geef mij maar NECquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:01 schreef mordradead het volgende:
Eerst Cambuur! Cupfighters!!!!!!!!!
quote:
ik zit in Nijmegen op school, dan is het leukerquote:
Ja, hopen op Ajax-feyenoord / feyenoord-Ajaxquote:Op donderdag 27 september 2007 18:58 schreef Sensation89 het volgende:
Is vanavond trouwens de loting?
Gaat niet altijd op, ik zit in Enschede op school en hoop dat Twente er uitvliegt.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik zit in Nijmegen op school, dan is het leuker![]()
Groningen/heerenveen-AZquote:Op donderdag 27 september 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, hopen op Ajax-feyenoord / feyenoord-Ajax
is ook leukquote:Op donderdag 27 september 2007 19:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gaat niet altijd op, ik zit in Enschede op school en hoop dat Twente er uitvliegt.
Erg jammer dat ze dat niet uitzenden vanavond.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef denthemen het volgende:
CAMBUUR!!
Hup Cambuurquote:Opstelling Cambuur-Leeuwarden: Peter van der Vlag, Rick Hooijboer, Marc Mboua, Adnan Barakat, Sandor van der Heide, Joris van Rooijen, Kerst Hofman, Chris de Wagt, Bennie van Noord, Ferdinand Katipana, Rudy Jansen.
Opstelling AZ: Boy Waterman, Grétar Steinsson, Ryan Donk, Kew Jaliens, Barry Opdam, Julian Jenner, Demy de Zeeuw, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé, Graziano Pellè
Pellè is gevellèquote:'6 Commentaar AZ Pellè kan zonder brancard van het veld
'5 Commentaar AZ Pellè ligt op de grond en wordt behandeld. De dokter moet erbij komen
quote:
Toch blessure, hij vertellè.quote:'12 Commentaar AZ Pellè maakt een gebaar dat hij toch gewisseld moet worden. De Italiaan loopt hinkend over het veld
www.az.nlquote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar volgen jullie dat play-by-play commentaar ?
Toch geen omgekeerde driehoekquote:'14 Commentaar AZ Medunjanin gaat achter de spitsen spelen en El Hamdioui neemt de plek van Pellè over in de punt van de aanval
Lekker boeiend als we verliezen, dan pakken we ze volgend jaar in de Jupiler League wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
"Terwijl AZ in de wedstrijd probeert te komen"
gaat weer lekker dus
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef xFriendx het volgende:
Lekker boeiend als we verliezen, dan pakken we ze volgend jaar in de Jupiler League wel.
* Stereotomy seizoenskaartje Ajax opentrektquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend als we verliezen, dan pakken we ze volgend jaar in de Jupiler League wel.
lekker optimistischquote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |