Moet kunnen. Succes met zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat maar een bedrijf ga zoeken dat zo vriendelijk is om een geweldig iemand als ik aan te nemen en aldaar een interne opleiding te volgen.
Omdat het een KUTschool is, die tot op de grond mag afbrandenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Muck het volgende:
maar wat ik nou niet snap he... waarom hebben ze je nou eerst lessen laten volgen, en melden ze dan dat je toch niet bent aangenomen?
Daar ga ik nu dan ook eens goed over nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Op zich moet dat wel te doen zijn. Dan zit je alleen nog met de vraag welk soort werk je wil gaan doen en waar men je een kans biedt.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef Muck het volgende:
maar wat ik nou niet snap he... waarom hebben ze je nou eerst lessen laten volgen, en melden ze dan dat je toch niet bent aangenomen?
wat achterlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ga ik nu dan ook eens goed over nadenken.
Kan het waarschijnlijk nu toch niet meer fixen, moet nog een was draaien om fatsoenlijke kleren aan te kunnen trekken voor een sollicitatie en moet nog een cv maken.
Die cv is niet zoveel werk
Maar die was wel.
Ik ga er dit weekend eens goed over nadenken, en dan ga ik me er maandag vol op storten.
[..]
Ze claimen dat dat is omdat ik anders te veel zou missen.
Het was tijdelijk, om de tijd te doden, in die tijd zouden ze bepalen of ik toelaatbaar was of niet.
Lang leve de vergrijzing!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat maar een bedrijf ga zoeken dat zo vriendelijk is om een geweldig iemand als ik aan te nemen en aldaar een interne opleiding te volgen.
Is ook goed voor bedrijven qua loonkosten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lang leve de vergrijzing!![]()
Ik denk het wel. JD wil het altijd zien.quote:
Ik denk dat dat wel het verstandigste is om te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ga ik nu dan ook eens goed over nadenken.
Kan het waarschijnlijk nu toch niet meer fixen, moet nog een was draaien om fatsoenlijke kleren aan te kunnen trekken voor een sollicitatie en moet nog een cv maken.
Die cv is niet zoveel werk
Maar die was wel.
Ik ga er dit weekend eens goed over nadenken, en dan ga ik me er maandag vol op storten.
[..]
quote:
Ze claimen dat dat is omdat ik anders te veel zou missen.
Het was tijdelijk, om de tijd te doden, in die tijd zouden ze bepalen of ik toelaatbaar was of niet.
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Is ook goed voor bedrijven qua loonkosten.
Kunnen ze ineens van ¤70.000 naar ¤25.000 per jaar!![]()
Wel alleen maar herhalingen de laatste tijd. Maar dat boeit niet, want ik heb lang niet alles gezien!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk het wel. JD wil het altijd zien.
Ja.. Nog een half uurtje, dan lekker naar huis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef OA het volgende:
Wel alleen maar herhalingen de laatste tijd. Maar dat boeit niet, want ik heb lang niet alles gezien!![]()
Ben je aan het werk?
Ja, als er iemand met pensioen gaat en ze nemen een nieuwe werknemer aan die 40 jaar jonger is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Als ze iemand als mij aannemen?
Dus het is nog steeds niet helemaal in orde in je hoofd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.. Nog een half uurtje, dan lekker naar huis.
Jep. En de productiviteit schiet omhoogquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, als er iemand met pensioen gaat en ze nemen een nieuwe werknemer aan die 40 jaar jonger is.
Scheelt aanzienlijk in de loonkosten + bijkomende kosten. (kleinere leasebak enzo)
leasebak zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, als er iemand met pensioen gaat en ze nemen een nieuwe werknemer aan die 40 jaar jonger is.
Scheelt aanzienlijk in de loonkosten + bijkomende kosten. (kleinere leasebak enzo)
Nee. Ik denk dat ik eind van het jaar weer fulltime kan gaan werken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef OA het volgende:
Dus het is nog steeds niet helemaal in orde in je hoofd?![]()
Denk eraan, je begint klein he.. crossatje of polotje ofzoquote:
mindersquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik eind van het jaar weer fulltime kan gaan werken.
don't care, elke auto is al goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk eraan, je begint klein he.. crossatje of polotje ofzo
Het zit niet mee zeg!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik eind van het jaar weer fulltime kan gaan werken.
Nouja, het herstelt wel.. maar gewoon ontzettend traag. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef OA het volgende:
Het zit niet mee zeg!
Doe dan maar een Clio of een iets grotere Skodaquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk eraan, je begint klein he.. crossatje of polotje ofzo
Clioquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef OA het volgende:
Doe dan maar een Clio of een iets grotere Skoda![]()
Whehequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
don't care, elke auto is al goed.
Clioquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Doe dan maar een Clio of een iets grotere Skoda![]()
gosta have a dream huh.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Die foto's van bij hessing doen me anders denken
Das waarquote:
Dat is wel zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het herstelt wel.. maar gewoon ontzettend traag. Het is niet anders.
Skoda's zijn tegenwoordig echt geen slechts rammel en roestbakken meerquote:
Ik weet. Mijn oom en tante rijden Octaviaquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Skoda's zijn tegenwoordig echt geen slechts rammel en roestbakken meer![]()
skoda's zijn goedkope volkswagens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Skoda's zijn tegenwoordig echt geen slechts rammel en roestbakken meer![]()
Jepquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
skoda's zijn goedkope volkswagens.
Wat volkswagen used to be.
Lease-eend?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
don't care, elke auto is al goed.
quote:
Prima toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik krijg per 01-12 een instapauto, een VW Fox. Klein, maar degelijke auto met airco enzo.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
lieverds, ik ga de afwas doen en opruimen enzo
lars komt vanavond
Whehe.....quote:
Daarom, met dieselpas, en 15k/jaar vrij rijdenquote:
Jamaarquote:
thanks!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef Nitros het volgende:
succes daarmee lid Muck niet alle klusjes zijn altijd even leuk maar moeten toch gebeuren!
Vast een jeweetwel......quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
zeg lid nitros, wie de fuck ben jij dan
tuurlijk welquote:
dan moet je het met een ander doen die dan doet afdrogen dat is het een stuk minder vervelend want dan kun je lekker praten!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks!
ik heb echt een gruwelijke hekel aan afwassen, maar het moet inderdaad gebeuren....
Noem je mij nu lul?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:21 schreef Nitros het volgende:
hallo lid MPG leuk dat je me nog herkent hoe gaat het met je?
Met mij gaat het verder wel goed hoorquote:lid (het ~, leden)
4 [form.] penis
Ooow, maar danquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk wel
morgenmiddag komen ook mijn vriendin en haar vriend, dus dat vind ie vast wel goed
Toni! Hoe is het met U gesteld?quote:
Trioquote:
ik woon hier heulemaal alleen, dus dan houdt het al snel op hequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Nitros het volgende:
[..]
dan moet je het met een ander doen die dan doet afdrogen dat is het een stuk minder vervelend want dan kun je lekker praten!
quote:
Het doet mij deugd dit te horen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:27 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Zeer wel, weledele heer MPG.
En hoe schtaat het met u dan?
Daaaag muckiequote:Op vrijdag 28 september 2007 12:28 schreef Muck het volgende:
dag saar en piaf
maarre, ik ben er nu echt vandoor![]()
dat klinkt zeer zeker interessant!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dit te horen.
Met mij staat het ook prima. Ik ga zometeen naar een symposium over wetenschappelijk elektrotechniek onderwijs. Hier wordt uit de doeken gedaan hoe men de hedendaagse student vertrouwd maakt met de principes en het werk van Volta, Ampère, Maxwell, etc. Afijn, u kent deze heren wel.
Miljonair?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:29 schreef OA het volgende:
Antoni, LePiaf, Nitros...![]()
Welke kloons volgen![]()
heer eer-ick, klonen is van ver na mijn tijd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
antoni.
weer een kloon.
Ben ik het een keer niet, is het wel een ander
Is het ook. Vandaar dat ik U nu moet verlaten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
dat klinkt zeer zeker interessant!
Miljonair opent en post slechts in KLB topicsquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair?
Armoedzaaier? Plasgoot?
Bierik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |