het kan ook best een club van een man of 3 zijn, denk alleen niet dat ze de naam accepteren.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Als Ajax de eerste volgende ronde met de beker eruit ligt neem je een mooie Heerenveen avater zeker?
quote:
Vraag is of Malibu-06 een auto heeft...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
als vvv van Ajax wint, was ik morgen je auto, met de hand
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:09 schreef Houniet het volgende:
duitser
Check Ajax topic danquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Dit topic is voor spontane uitspraken in andere topics.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
We gaan toch niet bang zijn voor vvv zeg komop![]()
Als we daar niet van winnen dan heb ik het echt gehad.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jaartje logo van VVV als je avater Jasza?
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:49 schreef Jasza het volgende:
En zo erg is het vvv logo niet eens hehe
quote:fuckbuddy op 24-09-2007 - Als az punten laat liggen tegen Heracles, week lang een avatar van Heracles
quote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Blight het volgende:
Jongens? Wie gaat er aan de slag voor fuckbuddy?
[..]
Pijnlijkquote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Als ik het doe heb ik standaard een avatar erbijquote:
quote:Nashje op 23-09-2007 - Als Henk Colin boven V/d Wiel verkiest, schoen opeten en uitkotsen over Ten Cate's hoofd
Klingon op 11-07-2007 - Als Ajax 4-4-2 gaat spelen dit seizoen, jat hij de middenstip van Slavia om 'm in een willekeurig psv kampioenenshirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de ArenA
Pffff..... daar kom ik mooi onderuit!quote:
Jaja !quote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Het kan te gek ook!quote:
Komt niet over alsof het je pijn doet. Stiekem aan 't denken over een terugkeer naar Amsterdam?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:02 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jaja !
Zeer pijnlijk, maar ok ik draag hem een week!
Nou mijn posting bij het AZ gedeelte is toch duidelijk lijkt mij zo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Komt niet over alsof het je pijn doet. Stiekem aan 't denken over een terugkeer naar Amsterdam?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ze winnen van Fiorentina, loop ik de rest van het jaar met een FC Groningen avatar rond
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Count me in! Ook omdat ik dan echt respect voor ze heb
dat waren jullie tot een paar jaar geleden wel gewend toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:20 schreef fuckbuddy het volgende:
maar ik kan je zeggen dat het echt veel doet om nu AZ in het 2e rijtje te zien staan.
Dat zou een verbetering zijn.quote:
Wordt inderdaad tijd dat er eens gegeten/gekotst gaat wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:51 schreef pfaf het volgende:
Maar weer zo'n avatar- cq ondertitelweddenschap..![]()
Liever nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wordt inderdaad tijd dat er eens gegeten/gekotst gaat worden
Stuur me een PM als ik het vergeet venomquote:
Ga er vanuit dat het niet nodig zal zijn om een FCG ava aan te schaffenquote:
Over Urzaiz.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:41 schreef sjimz het volgende:
De_Brandweer![]()
Als hij dit tegen Dinamo scoort dan koop ik ook een shirt met zijn naam erop!
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik een Chelsea shirt met Colin
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Ik vind deze opstelling maar zwakjes. De linkerflank is zeer en zeer zwak. Als Ajax de groepsfase UEFA niet haalt dan veeg ik vanavond m'n reet af met m'n Ajax shirtje.
Als het zover komt zet ik ze wel achter een linkje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
ik weet niet of ik die foto's wil zien straks
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef Klingon het volgende:
SureAls Ajax 4-4-2 gaat spelen komend seizoen jat ik de middenstip van FC Kopenhagen om 'm in een willekeurig PSV Kampioenen-shirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de Arena
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Klingon het volgende:
Ik had nog iets staan geloof ik.
Maar die wil ik bij nader inzien ook best veranderen in:
SureAls Ajax 4-4-2 gaat spelen komend seizoen jat ik de middenstip van FC Kopenhagen Slavia Praag om 'm in een willekeurig PSV Kampioenen-shirt onder te zeiken voor de hoofdingang van de Arena
Ik moet nu nog niet, maar ik zal een dezer dagen maar aan de slag dan hè.quote:
Sterktequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik moet nu nog niet, maar ik zal een dezer dagen maar aan de slag dan hè.
Respectquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:50 schreef Blight het volgende:
Fucking hell. Ik denk dat levert hoogstens wat vegen op, maar die shit () wringt zo een vlek in je shirt.
Voor de boodschap.
Net na de boodschap.
Na een uitwis poging.
Ik zeg nooit meer domme dingen,.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:50 schreef Blight het volgende:
Fucking hell. Ik denk dat levert hoogstens wat vegen op, maar die shit () wringt zo een vlek in je shirt.
Voor de boodschap.
Net na de boodschap.
Na een uitwis poging.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:00 schreef Againzender het volgende:
Als Groningen verder gaat dan gooi ik een Groningen logo in mijn avatar overigens, die jongens zijn goed bezig.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:50 schreef Blight het volgende:
Voor de boodschap.
Net na de boodschap.
Na een uitwis poging.
Ik schijt liever alleen, maar ik ben niet goed genoeg met photoshop om zoiets te realiseren. Was het maar zo'n feest.quote:
De kans op 442 wordt steeds groter. Speelde Ajax trouwens geen 442 in de uitwedstrijd?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:27 schreef Klingon het volgende:
Even een TVP voor mijn lopende weddenschap
[..]
[..]
die kan weer voor een jaartje de kast inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
Gelukkig is het er helemaal uit. Shirt was weer blinkend schoon vanmorgen, maar toch doe ik 'm nog ff niet aan.
bij mij gaat het shirt vanavond weer trots aan hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die kan weer voor een jaartje de kast in
De volgende keer ontbijtkoek met water gebruikenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik schijt liever alleen, maar ik ben niet goed genoeg met photoshop om zoiets te realiseren. Was het maar zo'n feest.
Toch respect.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
Gelukkig is het er helemaal uit. Shirt was weer blinkend schoon vanmorgen, maar toch doe ik 'm nog ff niet aan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
bij mij gaat het shirt vanavond weer trots aan hoor
Een man een man, een woord een woord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
De volgende keer ontbijtkoek met water gebruiken![]()
Voor de boodschap.
Net na de boodschap.
Na een uitwis poging.
Voor de boodschap.
Net na de boodschap.
Na een uitwis poging.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:54 schreef RayMania het volgende:
Urzaiz scoort in de 76e minuut. Als hij dat doet stuur ik een bos bloemen.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij Barcelona - Benfica voorspelde ik ook de minuut + doelpuntenmaker.
Wie houdt de hoofdingang in de gaten?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Matthäus, L 35.00
Zodra hij de arena binnenwandelt ga ik voortaan ijsdansen kijken
Als nieuwe coach van Ajax begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wie houdt de hoofdingang in de gaten?
Sorry, ja, ik pas het aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als nieuwe coach van Ajax begrijp ik?
als ik jouw ajax shirt mag lenen wil ik wel een reet-afveeg uitspraak doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
Niet dus? Nu ik het goede voorbeeld heb gegeven verwacht ik wel wat meer actie.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:24 schreef Burakius het volgende:
Als Messi boven Kaka komt eet ik mijn schoenen op. Serieus. Messia boven Kaka.. nooit.
Zo makkelijk was die van Blight niet hoor, heeft hem heel wat laxeermiddel gekostquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:52 schreef RayMania het volgende:
Net of er echt schoenen worden gegeten. Alleen de makkelijke dingen worden nageleeft.
Dat is nog wel te doen, net zoals die ene die op zijn kop stond in Groningen. Avatars ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo makkelijk was die van Blight niet hoor, heeft hem heel wat laxeermiddel gekost
We hebben er een voor de lange termijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Als wij europees gaan ooit, dan eet ik helemaal niet meer.
Dat moet succesvoller werken dan Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben er een voor de lange termijn!
Beter dan die ava die 'ie nu heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Deivid krijgt natuurlijk geen schoring opgelegd. Zo ja, loop ik hier een maand lang met een avatar van Zonneveld
Oké, als Utrecht wint, neem ik een Utrecht avatar tot het eind van het seizoen en als Ajax wint, neem jij een Ajax avatar tot het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil hier met iemand wedden dat utrecht wint van ajax
Bij een gelijkspel krijg jij een gifje met beide logo's, ok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij gelijkspel allebei maar doen dan?
OMG nou eeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Oké, als Utrecht wint, neem ik een Utrecht avatar tot het eind van het seizoen en als Ajax wint, neem jij een Ajax avatar tot het eind van het seizoen.
durf je nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
OMG nou eeeeeeeeeehdat weet ik nog niet zo net , we doen wel een maand ja dat vind ik erg genoeg
![]()
Hehe, we kunnen ook tot de winterstop doen als je er bang voor bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
OMG nou eeeeeeeeeehdat weet ik nog niet zo net , we doen wel een maand ja dat vind ik erg genoeg
![]()
Moet maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:31 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Hehe, we kunnen ook tot de winterstop doen als je er bang voor bent.
NOU NOU NOU wat een vertrouwen weer in je godenzonenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:34 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Daar is geen aanleiding voor.![]()
GA WEG !1 stomme ajacieden komen gelijk met z'n allen hoor /#$5@#$%@#%quote:
ik ga al weg, vast een nieuwe avatar voor je makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
GA WEG !1 stomme ajacieden komen gelijk met z'n allen hoor /#$5@#$%@#%
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga al weg, vast een nieuwe avatar voor je maken
Daar zou je hem voor moeten danken, want dan kun je hem zondag na de wedstrijd meteen gebruiken.quote:
Kan prima in dit topicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:19 schreef Steve_I. het volgende:
Als mijn cluppie kampioen wordt.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling.
Echt als er in de winterstop 2 hele goede aankopen gekocht worden schrijf ik ze op mijn rug en ga ik in me boxer een stuk rond rennen.. Net zo lang totdat me piemeltje eraf vriest
Gaat over Ajax neem ik aan?quote:
Beter dan wat ik nu heb, maar goed, nee bedankt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel krijg jij een gifje met beide logo's, ok?
bijnaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Is de avatar al klaar
volgens mij krijg ik gewoon een standaard ajax icoontjequote:
jij krijgt er iets extra's in. zo ben ik dan ook weerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
volgens mij krijg ik gewoon een standaard ajax icoontje
een juichende Ten Cate op de Chelsea bank?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij krijgt er iets extra's in. zo ben ik dan ook weer
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een juichende Ten Cate op de Chelsea bank?
ik hoop het voor hemquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Hoe kan jij als opperfeyenoorder nou van Milan houden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
in het kort:quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef -SG- het volgende:
Haha oke, ik ben nieuw hier en dit topic ziet er wel lache uit, hoe werkt het precies?
Als iemand in een ander topic roept: 'Als er dit gebeurt, dan doe ik dat', dan komt dat vaak hier in dit topic om die users te helpen herinneren. In dit geval had paultjuhhh geroepen dat als Ajax zou winnen van Utrecht hij tot de winterstop een avatar van Ajax zou nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:28 schreef -SG- het volgende:
Haha oke, ik ben nieuw hier en dit topic ziet er wel lache uit, hoe werkt het precies?
Oke, ik wil wel een weddenschap met iemand afleggenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
in het kort:
soms posten mensen dingen zoals:
"Als Feyenoord verliest spring ik in de sloot"
zodra je zo'n post leest, gooi hem in dit topic! dan moet hij of zij die post ook waar maken
Fenerbahçe haalt bakzeil bij UEFAquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Deivid krijgt natuurlijk geen schoring opgelegd. Zo ja, loop ik hier een maand lang met een avatar van Zonneveld
Hehe, we zullen zien!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als iemand in een ander topic roept: 'Als er dit gebeurt, dan doe ik dat', dan komt dat vaak hier in dit topic om die users te helpen herinneren. In dit geval had paultjuhhh geroepen dat als Ajax zou winnen van Utrecht hij tot de winterstop een avatar van Ajax zou nemen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk tegen Sparta
Als Sparta wint loop ik een maand rond met een Sparta-avatar
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:55 schreef -SG- het volgende:
Als AZ wint dan loop ik tot en met de winterstop rond met een avatar van de rotkop van een Van Gaal (maar ik wil dan ook wel een plaatje van psv erin)
Respect.quote:
Die psv avatar mag wel iets langer in beeld blijven hoor!quote:
Neehoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die psv avatar mag wel iets langer in beeld blijven hoor!![]()
Vooruit dan maarquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Neehoor.
Er staat ook al PSV in je ondertitel.
geniaalquote:DIT ICOONTJE MOET IK HOOR !!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Vanaf zondag valt het niet op dan heb ik een ajax icoontje
ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 03:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zie nog steeds enkel fok is sloom icoon bij paultjuhhh? Ook na een cntrl+f5
Aangezien de standaard uploadicon is vind ik dat je beetje vals speelt!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mot je bij fok instellen dat je webavatars ziet
Zeik niet dit is al erg genoeg voor me , en wie heeft nou nog die layoutquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Aangezien de standaard uploadicon is vind ik dat je beetje vals speelt!
Heej het lukt! Respect Paul!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mot je bij fok instellen dat je webavatars ziet
quote:Op zondag 4 november 2007 16:12 schreef Lyzio het volgende:
Bij 3-3 schop ik m'n pc doormidden.
* Paaskonijn hoopt op 3-3quote:
Waarvoor dankquote:Op zondag 4 november 2007 16:17 schreef rubbereend het volgende:
zo hoort hetquote:
over Feyenoord - Ajax aanstaande zondagquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het zou wat zijn als Urzaiz de winnende scoort.
Dan neem ik de rest van het seizoen een avatar van hem.
DIE STAAT HARDquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als Urzaiz de winnende maakt krijgt Houniet 15 bier van me op 17-11![]()
Is schijnbaar in de maak want ik krijg alsmaar geen reply:quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Fenerbahçe haalt bakzeil bij UEFA
Waarom zie ik Cyberia nog niet met een Zonneveld avatar?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Nou ja een maandje...here we go
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Fenerbahçe haalt bakzeil bij UEFA
Waarom zie ik Cyberia nog niet met een Zonneveld avatar?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:56 schreef Devrim_ het volgende:
Als Fenerbahce niet van PSV wint neem ik turbgirl als avatar
Als Urzaizquote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Urzaiztegen Feyenoord scoort aanstaande zondag.
over Urzaiz.quote:Ordinair - woensdag 7 november 2007 @ 21:45
Als hij club topscoorder wordt neem ik een tattoo van El Tanque.
True,quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ben ik de enige die de 'avatarstraf' inmiddels een beetje uitgemolken vind?
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als Urzaiz niet scoort tegen Feyenoord neem ik een Jurgen Colin avatar![]()
Heldquote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hou die avatar tot dat Urzaiz wel scoort tegen Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |