quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef pekel het volgende:
Oeh, spanning in het Emmen-stadion bij Be Quick '28 - ADO Den Haag.
Triest. Diep en dieptriestquote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
ja hoor, ajax.nl omschrijft het zo
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.
Heitinga, penaltyquote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
wie scoorde de eerste van Ajax?
Ja, ze erkennen de kwaliteiten van Rommedahl gewoon niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Prosac het volgende:
ja hoor, ajax.nl omschrijft het zo
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.
Heijtinga penaltyquote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Johhny uiteraard, held.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Johnny. Pingel.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ze erkennen de kwaliteiten van Rommedahl gewoon niet.![]()
In de UEFA-cup omspeelde hij ook bewust de keeper en dit was vast en zeker een bedoeld van richting veranderd schot.![]()
kan verdomme beter zelf de kicks aantrekken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga Ajax supporten, ze hebben het nodig![]()
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ze erkennen de kwaliteiten van Rommedahl gewoon niet.![]()
In de UEFA-cup omspeelde hij ook bewust de keeper en dit was vast en zeker een bedoeld van richting veranderd schot.![]()
Ajax.![]()
Lichaamsschijnbeweging.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.
Vergeet Urzaíz niet he. Die versierde de pingel. Hij was weer eens niet te stoppenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Heitinga, held!
zelfs bij studio ajax viert sarcasme inmiddels hoogtijquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.
hoordat dat ook ja was die ene vage gast van de NOSquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:
Sowieso gaan de credits van deze overwinning naar onze Spaanse held.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet Urzaíz niet he. Die versierde de pingel. Hij was weer eens niet te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |