Als je maar niet zo'n poes hebt die steeds terug blijft gaan naar waar ze vandaan kwam...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Hehe.
Ze heeft pilletjes, maar weet niet wat, want dat heeft vriendlief niet gevraagd, en speciaal voer.
Ben haar nu even kwijt trouwens.
hij stond al even klaarquote:Op woensdag 26 september 2007 21:49 schreef Faithz het volgende:
Jij ook!! En dat terwijl Fok traag is.
Oh, dan weet je dus toch waar ze gebleven is!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze is nog nooit buiten geweest, dus wij aten haar ook maar niet buiten.
Nou ja, niet precies dan, misschien onder de keuken of op de stoel achter, of onder de bank, geen idee.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dan weet je dus toch waar ze gebleven is!
lees je post eens terug... ik vermoed een typefout. Of je hebt een bijzonder gevoel voor humor....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, niet precies dan, misschien onder de keuken of op de stoel achter, of onder de bank, geen idee.
dat gaat me dan toch te ver.. Dan kom ik niet bij je eten hoor!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef JamesBrownie het volgende:
De L doet het maar de helft van de tijd.
Maar Faithz stelde wel een stoofpot voor!
tsja... dat icm metquote:
.... Ik weet niet wat ik daar van moet denken....quote:Hells Kitchen!![]()
Ik neem aan dat ze eerst gevild worden... Ik ben allergisch voor de haren, niet het vlees voor zover ik weetquote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie weet is het heel lekker.
En je bent allergisch, zou je daar ook last van hebben als je kat eet?
Eerst even navragen voor de zekerheid!
Meestal voor de huidschilfers(vandaar dat Sphynxen niet altijd een oplossing zijn, rexen schijnen voor mensen met een allergie het minst belastend te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze eerst gevild worden... Ik ben allergisch voor de haren, niet het vlees voor zover ik weet
Ahh, ok, ik heb altijd gedacht dat het aan de kattenharen lag... weer wat geleerdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Meestal voor de huidschilfers(vandaar dat Sphynxen niet altijd een oplossing zijn, rexen schijnen voor mensen met een allergie het minst belastend te zijn.
Ze is weer bij me komen zitten tegen mijn arm en nu kan ik niet meer fatsoenlijk muizen of tikken...
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
En nu ga ik naar bed, iemand anders mag het van me overnemen nu.
Tot kijk!
Sorry, maar ik heb een vervelende eigenschap... ik geloof nooit zomaar meteen iets dat iemand zegt.. Sterker nog, meestal verwacht ik eerst hard bewijsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:13 schreef Faithz het volgende:
Hallo ik zei dat het eerst
JB gaat ermee strijken![]()
NOU JA ZEG
horeca ?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef Faithz het volgende:
Mijn schatje is werken vanavond. Na 12en weer terug
Gaat vast lukken, ik heb afgelopen nacht weinig geslapen, de kleinste was ziek, maar gelukkig alweer een heel stuk beter nuquote:
Eens! Slaap lekker.quote:
Te lelijk voor woorden. Sorryquote:Op woensdag 26 september 2007 22:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga nergens mee strijken...(ja, misschien het strijkijzer, maar das voor morgen of overmorgen.)
Okee, heeeel flauw...Te Eigenlijk..
Dit is trouwens een rex:
[afbeelding]
Je hebt verschillende soorten, in elk geval selkirk en cornish dat ik weet.
Nee, handhaving. Soort van estafette.. ik snap er ook niks vanquote:
Mja, anders waren we samen wezen klussen. Nu alleen gedaan. Weer wat deuren in de lak gezet enzo. Als het huur verhaal doorgaat moet het nog harder nml..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Eens! Slaap lekker.
Ik vond het trouwens al verdacht dat je hier bent Faithz.
Vriend is ook weg, hij had het even gehad thuis(vervelende dag gehad)
mm een ambtenaar die tot 12 uur mot werken ? Ach worden ze hard vanquote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, handhaving. Soort van estafette.. ik snap er ook niks van
In elk geval komt dit zeeer zelden voor. Mevrouw is ambtenaar he
LOLquote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
mm een ambtenaar die tot 12 uur mot werken ? Ach worden ze hard van![]()
Ben dan wel een man, maar heb een stofzuigverslaving, en met een minder dan 1800watt doe ik het niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Faithz het volgende:
Oh, JB, je mag wel bij ons komen strijken en wassen, en stofzuigen en dweilen, en OPRUIMEN
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Faithz het volgende:
Ik weet niet eens wat voor een wij hebben
Ik weet wel dat er voor eentje van 50 euro gingen en met eentje van 199 van AEG terugkwamen
Precies, wij dus ook met de katten en de hond.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
geloof me er niks zo vervelend als dat je lekker bezig bent en je er iets op de grond wat ie niet wilt mee pakken. Ik moet hier tuus wel een goede hebben tis een dierentuin en de haren die ik op een dag opzuig heb ik liever niet in mn longen of mn eten![]()
Ik vind ze ook erg lelijk, maar je schijnt dus met een allergie minder last te hebben van deze lelijke katten.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
jeumig, en dan ook nog gewoon tijd hebben om Hells kitchen te kijken met bedorven krab
Sowieso schijn je het beter te kunnen verdragen als je katten hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 07:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg lelijk, maar je schijnt dus met een allergie minder last te hebben van deze lelijke katten.
Ik heb een numatic!(zo een met gezichtje)Zo fijn! Lang snoer, zuigt goed...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
geloof me er niks zo vervelend als dat je lekker bezig bent en je er iets op de grond wat ie niet wilt mee pakken. Ik moet hier tuus wel een goede hebben tis een dierentuin en de haren die ik op een dag opzuig heb ik liever niet in mn longen of mn eten![]()
Ja, maar dat gaat niet altijd op...Dan moet je ook niet op vakantie gaan trouwens, ben je ze weer niet meer gewend.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sowieso schijn je het beter te kunnen verdragen als je katten hebt
Mogge
Draadloos?quote:Op donderdag 27 september 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een numatic!(zo een met gezichtje)Zo fijn! Lang snoer, zuigt goed...
En Faithz, ik heb thuis al genoeg te doen, maar zelfs als ik dat niet had, dan wist ik nog niet waar jullie wonen, dus dan kan ik overal aan gaan bellen en dat schiet ook niet op!
(o, onze comp raakt de laatste tijd regelmatig ineens de verbinding met internet kwijt, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?)
Je weerstand wordt er hoger van oid.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet altijd op...Dan moet je ook niet op vakantie gaan trouwens, ben je ze weer niet meer gewend.
Ik wil echt een poets.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een numatic!(zo een met gezichtje)Zo fijn! Lang snoer, zuigt goed...
En Faithz, ik heb thuis al genoeg te doen, maar zelfs als ik dat niet had, dan wist ik nog niet waar jullie wonen, dus dan kan ik overal aan gaan bellen en dat schiet ook niet op!
Heb je meer dan 1 pc?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet draadloos, daarom vind ik het ook zo raar.
Wat die katten betreft, dat klopt, maar als je dan twee weken op vakantie gaat, kan het zijn dat je er in het begin weer heel hevig last van hebt.
Of je kunt tegen je eigen kat, maar niet die van anderen.
En die rexen hebben kennelijk een heel andere soort vacht en huid, dus daar heb je sowieso al minder last van(of minder uitval ofzoiets, weet ik veel)
nee, het is vooral Faithz die daarover moppertquote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, ik heb net warme chocolademelk en rijstepudding gehad.
Dus voor mij was je niet te laat hoor!
Ik verzin het nietquote:Op donderdag 27 september 2007 12:08 schreef maedel het volgende:
wat is dat nou voor een lulkoek over mij in dat vorige topic?![]()
Ik denk dat dit te zacht uitgedrukt isquote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Je houdt niet van piemels kennelijk.
daar is toch wat aan te doenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te zacht uitgedrukt is
ik dus welquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus wel
met alle soorten van genoegen![]()
daar maak ik hemmij graag hard voor![]()
Ik WIL geen kahaaaat..!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Als je allergisch bent en je wilt toch een kat
viel mij ook meteen op...quote:
en wij bofen dan weer dat je dan wel af en toe op fok kanquote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
en wederom fokken tijdens de bezigheden voor mijn werk... Wat boffen ze toch dat ik zo flexibel ben
Daar sta ik om bekend, Mijn naam is JB "watje" van Piemelen.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend, Mijn naam is JB "watje" van Piemelen.
(excuses, ik ben melig en heb op het moment een gevoel voor humor van onder het nulpunt)
quote:
omgquote:Op donderdag 27 september 2007 13:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, alles goed hoor, maar op het moment heb ik geen contact met van Piemel of de Piemeltjes.
Dus het kan zijn dat ze op het moment "niet zo lekker in hun voorhuid vel zitten.
Ik merk 'tquote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je komt net op het juiste moment binnenvallen
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dit is eigenlijk iets TE...
Yup, lesbo topic en het gaat de hele tijd al over piemels.quote:
Nee, die JB, dat is de smerigste van ons allemaalquote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef DR34M3R het volgende:
ohhhhh, wat zijn jullie errrrrruuuuuuuuggggg!!!!
Nee, alleen als je te snel post krijg je een waarschuwing dat je moet wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef Faithz het volgende:
Nanking is er een maximum van posts die je achter elkaar mag hebben
ik noem heel wijselijk geen namen nuquote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, die JB, dat is de smerigste van ons allemaal![]()
![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, alleen als je te snel post krijg je een waarschuwing dat je moet wachten.
Och, ik heb weleens gezien dat iemand 20 tot 30 berichten achterelkaar postequote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef Faithz het volgende:
Ik bedoel: het gaat hier minstens om 5 berichten.
Nou ja, hoe vaak hoor je niet dat een mijn zijn dingus kwijtraakt om een welverdiende reden.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik noem heel wijselijk geen namen nu
maarreh, stoor je niet aan mij hoor, ik doe er niet moeijlij over. Kan me wel voorstellen dat iemand anders straks gaat mopperen... alhoewel, ZIJ is deze keer begonnen he met haa lulkoek?
zou ze die zelf gebakken hebben? En waar zou ze dan de ingrediënten gehaald hebben.....
Je bent gewoon te snel voor ons....quote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Faithz het volgende:
Komt er nog iemand tussendoor of ben ik de enige
Ja maar ik ben bang dat ik dan een ban krijgquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och, ik heb weleens gezien dat iemand 20 tot 30 berichten achterelkaar poste
Mwah, volgens mij leest er geen kroe mee hierquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik dan een ban krijg![]()
Ja ok, kom ik dus weer terug op die vrije dag.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent gewoon te snel voor ons....
gun ons ook even de tijd..
Ja, ik hoop wel dat jullie in de gaten hebben dat ik dat niet toevallig neerzette...quote:
Pffiew.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leest er geen kroe mee hier.
Zou ik nu ook zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat jullie in de gaten hebben dat ik dat niet toevallig neerzetten...
Saai topic hebben we eik maarquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Pffiew.
Nah hier gebeurd ook nooit iets.
Denk het ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leest er geen kroe mee hier.
Wil je zeggen dat je vrijwillig het onderwerp aansneed?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat jullie in de gaten hebben dat ik dat niet toevallig neerzette...
Ik haat poetsen..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
En Faithz, jij moet gewoon die vrije dag nemen en de hondencreche een dagje extra betalen en nog een keer poetsen.
zeg eens Faithz... ben je op het werk ook zo? Dan kan ik het me wel voorstellen ja...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ok, kom ik dus weer terug op die vrije dag.
Zou voor mijn baas wel leuk zijn
Daarom dus. stiekem ben ik wel bezig hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg eens Faithz... ben je op het werk ook zo? Dan kan ik het me wel voorstellen ja...
Nou, ik wilde wel even testen of jullie lekker scherp waren op de ochtend. Ik had natuurlijk de rest van de ochtend heel veel te doen, dus toen duurde het effe voor ik weer kon reageren.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je vrijwillig het onderwerp aansneed?
Ben je ziek?
GMTAquote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef Faithz het volgende:
We plagen je gewoondat komt wel over toch
Ah zoquote:Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
Nee, maar er wordt wel elke keer gezegd dat het van mij niet mag.
Dat hoeft van mij eigenlijk ook niet dus.
Als het de hele tijd over mannen gaat kan ik net zo goed wegblijven. Daar kom ik niet voor namelijk.
Laat het de rest niet horen... straks gaan ze jou ook plagen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou pssst, van mij hoeft 't ook niet.
Dan zijn de lesbo's in de meerderheidquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou pssst, van mij hoeft 't ook niet.
rawrquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef NanKing het volgende:
Normaal ben ik helemaal niet van blond maar
[afbeelding]
Is zó![]()
om maar even een ander onderwerp aan te snijden![]()
Dat komt hier ook niet vaak voorquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan zijn de lesbo's in de meerderheid![]()
![]()
Ik kijk iedere avond wel een stukje, maar waar 't over gaat.....geen ideequote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het idd niet meer gekeken, ever since
McLeod's Daughters, iedere avond op net5quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ken haar (en de serie, welke dan ook...) helemaal niet...
ik kijk zelden tv...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
McLeod's Daughters, iedere avond op net5
Ik volg alleen Hells Kitchenquote:
Elliot uit Scrubsquote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef maedel het volgende:
Wie is die blonde mevrouw?
Ik kijk vaak tv tijdens het sporten. Op de gammele oudste tv die we hebben...
Dikke flatscreen in de kamer, kijken we er zelden naar![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:53 schreef NanKing het volgende:
Ik wilde het er nog bij zetten dat je haar misschien zou herkennen van Roseanne, maar ik vond dat helemaal geen serie voor jou dus dacht laat maar
En best goed gelukt ook nog!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Faithz het volgende:is dat Becky?
Die is groot geworden
Ja, de tweede beckyquote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Faithz het volgende:is dat Becky?
Die is groot geworden
Die andere vond ik minder knap, maar wel bitchier!quote:
Ja zie je, dat heet nou je gaydar.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:22 schreef NanKing het volgende:
Toen ik een kleine Nanny was vond ik haar al leuk.
dat torrenten wil bij mij nietquote:
Kun je op msn komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef maedel het volgende:
[..]
dat torrenten wil bij mij niet
iets anders?
Die had ik dus echt niet herkend!quote:
ik ben er. goedemorgen wonderer!quote:
Bij mij niets raars hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat doet fok raar?
Sommige dingen zijn wel te lezen en andere niet.
Ik kan jullie dus niet volgen.
Maar ik zie wel plaatjes van een leuke vrou!
nou ja, 2 keer booten..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef NanKing het volgende:
* NanKing is benieuwd of Maedel dr netwerk heeft laten ontploffen
Poort forwarden? Werkt alleen als je vaste IPs hebt voor je PCs op het netwerk.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef maedel het volgende:
[..]
nou ja, 2 keer booten..
Maar ik ga nu even googlen over die combi met mijn router
Ik pleur 't gewoon dan altijd voor alle IP's die gebruikt woorden open.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Poort forwarden? Werkt alleen als je vaste IPs hebt voor je PCs op het netwerk.
Hm, ik heb nog niet uitgevonden hoe dat bij mijn router kan, hij forward maar naar een poort...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik pleur 't gewoon dan altijd voor alle IP's die gebruikt woorden open.
Dus bijv. van 100 tot 105, werkt prima.
goed.. we kunnn dus ongemerkt over je roddelen nu? Zolang we er maar geen smileys bij gebruiken blijkbaar...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Hou je me voor de gek? Ik zie twee smilies nu die me volgens mij uitlachen!![]()
Oooook een leuk spelletjequote:Op donderdag 27 september 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
O, o!!!!!
Ik zie ook itgevo!
Bij wonderer(uitgevogeld?
Dat kon ik lezen, dat heb ik al gedaan, en verder doen alle websites het wel gewoon.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Waarom komt ze nou niet zelf op het idee dat ze even de pc of browsert opnieuw opstart?
Eet smakelijk (hoop ikquote:
Oh de eerste cijfers zijn voorgetikt, dus je kunt alleen het laatste cijfer intikken van je ip?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog niet uitgevonden hoe dat bij mijn router kan, hij forward maar naar een poort...
Vreemd. Het klinkt toch als iets dat in je browser zit en niet in fok...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat kon ik lezen, dat heb ik al gedaan, en verder doen alle websites het wel gewoon.
Maar ik moet bekennen dat ik het best grappig vind, sorry![]()
Yep. Linksys, misschien ligt het daaraan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh de eerste cijfers zijn voorgetikt, dus je kunt alleen het laatste cijfer intikken van je ip?
Dan kun je ook alle gebruikte IP adressen gewoon invoeren, op een nieuwe regel bedoel ik.
Ik heb ook een Linksys, maar heb alternatieve firmware erop zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Linksys, misschien ligt het daaraan.
Ahh. Wel handigquote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb ook een Linksys, maar heb alternatieve firmware erop zitten.
Is dat lekker? Smaakt dat niet gewoon naar vloeibare pindakaas?quote:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat lekker? Smaakt dat niet gewoon naar vloeibare pindakaas?
Hm, dat klinkt best lekker...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
En mijn vader maakt 't met allerlei groenten en met bami etc erin.
Geel-groen vind ik echt geen kleuren voor een super... doet me denken aan schimmel enzo.quote:
en toch hebben behoorlijk wat supers hier dat in hun huisstijl.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geel-groen vind ik echt geen kleuren voor een super... doet me denken aan schimmel enzo.
Allemaal supers waar ik nooit binnen ben geweest...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
[..]
en toch hebben behoorlijk wat supers hier dat in hun huisstijl.
Jumbo, Plus, schieten me zo effe te binnen.
nou, je mist niks hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allemaal supers waar ik nooit binnen ben geweest...
Dat leek me ook al niet neequote:
ja, op zich ligt volgens mij die pop alleen maar in de weg dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, dat denk ik ook niet.
Wordt veel handwerk dan als je zo'n pop als vriendin hebt.
Ik durf wel met enige zekerheid te stellen dat een echte vrouw beter isquote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, zo'n kreng is belachelijk duur...
Maar wel levensecht!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ook eerlijk gezegd.
Ik zal eens dat stukje opzoeken als het lukt.
Gaat wel weer over een man![]()
![]()
Dit dus...![]()
Heb je gehoord wat die man zegt?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Alsof er een lijk naast je ligt....
![]()
Die zit flink in de knoop ja. Religie maakt meer kapot dan je lief is (en mannen ook, blijkbaar).quote:
Mijn engels is niet supergoed, maar hij gaat er helemaal in op, wat een zielepoot....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat die man zegt?
Hij heeft dat gevoel duidelijk niet...![]()
Hij liever dan ik!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
Zielig? Hij heeft tenminste wel lol
Insgelijks. Maar als hij het prettig vindt en hij doet er niemand kwaad mee, dan maakt het mij verder weinig uit.quote:
Das is waar, maar dat je met je kop op you tube gaat....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Insgelijks. Maar als hij het prettig vindt en hij doet er niemand kwaad mee, dan maakt het mij verder weinig uit.
Ik vind dit wel zielig, hij doet er misschien niemand kwaad mee, maar hij leeft wel heel erg in een fantasiewereld met zijn pop. Hij heeft haar een persoonlijkheid toegedicht en weet ik wat.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Insgelijks. Maar als hij het prettig vindt en hij doet er niemand kwaad mee, dan maakt het mij verder weinig uit.
Je weet maar nooit, er lopen genoeg gekken op de wereld rond....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar dat bedoelde ik dus met dat ik dat een vrouw niet zie doen.
Nee, ik ook niet echt.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zielig, hij doet er misschien niemand kwaad mee, maar hij leeft wel heel erg in een fantasiewereld met zijn pop. Hij heeft haar een persoonlijkheid toegedicht en weet ik wat.
Maar dat bedoelde ik dus met dat ik dat een vrouw niet zie doen.
jhij was bij een documentaire een tijdje geleden, op tv, ik weet alleen niet meer welk programma.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Das is waar, maar dat je met je kop op you tube gaat....![]()
Dan heb je lef, ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Das is waar, maar dat je met je kop op you tube gaat....![]()
Of je hebt schijt aan wat anderen vinden en leeft je eigen leven...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Of je bent dom.
Ja, je hebt lef, of je bent dom.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je hebt schijt aan wat anderen vinden en leeft je eigen leven...
Ik zou 't er haast om doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:40 schreef JamesBrownie het volgende:
maar ik zou toch ook niet willen dat mensen naar me keken alsof ik een debiel was.
Zo is het niet, de meeste mensen, waaronder ik en mijn buren en voorzover ik kan beoordelen de rest van de straat, willen niet meelopen, maar wel geaccepteerd worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou 't er haast om doen.
Ik heb schurft aan dat soort meeloop-apengedrag.
Ja, dat is dus de 'mental slavery', zoals Bob Marley het noemde.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo is het niet, de meeste mensen, waaronder ik en mijn buren en voorzover ik kan beoordelen de rest van de straat, willen niet meelopen, maar wel geaccepteerd worden.
Als je dat al meeloop-apengedrag vindt...
De meeste mensen willen niet met de nek aangekeken worden, of genegeerd, of afgezeken.
Dus je kunt het dapper noemen, maar als je bij de grote groep hoort die dat niet wil, is het dom.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Ik zou bijna zeggen "helaas".
Als jongetje, liep ik door de duinen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik hoef niet alles te weten, als mijn buurvrouw graag een stofzuigerslang in haar * propt, moet ze dat zelf weten, daar zal ik haar ook niet om veroordelen, maar als ze het tegen mij zou vertellen zou ik toch wel even erg raar opkijken en ik zou er niet blij mee zijn. Zo'n dingen wil ik niet weten.
Dan leef ik maar in een cocon, dat gevoel heb ik zelf helemaal niet, ik weet wel dat die dingen voorkomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als jongetje, liep ik door de duinen.
Mooi weer, hele mooie natuur.
En toen zag ik daar een uiteengereten fazant liggen.
Iets wat een mens niet wilt zien.
Ik keek er wel naar. Ik wil niet in een cocon leven waarin ik alleen maar zie wat ik wil zien.
Dat dacht ik toen.
En daar had ik gelijk in vind ik nu nog steeds. Drugsgebruikers, die leven waarlijk in die cocon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |