eet schmakelijk en daarne zeer veel plezier toegewenstquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het ook. Vandaar dat ik U nu moet verlaten.
Eerst ga ik van een lunch genieten, daarna naar het symposium.
Owja? En in MEN dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair opent en post slechts in KLB topics![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
heer eer-ick, klonen is van ver na mijn tijd!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair?
Armoedzaaier? Plasgoot?
Bierik?
en bierik in Culinessche a gogoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair opent en post slechts in KLB topics![]()
ooh dat is vervelend lid Muckquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon hier heulemaal alleen, dus dan houdt het al snel op he
welkequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En weer een kloon van me is verbannen..
welcke heer Leonard?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/madquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bek houwe andersch schtamp ick jou op je ooch dikkeaopquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
welcke heer Leonard?
Maar heer leonard, ik heb U toch nooit iets misdaan?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bek houwe andersch schtamp ick jou op je ooch dikkeaop
wasch die van U?!quote:memento moron
jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:51 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
hmp?
Vanaf wanneer?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
ik heb al weekend!
al moet ik vanavond en morgen op de dag gewoon werken![]()
vanaf wat wanneerquote:
Feli!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
ik ga strakkies naar mijn ouders... evne een bloemetje brengen want ze zijn 29 jaar getrouwd morgen
vanaf gistermiddag na schoolquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
zoooo, ik ben klaar met opruimen
morgen nog even stoffen en zuigen, dan is alles hier weer keurig
maar dat doe ik wel als lars er is, kan ie mooi helpen
Lijkt me logisch dat je met zuigen wacht totdat hij er is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
zoooo, ik ben klaar met opruimen
morgen nog even stoffen en zuigen, dan is alles hier weer keurig
maar dat doe ik wel als lars er is, kan ie mooi helpen
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Doorzichtige kikkers.
Goed topic!![]()
quote:
Wat!quote:
quote:
valt wel mee, ben stront chagrijnig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Ok, nu komt er ws een héééél lang verhaal aan, aangezien eer vrij snel kan teipen![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt wel mee, ben stront chagrijnig.
Ik ga NOOIT meer met dat ******openbaarvervoer.
Heb godver 2 uur gedaan over een stukje van 1 uur
Kom ik aan op alphen aan den rijn station, te laat, loop naar de bus, rijdt ie voor m'n neus weg zo'n beetje.
Ik: Fuck.
Zie ik een andere bus, die kan je dan ook pakken, die gaat de andere kant op, maar als je bij een bepaalde halte uitstapt, kan je de bus vanuit leiden naar ter aar pakken, en ben je er ongeveer even laat.
Ik dat gedaan, stap netjes uit, loop naar de halte, RIJDT DIE BUS NIET
daarna 40 minuten gelopen
Fuck it, ik ga vanaf nu echt, NOOIT meer met het openbaar vervoer.
Pijn in m'n rug van die kutlaptop, pijn in m'n kop van het lopen en droge muil van het lopen.
Geen school, geen werk, niks.
!@#$)*&)!%
Wat moet ik met dat gezeik van je? Flikker lekker op naar KLB!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt wel mee, ben stront chagrijnig.
Ik ga NOOIT meer met dat ******openbaarvervoer.
Heb godver 2 uur gedaan over een stukje van 1 uur
Kom ik aan op alphen aan den rijn station, te laat, loop naar de bus, rijdt ie voor m'n neus weg zo'n beetje.
Ik: Fuck.
Zie ik een andere bus, die kan je dan ook pakken, die gaat de andere kant op, maar als je bij een bepaalde halte uitstapt, kan je de bus vanuit leiden naar ter aar pakken, en ben je er ongeveer even laat.
Ik dat gedaan, stap netjes uit, loop naar de halte, RIJDT DIE BUS NIET
daarna 40 minuten gelopen
Fuck it, ik ga vanaf nu echt, NOOIT meer met het openbaar vervoer.
Pijn in m'n rug van die kutlaptop, pijn in m'n kop van het lopen en droge muil van het lopen.
Geen school, geen werk, niks.
!@#$)*&)!%
tyf opquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat gezeik van je? Flikker lekker op naar KLB!
ach, valt wel mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
het zit je ook niet mee erik
Heb je verhaal trouwens niet gelezen. Tyfus lang stuk. Geef een samenvatting man, kankermongool.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je verhaal trouwens niet gelezen. Tyfus lang stuk. Geef een samenvatting man, kankermongool.
Idiootquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je verhaal trouwens niet gelezen. Tyfus lang stuk. Geef een samenvatting man, kankermongool.
Wat een pokkezooi zeg...quote:
Lenny, wat mankeer je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
OV bus niet gelopen
ov was kut zoals altijd en de bus reed niet op tijd en daardoor moest die dikkop lopen wat goed is met zn vette pens die hij probeert leeg te schijten maar hopeloos faalt?
Hij moet maar eens onder ogen komen dat ie die vetlaag niet weg kan schijten!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Lenny, wat mankeer je?![]()
Normaal ben je nog enigszins meelevend binnen de grenzen van dit topic....![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet maar eens onder ogen komen dat ie die vetlaag niet weg kan schijten!
wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij moet maar eens onder ogen komen dat ie die vetlaag niet weg kan schijten!
Waaorm denk je dat die school je niet moet?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken
Die smiliequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
ophalenzit je onder de duim jongen
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |