quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
't mocht allemaal niet baten
kutleven
dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Het is ook n.a.v. jouw verzoek in CUL![]()
eM. Hoe is het?quote:
kutzooi /madquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
't mocht allemaal niet baten
kutleven
MPGquote:
hij is gewoon jaloerdquote:ik moest van frits wat meer ingetogen zijn
Goed hoorquote:
Echt niet... Tim.quote:
dat denk ik ook jaquote:
ja ok.. tim frits whateverquote:
nu hoop ik dat die mensen dood gaan ,en ga ik op zoek naar een baan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef OA het volgende:
En nu Enrique?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu hoop ik dat die mensen dood gaan
Succes!quote:,en ga ik op zoek naar een baan.
Ah tof!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
Goed hoor
Vanmiddag symposium over elektrotechniek onderwijs. Het motto van de dag is "teaching the unteachable"
Ik bedoel dat ie Tim heet ipv Jaloerd....quote:
Wel aardig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
en hoe is het nog met kuukie?
ow shut upquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie Tim heet ipv Jaloerd....![]()
Denk dat maar een bedrijf ga zoeken dat zo vriendelijk is om een geweldig iemand als ik aan te nemen en aldaar een interne opleiding te volgen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Hoi.
quote:
Op zich moet dat wel te doen zijn. Dan zit je alleen nog met de vraag welk soort werk je wil gaan doen en waar men je een kans biedt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat maar een bedrijf ga zoeken dat zo vriendelijk is om een geweldig iemand als ik aan te nemen en aldaar een interne opleiding te volgen.
Moet kunnen. Succes met zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat maar een bedrijf ga zoeken dat zo vriendelijk is om een geweldig iemand als ik aan te nemen en aldaar een interne opleiding te volgen.
Omdat het een KUTschool is, die tot op de grond mag afbrandenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Muck het volgende:
maar wat ik nou niet snap he... waarom hebben ze je nou eerst lessen laten volgen, en melden ze dan dat je toch niet bent aangenomen?
Daar ga ik nu dan ook eens goed over nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Op zich moet dat wel te doen zijn. Dan zit je alleen nog met de vraag welk soort werk je wil gaan doen en waar men je een kans biedt.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Muck het volgende:
maar wat ik nou niet snap he... waarom hebben ze je nou eerst lessen laten volgen, en melden ze dan dat je toch niet bent aangenomen?
wat achterlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ga ik nu dan ook eens goed over nadenken.
Kan het waarschijnlijk nu toch niet meer fixen, moet nog een was draaien om fatsoenlijke kleren aan te kunnen trekken voor een sollicitatie en moet nog een cv maken.
Die cv is niet zoveel werk
Maar die was wel.
Ik ga er dit weekend eens goed over nadenken, en dan ga ik me er maandag vol op storten.
[..]
Ze claimen dat dat is omdat ik anders te veel zou missen.
Het was tijdelijk, om de tijd te doden, in die tijd zouden ze bepalen of ik toelaatbaar was of niet.
Lang leve de vergrijzing!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is ook goed voor bedrijven qua loonkosten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lang leve de vergrijzing!![]()
Ik denk het wel. JD wil het altijd zien.quote:
Ik denk dat dat wel het verstandigste is om te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ga ik nu dan ook eens goed over nadenken.
Kan het waarschijnlijk nu toch niet meer fixen, moet nog een was draaien om fatsoenlijke kleren aan te kunnen trekken voor een sollicitatie en moet nog een cv maken.
Die cv is niet zoveel werk
Maar die was wel.
Ik ga er dit weekend eens goed over nadenken, en dan ga ik me er maandag vol op storten.
[..]
quote:
Ze claimen dat dat is omdat ik anders te veel zou missen.
Het was tijdelijk, om de tijd te doden, in die tijd zouden ze bepalen of ik toelaatbaar was of niet.
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Is ook goed voor bedrijven qua loonkosten.
Kunnen ze ineens van ¤70.000 naar ¤25.000 per jaar!![]()
Wel alleen maar herhalingen de laatste tijd. Maar dat boeit niet, want ik heb lang niet alles gezien!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk het wel. JD wil het altijd zien.
Ja.. Nog een half uurtje, dan lekker naar huis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef OA het volgende:
Wel alleen maar herhalingen de laatste tijd. Maar dat boeit niet, want ik heb lang niet alles gezien!![]()
Ben je aan het werk?
Ja, als er iemand met pensioen gaat en ze nemen een nieuwe werknemer aan die 40 jaar jonger is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Als ze iemand als mij aannemen?
Dus het is nog steeds niet helemaal in orde in je hoofd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. Nog een half uurtje, dan lekker naar huis.
Jep. En de productiviteit schiet omhoogquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, als er iemand met pensioen gaat en ze nemen een nieuwe werknemer aan die 40 jaar jonger is.
Scheelt aanzienlijk in de loonkosten + bijkomende kosten. (kleinere leasebak enzo)
leasebak zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, als er iemand met pensioen gaat en ze nemen een nieuwe werknemer aan die 40 jaar jonger is.
Scheelt aanzienlijk in de loonkosten + bijkomende kosten. (kleinere leasebak enzo)
Nee. Ik denk dat ik eind van het jaar weer fulltime kan gaan werken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef OA het volgende:
Dus het is nog steeds niet helemaal in orde in je hoofd?![]()
Denk eraan, je begint klein he.. crossatje of polotje ofzoquote:
mindersquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik eind van het jaar weer fulltime kan gaan werken.
don't care, elke auto is al goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk eraan, je begint klein he.. crossatje of polotje ofzo
Het zit niet mee zeg!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik eind van het jaar weer fulltime kan gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |