Dat lijkt me meer iets voor tong80quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Robbie, open jij het Kozakken Boys topic?
Dat is het ergste, dat is het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zelfs bij studio ajax viert sarcasme inmiddels hoogtij
Klopt indd, een weergaloze passeerbeweging oidquote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat de NOS dat doelpunt in de UEFA volgende ochtend op het nieuws had voorzien van een commentaar in de zin van: '...waarna Rommedahl grandioos de keeper wist te omzeilen' (of uitkappen) terwijl die bal gewoon rechtdoor aan het rollen was.
Die is allang aan het pilsen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar zou zeker wel zo kijken op de bank![]()
Mits met mooie OP natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Robbie, open jij het Kozakken Boys topic?
Als HTC hem erin had laten staan, was er helemaal geen verlenging nodig geweest.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sowieso gaan de credits van deze overwinning naar onze Spaanse held.
Precies.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als HTC hem erin had laten staan, was er helemaal geen verlenging nodig geweest.
Netzoals Luque er 3 ging scorenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Klaas-Jan had er gewoon 7 ingepegeld deze wedstrijd.
Niemand had in Werkendam gewonnen. Want wij zijn de beste en wij hebben al moeite daar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef GnAgn het volgende:
Maar zeg eerlijk ADO had niet in werkendam gewonnen![]()
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Netzoals Luque er 3 ging scoren
Ik wil het nog steeds hoorquote:
Dat was em inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Klopt indd, een weergaloze passeerbeweging oidWat een klapjosti, hij struikelde er langs
![]()
Nog even vol op de aanval!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
komop kozakkenboys
Ik schrok alquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Prosac het volgende:
2-2!
ah fuck, fout
sorry, zag de uitslag van ONS - Zwolle![]()
Heb ik vakerquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat was em inderdaadEen weergaloze passeerbeweging
![]()
Ik dacht die ochtend dat ik nog sliep ofzow terwijl ik naar die tv zat te staren, ik kon totaal de beelden niet bij het commentaar plaatsen.
je doet net of elke wedstrijd hetzelfde is.. lol en besuides dan staat stekelenburg weer in het doel.. die blundert niet!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even vol op de aanval!
Hoe moeilijk krijgt Ajax het wel niet tegen VVV?
behalve als er een hoge bal komtquote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
je doet net of elke wedstrijd hetzelfde is.. lol en besuides dan staat stekelenburg weer in het doel.. die blundert niet!![]()
Proost.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:33 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd allemaal! Rondje van mij.
Ja idd. Dat doe ikquote:Op woensdag 26 september 2007 22:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
je doet net of elke wedstrijd hetzelfde is.. lol en besuides dan staat stekelenburg weer in het doel.. die blundert niet!![]()
elke wedstrijd is een andere wedstrijdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog even vol op de aanval!
Hoe moeilijk krijgt Ajax het wel niet tegen VVV?
Zou lachen zijn als die gast er iets bij zette in de trand van. Het was een kankerzootje Ajax moet zich diep schamen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef Roflbroek het volgende:
120. Wegereef fluit voor het einde van Kozakken Boys - Ajax. Ajax bereikt de derde ronde van het KNVB Bekertoernooi.
JOOODDUUUHHH
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:34 schreef Prosac het volgende:
HHC loopt uit naar 5-2
maar ja, die spelen dan ook tegen amateurs he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |