Nouja, het herstelt wel.. maar gewoon ontzettend traag. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef OA het volgende:
Het zit niet mee zeg!
Doe dan maar een Clio of een iets grotere Skodaquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk eraan, je begint klein he.. crossatje of polotje ofzo
Clioquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef OA het volgende:
Doe dan maar een Clio of een iets grotere Skoda![]()
Whehequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
don't care, elke auto is al goed.
Clioquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan maar een Clio of een iets grotere Skoda![]()
gosta have a dream huh.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Die foto's van bij hessing doen me anders denken
Das waarquote:
Dat is wel zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het herstelt wel.. maar gewoon ontzettend traag. Het is niet anders.
Skoda's zijn tegenwoordig echt geen slechts rammel en roestbakken meerquote:
Ik weet. Mijn oom en tante rijden Octaviaquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Skoda's zijn tegenwoordig echt geen slechts rammel en roestbakken meer![]()
skoda's zijn goedkope volkswagens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Skoda's zijn tegenwoordig echt geen slechts rammel en roestbakken meer![]()
Jepquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
skoda's zijn goedkope volkswagens.
Wat volkswagen used to be.
Lease-eend?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
don't care, elke auto is al goed.
quote:
Prima toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik krijg per 01-12 een instapauto, een VW Fox. Klein, maar degelijke auto met airco enzo.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
lieverds, ik ga de afwas doen en opruimen enzo
lars komt vanavond
Whehe.....quote:
Daarom, met dieselpas, en 15k/jaar vrij rijdenquote:
Jamaarquote:
thanks!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef Nitros het volgende:
succes daarmee lid Muck niet alle klusjes zijn altijd even leuk maar moeten toch gebeuren!
Vast een jeweetwel......quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
zeg lid nitros, wie de fuck ben jij dan
tuurlijk welquote:
dan moet je het met een ander doen die dan doet afdrogen dat is het een stuk minder vervelend want dan kun je lekker praten!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks!
ik heb echt een gruwelijke hekel aan afwassen, maar het moet inderdaad gebeuren....
Noem je mij nu lul?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:21 schreef Nitros het volgende:
hallo lid MPG leuk dat je me nog herkent hoe gaat het met je?
Met mij gaat het verder wel goed hoorquote:lid (het ~, leden)
4 [form.] penis
Ooow, maar danquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel
morgenmiddag komen ook mijn vriendin en haar vriend, dus dat vind ie vast wel goed
Toni! Hoe is het met U gesteld?quote:
Trioquote:
ik woon hier heulemaal alleen, dus dan houdt het al snel op hequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Nitros het volgende:
[..]
dan moet je het met een ander doen die dan doet afdrogen dat is het een stuk minder vervelend want dan kun je lekker praten!
quote:
Het doet mij deugd dit te horen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:27 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Zeer wel, weledele heer MPG.
En hoe schtaat het met u dan?
Daaaag muckiequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:28 schreef Muck het volgende:
dag saar en piaf
maarre, ik ben er nu echt vandoor![]()
dat klinkt zeer zeker interessant!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dit te horen.
Met mij staat het ook prima. Ik ga zometeen naar een symposium over wetenschappelijk elektrotechniek onderwijs. Hier wordt uit de doeken gedaan hoe men de hedendaagse student vertrouwd maakt met de principes en het werk van Volta, Ampère, Maxwell, etc. Afijn, u kent deze heren wel.
Miljonair?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef OA het volgende:
Antoni, LePiaf, Nitros...![]()
Welke kloons volgen![]()
heer eer-ick, klonen is van ver na mijn tijd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
antoni.
weer een kloon.
Ben ik het een keer niet, is het wel een ander
Is het ook. Vandaar dat ik U nu moet verlaten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
dat klinkt zeer zeker interessant!
Miljonair opent en post slechts in KLB topicsquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair?
Armoedzaaier? Plasgoot?
Bierik?
eet schmakelijk en daarne zeer veel plezier toegewenstquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Is het ook. Vandaar dat ik U nu moet verlaten.
Eerst ga ik van een lunch genieten, daarna naar het symposium.
Owja? En in MEN dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair opent en post slechts in KLB topics![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
heer eer-ick, klonen is van ver na mijn tijd!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair?
Armoedzaaier? Plasgoot?
Bierik?
en bierik in Culinessche a gogoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Miljonair opent en post slechts in KLB topics![]()
ooh dat is vervelend lid Muckquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon hier heulemaal alleen, dus dan houdt het al snel op he
welkequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En weer een kloon van me is verbannen..
welcke heer Leonard?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/madquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
bek houwe andersch schtamp ick jou op je ooch dikkeaopquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
welcke heer Leonard?
Maar heer leonard, ik heb U toch nooit iets misdaan?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bek houwe andersch schtamp ick jou op je ooch dikkeaop
wasch die van U?!quote:memento moron
jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:51 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
hmp?
Vanaf wanneer?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
ik heb al weekend!
al moet ik vanavond en morgen op de dag gewoon werken![]()
vanaf wat wanneerquote:
Feli!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
ik ga strakkies naar mijn ouders... evne een bloemetje brengen want ze zijn 29 jaar getrouwd morgen
vanaf gistermiddag na schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |