Dat lijkt me meer iets voor tong80quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Robbie, open jij het Kozakken Boys topic?
Dat is het ergste, dat is het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zelfs bij studio ajax viert sarcasme inmiddels hoogtij
Klopt indd, een weergaloze passeerbeweging oidquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.
Die is allang aan het pilsen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar zou zeker wel zo kijken op de bank![]()
Mits met mooie OP natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Robbie, open jij het Kozakken Boys topic?
Als HTC hem erin had laten staan, was er helemaal geen verlenging nodig geweest.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso gaan de credits van deze overwinning naar onze Spaanse held.
Precies.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als HTC hem erin had laten staan, was er helemaal geen verlenging nodig geweest.
Netzoals Luque er 3 ging scorenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Klaas-Jan had er gewoon 7 ingepegeld deze wedstrijd.
Niemand had in Werkendam gewonnen. Want wij zijn de beste en wij hebben al moeite daar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef GnAgn het volgende:
Maar zeg eerlijk ADO had niet in werkendam gewonnen![]()
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Netzoals Luque er 3 ging scoren
Ik wil het nog steeds hoorquote:
Dat was em inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Klopt indd, een weergaloze passeerbeweging oidWat een klapjosti, hij struikelde er langs
![]()
Nog even vol op de aanval!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
komop kozakkenboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |