quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef pekel het volgende:
Oeh, spanning in het Emmen-stadion bij Be Quick '28 - ADO Den Haag.
Triest. Diep en dieptriestquote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
ja hoor, ajax.nl omschrijft het zo
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.
Heitinga, penaltyquote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
wie scoorde de eerste van Ajax?
Ja, ze erkennen de kwaliteiten van Rommedahl gewoon niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
ja hoor, ajax.nl omschrijft het zo
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.
Heijtinga penaltyquote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Johhny uiteraard, held.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Johnny. Pingel.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ze erkennen de kwaliteiten van Rommedahl gewoon niet.![]()
In de UEFA-cup omspeelde hij ook bewust de keeper en dit was vast en zeker een bedoeld van richting veranderd schot.![]()
kan verdomme beter zelf de kicks aantrekken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga Ajax supporten, ze hebben het nodig![]()
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ze erkennen de kwaliteiten van Rommedahl gewoon niet.![]()
In de UEFA-cup omspeelde hij ook bewust de keeper en dit was vast en zeker een bedoeld van richting veranderd schot.![]()
Ajax.![]()
Lichaamsschijnbeweging.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.
Vergeet Urzaíz niet he. Die versierde de pingel. Hij was weer eens niet te stoppenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Heitinga, held!
zelfs bij studio ajax viert sarcasme inmiddels hoogtijquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.
hoordat dat ook ja was die ene vage gast van de NOSquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:
Sowieso gaan de credits van deze overwinning naar onze Spaanse held.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet Urzaíz niet he. Die versierde de pingel. Hij was weer eens niet te stoppen
Dat lijkt me meer iets voor tong80quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Robbie, open jij het Kozakken Boys topic?
Dat is het ergste, dat is het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zelfs bij studio ajax viert sarcasme inmiddels hoogtij
Klopt indd, een weergaloze passeerbeweging oidquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is allang aan het pilsen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar zou zeker wel zo kijken op de bank![]()
Mits met mooie OP natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Robbie, open jij het Kozakken Boys topic?
Als HTC hem erin had laten staan, was er helemaal geen verlenging nodig geweest.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso gaan de credits van deze overwinning naar onze Spaanse held.
Precies.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als HTC hem erin had laten staan, was er helemaal geen verlenging nodig geweest.
Netzoals Luque er 3 ging scorenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Klaas-Jan had er gewoon 7 ingepegeld deze wedstrijd.
Niemand had in Werkendam gewonnen. Want wij zijn de beste en wij hebben al moeite daar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef GnAgn het volgende:
Maar zeg eerlijk ADO had niet in werkendam gewonnen![]()
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Netzoals Luque er 3 ging scoren
Ik wil het nog steeds hoorquote:
Dat was em inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Klopt indd, een weergaloze passeerbeweging oidWat een klapjosti, hij struikelde er langs
![]()
Nog even vol op de aanval!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
komop kozakkenboys
Ik schrok alquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Prosac het volgende:
2-2!
ah fuck, fout
sorry, zag de uitslag van ONS - Zwolle![]()
Heb ik vakerquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat was em inderdaadEen weergaloze passeerbeweging
![]()
Ik dacht die ochtend dat ik nog sliep ofzow terwijl ik naar die tv zat te staren, ik kon totaal de beelden niet bij het commentaar plaatsen.
je doet net of elke wedstrijd hetzelfde is.. lol en besuides dan staat stekelenburg weer in het doel.. die blundert niet!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even vol op de aanval!
Hoe moeilijk krijgt Ajax het wel niet tegen VVV?
behalve als er een hoge bal komtquote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
je doet net of elke wedstrijd hetzelfde is.. lol en besuides dan staat stekelenburg weer in het doel.. die blundert niet!![]()
Proost.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:33 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Rondje van mij.
Ja idd. Dat doe ikquote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
je doet net of elke wedstrijd hetzelfde is.. lol en besuides dan staat stekelenburg weer in het doel.. die blundert niet!![]()
elke wedstrijd is een andere wedstrijdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even vol op de aanval!
Hoe moeilijk krijgt Ajax het wel niet tegen VVV?
Zou lachen zijn als die gast er iets bij zette in de trand van. Het was een kankerzootje Ajax moet zich diep schamen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Roflbroek het volgende:
120. Wegereef fluit voor het einde van Kozakken Boys - Ajax. Ajax bereikt de derde ronde van het KNVB Bekertoernooi.
JOOODDUUUHHH
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:34 schreef Prosac het volgende:
HHC loopt uit naar 5-2
maar ja, die spelen dan ook tegen amateurs he.
Droogquote:Op woensdag 26 september 2007 22:34 schreef Prosac het volgende:
HHC loopt uit naar 5-2
maar ja, die spelen dan ook tegen amateurs he.
lolquote:Op woensdag 26 september 2007 22:38 schreef xFriendx het volgende:
- 'Nou Henk, het was niet best heh?'
- 'Nee inderdaad, het was nogal magertjes'
- 'Verklaar je eens nader...'
- 'Nou ja, ik had wel meer verwacht van Kozakken Boys'
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:38 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:38 schreef xFriendx het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef Prosac het volgende:
Radio1: de enige reden dat Ajax met de winst naar huis gaat, is dat Kozakken Boys constant vergat die bal achter Heijblok te schieten.
het verslag op Ajax.nl laat ook veel kansen voor KB zien. Dus het zou zomaar kunnen ja..quote:
De teringquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef Prosac het volgende:
Radio1: de enige reden dat Ajax met de winst naar huis gaat, is dat Kozakken Boys constant vergat die bal achter Heijblok te schieten.
Ik ga mezelf ook kwellen door er naar te kijken.quote:
quote:Everse: 'ONS Sneek gaat niet verrassen'
ZWOLLE - FC Zwolle treft in Friesland vanavond hoofdklasser ONS Sneek. "In de beker heb je altijd verrassingen, er wordt ergens een profclub uitgeschakeld.
Maar wij zullen dat niet zijn", denkt trainer Jan Everse. "We moeten gewoon winnen. Dan heb je een leuke zakcent en de kans dat je of ver kan komen, of een leuke tegenstander treft."
Nice.quote:Strafschoppen:
ONS Sneek 2 FC Zwolle 2
Straftraining! Van deze ploeg mag en kan je niet verliezen, geen excuus voor!.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef Prosac het volgende:
Hoe zal Kozakken Boys dit managen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Roep ff als de samenvattingen beginnen
knappe overwinningquote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef GnAgn het volgende:
den haag door
Heeft de trainer nog gelijk gekregen ook. Wat een held.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef GnAgn het volgende:
zwolle door
Jammer dat Zwolle door is. Ik had het ONS wel gegund.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef GnAgn het volgende:
zwolle door
Volgens teletekst niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef Prosac het volgende:
volgens Futboll24 ligt den Haag eruit?
Daarom zegt ie toch ook dat ie blij is dat ie niet met Alves hoeft te werkenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef TheVulture het volgende:
KoemanAlsof ie zelf zijn spelers altijd zo lekker in het gareel kan houden
Voor zover ik kon zien had Feyenoord gewoon knappe aanvallenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja hoor, Feyenoord wint en het komt puur door fouten van de tegenstanderDerksen
En Perez ook. Kijk je, Ten Catequote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef knnth het volgende:
En Koef scoort wéééééér. Kijk je, Van Gaal
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:21 schreef Malibu-06 het volgende:
OMGAjax had echt uitgeschakeld kunnen moeten zijn.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef jmac het volgende:
hahaha die foto van heitinga. is dat n fotoshop ofzo
Heeft elke eerste divisie club ook hoor als Ajax ofzo op bezoek komt.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef TheVulture het volgende:
5000 toeschouwers in Werkendam, daar is menig eerstedivisieclubje jaloers op...
sowieso heeft Kozakken Boys een heel aardig team eigenlijk, maar het blijft genant dat je er niet in 90 minuten van kan winnen....
HtC: "Ik had ook geen zin om Huntelaar in de slotfase nog te brengen. Sterker nog, ik wilde behalve Gabri nog meer spelers in de tweede helft rust geven.''quote:
Die linksback van hun speelde Gabri om een gegeven moment nog uit bij de zijlijnquote:Op woensdag 26 september 2007 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
HtC: "Ik had ook geen zin om Huntelaar in de slotfase nog te brengen. Sterker nog, ik wilde behalve Gabri nog meer spelers in de tweede helft rust geven.''
Volgens mij zou hij dat in de championsleague nog doen zoveel snapt ie er van![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef detulp050 het volgende:
Die Matavz heeft de uitstraling van een doorgekookte aardappel
Ik vond hem juist leukquote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef detulp050 het volgende:
Die Matavz heeft de uitstraling van een doorgekookte aardappel
Ajax sowieso.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel amateurploegen zitten er nog in.
inderdaad bijna altijd op die penaltys!quote:Op donderdag 27 september 2007 01:43 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan het toch altijd dat de amateurclubjes op de valreep net NIET weten te stunten. Jammer hoor.![]()
(behalve Feyenoord dan want die winnen met 3-0 van utehrec t;:d;d:D D:D:DD:D: D: D:D rofllol lol)
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Seizoenkaarthouder en Excelsior-fan Leon de Bruin vlagt nu bij Excelsior - VVV.
Was echt schitterend, die gozer stond naast me, staat die grens ineens te vlaggen, scheids er naar toe, dus Leon: "Cool, gaan ze zo omroepen of er iemand papieren heeft om in te vallen". 2 minuten later wordt dat idd omgeroepen, even overleg met de trainers, en staat hij ineens op het veldquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Excelsior supporter met papieren gaat vlaggen
Het was bijna rust toen het gebeurde, dus grens1 heeft de eerste helft uitgewandeld en in de tweede helft viel Leon in.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:30 schreef pfaf het volgende:
Ha! Da's lachen! Kreeg 'tie nog wel tijd om 'n pakkie aan te doen, of mocht 'tie in z'n spijkerbroek aantreden.
Inderdaad, is er dan ook geen 4e man bij zulk soort wedstrijden?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het was bijna rust toen het gebeurde, dus grens1 heeft de eerste helft uitgewandeld en in de tweede helft viel Leon in.
Toch iets wat je niet verwacht bij een duel tussen twee eredivisieploegen
Nee, die was er niet, vond ik ook al raar.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, is er dan ook geen 4e man bij zulk soort wedstrijden?
Liep dan niet iedereen met stalen noppen rond en duurde de blessuretijd niet veeel te lang?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee, die was er niet, vond ik ook al raar.
quote:woensdag 26 september 2007
Droomavond voor Exceslior-fan
WIETSE DIJKSTRA ROTTERDAM Excelsior-supporter Leon de Bruijn beleefde gisteren op Woudestein de avond van zijn leven. De amateurscheidsrechter mocht tot zijn stomme verbazing zijn debuut in het betaald voetbal maken in de bekerwedstrijd die zijn favoriete club speelde tegen VVV Venlo. Gehuld in zijn Excelsior-trui werd de 20-jarige Rotterdammer van de Zuid-tribune geplukt toen grensrechter Berry Simons geblesseerd uitviel.
,,Dit kan eigenlijk niet hè?” lachte De Bruijn kort nadat Sebastián Pardo in de 89ste minuut de winnende treffer (3-2) had gemaakt. Aan de zijlijn was de vlaggenist opvallend stoïcijns gebleven. ,,Ik heb dit wel vaker gedaan. Ik moest even de knop omzetten. Maar ik ben nu wel heel blij. Het was ontzettend mooi om te doen. Zo ga je naar het stadion om een wedstrijd te bekijken, zo eindig je op het veld.”
Voor De Bruijn was de de avond ook al goed begonnen. Hij was één van de slechts 724 toeschouwers die zag dat Excelsior een prima eerste helft speelde. Met slechts een 2-0 voorsprong bij rust – goals van Jeffrey Altheer en Kees Luijckx – kwam het slordig verdedigende VVV er nog genadig vanaf.
In de competitie werd Excelsior in Venlo eind augustus nog van de mat geveegd (3-1). Het duel van gisteren leerde echter dat de Rotterdammers, ondanks hun beroerde start met nul punten uit vijf wedstrijden, niet hoeven te vrezen voor rechtstreekse degradatie. Voor VVV, dat na de winst op Excelsior geen punt meer pakte, doet het elftal van Ton Lokhoff namelijk niets onder. In de strijd tegen degradatie is Excelsior zelf zijn grootste vijand. Met de naar eer en geweten vlaggende De Bruijn langs de lijn, verprutste de thuisclub voor de vierde keer in zes wedstrijden een voorsprong. En weer gaf de manier waarop dat gebeurde te denken. Nadat de beslissende 3-0 kort na rust uitbleef en VVV-spits Paul Jans een vrije trap van Edwin Linssen mocht inkoppen (2-1) raakte Excelsior toch weer in paniek. Met de 2-2 van diezelfde Jans tot gevolg.
,,We zijn veel te lief,” baalde Lokhoff. ,,En weer laten we ons verslaan bij een standaardsituatie, waar je alleen maar hoeft te zorgen dat je tegenstander niet kan koppen.” Waar de instorting van Excelsior nabij leek, toonde de ploeg dit keer echter veerkracht door in de slotfase nadrukkelijk op zoek te gaan naar de winnende goal. Dat die van de voet kwam van Pardo was niet verrassend. Op aangeven van topscorer Geert den Ouden schoot de geslepen Chileen Excelsior vanaf de rand van het strafschopgebied via de onderkant van de lat naar de volgende ronde.
,,Pardo zat er fysiek doorheen,” aldus Lokhoff. ,,Maar je weet ook dat hij de klasse heeft om met één actie een wedstrijd voor je te beslissen.”
Haha die noppen weet ik niet, maar de blessuretijd zal 2-3 minuten geweest zijn, niets bijzonders dusquote:Op donderdag 27 september 2007 02:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Liep dan niet iedereen met stalen noppen rond en duurde de blessuretijd niet veeel te lang?
30 bier opquote:Op donderdag 27 september 2007 02:19 schreef Mindlight het volgende:
[..]
[..]
Was echt schitterend, die gozer stond naast me, staat die grens ineens te vlaggen, scheids er naar toe, dus Leon: "Cool, gaan ze zo omroepen of er iemand papieren heeft om in te vallen". 2 minuten later wordt dat idd omgeroepen, even overleg met de trainers, en staat hij ineens op het veld.
Kunnen wij feyenoord al loten deze ronde? Zou mooi zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef knnth het volgende:
Nu Ajax nog Feyenoord laten loten, en we hebben nog maar één topclub in de beker
Er is toch sowieso geen bescherming meerquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef knnth het volgende:
Ik weet niet of er nog bescherming geldt vanaf de derde ronde? Ik hoop van niet! Zou wel iets toevoegen aan het verder matig interessante bekertoernooi.
Feyenoord is geen topclubquote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef knnth het volgende:
Nu Ajax nog Feyenoord laten loten, en we hebben nog maar één topclub in de beker
Geloof me, dat valt heel erg mee hoor, dat team van KB.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:18 schreef TheVulture het volgende:
5000 toeschouwers in Werkendam, daar is menig eerstedivisieclubje jaloers op...
sowieso heeft Kozakken Boys een heel aardig team eigenlijk, maar het blijft genant dat je er niet in 90 minuten van kan winnen....
Wel een aardig dagje Groesbeek gehad. Om 15.30 vertrokken, we kwamen zo rond vijf uur daar aan, even gekeken waar het sportpark was en toen het dorp in. Vriend van me had trek in kibbeling en wij zagen vishandel Makaay. Dus ik zei al: volgens mij is dat hun keeper. Kom me namelijk uit VI ooit een serie over broers van bekende spelers herinneren en meende dat Erik toen voor een viswinkel stond. Dus wij naar binnen, even gepraat en toen gingen een andere vriend en ik vast naar een café, omdat wij geen kibbeling hoefden. Dus die vriend van me bleef en bestelde, zegt die verkoper: Jullie komen hier niet vandaan zo te horen? Dus hij legt uit dat we voor een voetbalwedstrijd kwamen, waarop die kerel zegt: Oh voor De Treffers? Dan kom je mij nog even lekker moe maken zeker, ik moet zo ook spelen. Dus hij zegt: Ah, de keeper dan? Was het inderdaad Erik Makaay. Gaf hij de portie kibbeling gratis weg, wel grappig.quote:KNVB-bekeravontuur ASWH eindigt in mineur
Voor ASWH zit het KNVB-bekeravontuur er na gisteravond op. In Groesbeek bleek De Treffers / Kegro een maatje te groot voor ASWH en moesten de meegereisde fans uit Hendrik-Ido-Ambacht met lede ogen toezien hoe hun favorieten met een verdiende nederlaag het veld af moesten stappen. De thuisploeg, acterend in de zondaghoofdklasse, bleek gisteravond op alle onderdelen van het spel de meerdere en dat was een fikse tegenvaller voor ASWH. Natuurlijk was er nog altijd een vervelend indrukwekkende waslijst aan afwezige spelers. Zo kon trainer Bill Tukker niet beschikken over de al geblesseerde Arjan Human, Sjoerd van der Waal en Roël Gorré en kwamen daar in de aanloop naar gisteren ook keeper Paul Verboom (blessure), Jordi Boogers (griep) en Stefan van Dam (studieverplichtingen) bij. De onlangs bij de groep aangesloten Jeroen van Wetten was ook nog niet wedstrijdfit.
De openingsfase gaf echter nog wel het idee dat het best een gelijkopgaand duel kon gaan worden. Het eerste schot werd namelijk al na veertig seconden gelost door Jan Willem Schep, die wel behoorlijk op dreef was. Hij schoot naast de goal van keeper Erik Makaay. De broer van Feyenoorder Roy hoefde in het vervolg van de wedstrijd echter nauwelijks in actie te komen, iets wat veelzeggend was voor de aanvallende daden van ASWH in Groesbeek. De technisch vaardige thuisploeg nam na een minuut of tien de touwtjes in handen en liet die vervolgens pas in de tweede helft weer enigszins vieren. ASWH werd geregeld van het kastje naar de muur gestuurd door de vlot combinerende gastheren, die de beschikking hadden over enkele prima middenvelders en twee pijlsnelle vleugelspitsen.
Daarom was het ook een extra tegenvaller dat Damiën Vereecken al na iets meer dan tien minuten geblesseerd gewisseld moest worden. De deze keer als rechtsback geposteerde Vereecken had met zijn snelheid het gevaar Saïd Echargui moeten beteugelen. De nummer 7 van De Treffers, spelend vanaf links, werd voor rust de smaakmaker. Hij was betrokken bij vrijwel al het gevaar van De Treffers. Opmerkelijk was ook dat de thuisploeg veel scherper en feller was in de duels, zodat ASWH die bijna allemaal verloor. Bovendien werden de Ambachters, als ze al eens wilden opbouwen, steeds snel onder druk gezet. Het gevolg was veel balverlies en doordat de spitsen Mike van Gool en Erik Abels amper een bal vast hielden, kwam er van aanvalsspel nauwelijks wat terecht.
Het was dan ook wachten op een goal voor De Treffers. Omdat de voorwaartsen echter regelmatig het vizier niet op scherp hadden staan of de ASWH-defensie op het laatste moment, vaak door Nixon Dias, nog rigoureus kon opruimen, leek de goal niet te komen. Raymon Kuipers had nog een goede redding in huis op een inzet van Echargui en ASWH kwam goed weg toen een vrije trap van De Treffers op de paal eindigde. Later keerde Kuipers nog een harde vrije bal van Bjorn Suppers. Net toen het er op begon te lijken dat ASWH tot de rust stand zou houden, kwam de dikverdiende goal voor de thuisploeg alsnog. De manier waarop die tot stand kwam vertelde het hele verhaal van de eerste helft. Danny Versluis won eerst goed een duel aan de zijlijn op kracht, maar het uitverdedigen leverde halverwege de middenlijn balverlies op, toen een breedtepass van Ferry van Lare werd onderschept. Onmiddellijk werden de aanvallers van De Treffers weer aan het werk gezet en kwam de bal van rechts voor de voeten van Aleh Putsila, die oog in oog met Kuipers geen genade kende en de 1-0 liet aantekenen.
Na rust bleek dat Jan Willem Schep in de kleedkamer was achtergebleven. Zijn vervanger Danny Slingerland zorgde direct voor een aardige aanval op rechts, maar zijn voorzet bereikte de spitsen niet. Nadat Saïd Echargui een inzet gestopt zag door Kuipers, besliste De Treffers de wedstrijd eigenlijk al in de vijfde minuut na rust. De prima middenvelder Rob Zegers gaf vanaf links een voorzet, die een prooi leek te worden voor Raymon Kuipers. Tot schrik van alles wat ASWH was, sloeg de keeper de bal echter in zijn eigen doel. Zo kwam De Treffers op een 2-0 voorsprong en leek de wedstrijd gelopen, want het was moeilijk voorstelbaar dat ASWH nog twee keer zou gaan scoren.
Met Rory van der Weijden voor de onzichtbaar gebleven Erik Abels ging ASWH wel op zoek naar een aansluitingstreffer, maar gevoelsmatig was 3-0 dichterbij dan 2-1. Zeker omdat ASWH wat meer risico moest nemen en De Treffers er diverse keren gevaarlijk uitkwam. Goed keeperswerk van Kuipers, een haperende afwerking van enkele aanvallers van de thuisploeg en wat lang dralen van diezelfde voorwaartsen voorkwam echter dat De Treffers naar een ruimere score uitliep. ASWH kwam zelf eigenlijk niet aan kansen toe. De beste aanval bracht Ferry van Lare rechts in het strafschopgebied in schietpositie, maar met zijn mindere been kon de middenvelder geen gevaar stichten. Het was eigenlijk niet eens een kans, maar wel het gevaarlijkste moment van ASWH na rust, tekenend voor de aanvallende onmacht.
Zo won de thuisploeg dik verdiend met 2-0 en eindigde het bekertoernooi voor ASWH in de tweede ronde. De Treffers bleek een goede ploeg, maar kreeg van ASWH wel alle gelegenheid dat te etaleren en dat was een fikse tegenvaller. Aanstaande zaterdag krijgt ASWH de gelegenheid zich te revancheren in de competitiewedstrijd bij Quick Boys. Wel is duidelijk dat er dan uit een ander vaatje getapt zal moeten worden.
De Treffers / Kegro - ASWH 2-0 (1-0)
42. 1-0 Aleh Putsila 50. 2-0 Raymon Kuipers (eigen doelpunt)
Scheidsrechter: Ysbrandy
De Treffers / Kegro: Erik Makaay; Fabian Peppinck, Jasper Zuidwijk, Bas Bakker, Tom Verhaar; Rob Zegers, Martijn Kuiper, Bjorn Suppers; Roël Fernand (86. Ricky Bochem), Aleh Putsila (82. Luuk d'Hooghe) en Saïd Echargui
ASWH: Raymon Kuipers; Damiën Vereecken (13. Wouter van den Berg), Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Jan Willem Schep (46. Danny Slingerland), Alexander de Jong, Ferry van Lare, Ivar Eltenberg; Mike van Gool en Erik Abels (69. Rory van der Weijden)
Weet jij er niks van dan? Je bent toch Kozakken-fan?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:35 schreef BonJovi het volgende:
Hoe weetje zoveel over Amateur voetbal methodmich ?
Vetquote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
Elinkwijk v De Graafschap 1-0
doelpunt Wauquote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef WeebI het volgende:
AFC - FCDB 0-1 trouwens
Is mijn grootste hobby. Vooral de zaterdaghoofdklasse dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:35 schreef BonJovi het volgende:
Hoe weetje zoveel over Amateur voetbal methodmich ?
1-1quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
Elinkwijk v De Graafschap 1-0
ok leuk, maar slecht hoor je kent udi 19 nietquote:Op donderdag 27 september 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is mijn grootste hobby. Vooral de zaterdaghoofdklasse dan.
Beter Bed is dat tochquote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ok leuk, maar slecht hoor je kent udi 19 niet![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Weet jij er niks van dan? Je bent toch Kozakken-fan?
0-2quote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef WeebI het volgende:
AFC - FCDB 0-1 trouwens
Tja, dat het naar 90 minuten 1-1 zou staan had je geen rekening mee gehouden he?quote:
Geen namen, ik vermoed Donny 2x?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:52 schreef Sensation89 het volgende:
Elinkwijk - De Graafschap 1-5
Schöne 2xquote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef knnth het volgende:
[..]
Geen namen, ik vermoed Donny 2x?
Ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Sensation89 het volgende:
Is vanavond trouwens de loting?
geef mij maar NECquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef mordradead het volgende:
Eerst Cambuur! Cupfighters!!!!!!!!!
quote:
ik zit in Nijmegen op school, dan is het leukerquote:
Ja, hopen op Ajax-feyenoord / feyenoord-Ajaxquote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Sensation89 het volgende:
Is vanavond trouwens de loting?
Gaat niet altijd op, ik zit in Enschede op school en hoop dat Twente er uitvliegt.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zit in Nijmegen op school, dan is het leuker![]()
Groningen/heerenveen-AZquote:Op donderdag 27 september 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, hopen op Ajax-feyenoord / feyenoord-Ajax
is ook leukquote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat niet altijd op, ik zit in Enschede op school en hoop dat Twente er uitvliegt.
Erg jammer dat ze dat niet uitzenden vanavond.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef denthemen het volgende:
CAMBUUR!!
Hup Cambuurquote:Opstelling Cambuur-Leeuwarden: Peter van der Vlag, Rick Hooijboer, Marc Mboua, Adnan Barakat, Sandor van der Heide, Joris van Rooijen, Kerst Hofman, Chris de Wagt, Bennie van Noord, Ferdinand Katipana, Rudy Jansen.
Opstelling AZ: Boy Waterman, Grétar Steinsson, Ryan Donk, Kew Jaliens, Barry Opdam, Julian Jenner, Demy de Zeeuw, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé, Graziano Pellè
Pellè is gevellèquote:'6 Commentaar AZ Pellè kan zonder brancard van het veld
'5 Commentaar AZ Pellè ligt op de grond en wordt behandeld. De dokter moet erbij komen
quote:
Toch blessure, hij vertellè.quote:'12 Commentaar AZ Pellè maakt een gebaar dat hij toch gewisseld moet worden. De Italiaan loopt hinkend over het veld
www.az.nlquote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar volgen jullie dat play-by-play commentaar ?
Toch geen omgekeerde driehoekquote:'14 Commentaar AZ Medunjanin gaat achter de spitsen spelen en El Hamdioui neemt de plek van Pellè over in de punt van de aanval
Lekker boeiend als we verliezen, dan pakken we ze volgend jaar in de Jupiler League wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Terwijl AZ in de wedstrijd probeert te komen"
gaat weer lekker dus
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef xFriendx het volgende:
Lekker boeiend als we verliezen, dan pakken we ze volgend jaar in de Jupiler League wel.
* Stereotomy seizoenskaartje Ajax opentrektquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend als we verliezen, dan pakken we ze volgend jaar in de Jupiler League wel.
lekker optimistischquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |