quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
zoooo, ik ben klaar met opruimen
morgen nog even stoffen en zuigen, dan is alles hier weer keurig
maar dat doe ik wel als lars er is, kan ie mooi helpen
Lijkt me logisch dat je met zuigen wacht totdat hij er is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
zoooo, ik ben klaar met opruimen
morgen nog even stoffen en zuigen, dan is alles hier weer keurig
maar dat doe ik wel als lars er is, kan ie mooi helpen
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doorzichtige kikkers.
Goed topic!![]()
quote:
Wat!quote:
quote:
valt wel mee, ben stront chagrijnig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Ok, nu komt er ws een héééél lang verhaal aan, aangezien eer vrij snel kan teipen![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt wel mee, ben stront chagrijnig.
Ik ga NOOIT meer met dat ******openbaarvervoer.
Heb godver 2 uur gedaan over een stukje van 1 uur
Kom ik aan op alphen aan den rijn station, te laat, loop naar de bus, rijdt ie voor m'n neus weg zo'n beetje.
Ik: Fuck.
Zie ik een andere bus, die kan je dan ook pakken, die gaat de andere kant op, maar als je bij een bepaalde halte uitstapt, kan je de bus vanuit leiden naar ter aar pakken, en ben je er ongeveer even laat.
Ik dat gedaan, stap netjes uit, loop naar de halte, RIJDT DIE BUS NIET
daarna 40 minuten gelopen
Fuck it, ik ga vanaf nu echt, NOOIT meer met het openbaar vervoer.
Pijn in m'n rug van die kutlaptop, pijn in m'n kop van het lopen en droge muil van het lopen.
Geen school, geen werk, niks.
!@#$)*&)!%
Wat moet ik met dat gezeik van je? Flikker lekker op naar KLB!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt wel mee, ben stront chagrijnig.
Ik ga NOOIT meer met dat ******openbaarvervoer.
Heb godver 2 uur gedaan over een stukje van 1 uur
Kom ik aan op alphen aan den rijn station, te laat, loop naar de bus, rijdt ie voor m'n neus weg zo'n beetje.
Ik: Fuck.
Zie ik een andere bus, die kan je dan ook pakken, die gaat de andere kant op, maar als je bij een bepaalde halte uitstapt, kan je de bus vanuit leiden naar ter aar pakken, en ben je er ongeveer even laat.
Ik dat gedaan, stap netjes uit, loop naar de halte, RIJDT DIE BUS NIET
daarna 40 minuten gelopen
Fuck it, ik ga vanaf nu echt, NOOIT meer met het openbaar vervoer.
Pijn in m'n rug van die kutlaptop, pijn in m'n kop van het lopen en droge muil van het lopen.
Geen school, geen werk, niks.
!@#$)*&)!%
tyf opquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat gezeik van je? Flikker lekker op naar KLB!
ach, valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
het zit je ook niet mee erik
Heb je verhaal trouwens niet gelezen. Tyfus lang stuk. Geef een samenvatting man, kankermongool.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je verhaal trouwens niet gelezen. Tyfus lang stuk. Geef een samenvatting man, kankermongool.
Idiootquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je verhaal trouwens niet gelezen. Tyfus lang stuk. Geef een samenvatting man, kankermongool.
Wat een pokkezooi zeg...quote:
Lenny, wat mankeer je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
OV bus niet gelopen
ov was kut zoals altijd en de bus reed niet op tijd en daardoor moest die dikkop lopen wat goed is met zn vette pens die hij probeert leeg te schijten maar hopeloos faalt?
Hij moet maar eens onder ogen komen dat ie die vetlaag niet weg kan schijten!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Lenny, wat mankeer je?![]()
Normaal ben je nog enigszins meelevend binnen de grenzen van dit topic....![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet maar eens onder ogen komen dat ie die vetlaag niet weg kan schijten!
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet maar eens onder ogen komen dat ie die vetlaag niet weg kan schijten!
Waaorm denk je dat die school je niet moet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
Die smiliequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
ophalenzit je onder de duim jongen
[afbeelding]
[afbeelding]
nou vee plezierquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm.
moet uit eten straks, totaal geen zin in.
pet staat er niet bepaald naar nu.
de ober afzeikenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:02 schreef OA het volgende:
Ga je ook sfeerverziekend in het restaurant zijn?![]()
Ik trapte erinquote:
Whehequote:
Gaan we eens even testen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef crossover het volgende:
Als je dit een tijdje blijft doen kan ik straks ongezien jouw berichten wijzigen, dan neemt niemand het toch meer serieus
OA!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Gaan we eens even testen!![]()
[ Bericht 81% gewijzigd door Kuukske op 28-09-2007 16:25 (abnormaal taalgebruik) ]
als iemand bijv zegt:quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef OA het volgende:
Hoenjéé![]()
Hoe zit dat met het "schoen opeten topic"?![]()
1700 zekerquote:
Maar wordt die fokker er dan ook op geattendeerd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
als iemand bijv zegt:
"als Kluivert scoort was ik je auto"
zodra een fokker zo'n verkapte weddenschap leest wordt dat in het schoen opeet topic neergezet! en dan moet hij/zij zich daar ook aan houden
Wat is er aan de hand papier?quote:
Je moet wel erg gecorrigeert worden door je vrienden vandaag!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand papier?![]()
[ Bericht 81% gewijzigd door Johan Cruijff op 28-09-2007 16:25 (Una momento dado) ]
Haha, ik heb deze keer niét geholpenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Spammers,.... jesus ben ook eens ff 7 topics kwijt :p
hehe die staat erinquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef OA het volgende:
Als Ajaxverliest open ik een week lang geen kuttopics
![]()
nou slecht echt slecht had beter van jou verwacht!.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha, ik heb deze keer niét geholpen
quote:
Hè?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou slecht echt slecht had beter van jou verwacht!.
Grapje van Papier!quote:
nee hij vroeg wat het topic inhieldquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Whahah haal je hier ook al mensen over
Ah. Oké.quote:
Mja, ik begon.quote:
Dat is balen :/quote:
werksequote:Op vrijdag 28 september 2007 17:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat is balen :/
K ken dat gevoel... moet ook weer verder![]()
Groetjes allemaal
Koffie Slow Chatquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef BonJovi het volgende:
wat betkeend KSC
Sander is er alleen 's nachtsquote:
Morgen maar eens even kiek'n dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |