Dat leek me ook al niet neequote:
ja, op zich ligt volgens mij die pop alleen maar in de weg dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, dat denk ik ook niet.
Wordt veel handwerk dan als je zo'n pop als vriendin hebt.
Ik durf wel met enige zekerheid te stellen dat een echte vrouw beter isquote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, zo'n kreng is belachelijk duur...
Maar wel levensecht!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ook eerlijk gezegd.
Ik zal eens dat stukje opzoeken als het lukt.
Gaat wel weer over een man![]()
![]()
Dit dus...![]()
Heb je gehoord wat die man zegt?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Alsof er een lijk naast je ligt....
![]()
Die zit flink in de knoop ja. Religie maakt meer kapot dan je lief is (en mannen ook, blijkbaar).quote:
Mijn engels is niet supergoed, maar hij gaat er helemaal in op, wat een zielepoot....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat die man zegt?
Hij heeft dat gevoel duidelijk niet...![]()
Hij liever dan ik!!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
Zielig? Hij heeft tenminste wel lol
Insgelijks. Maar als hij het prettig vindt en hij doet er niemand kwaad mee, dan maakt het mij verder weinig uit.quote:
Das is waar, maar dat je met je kop op you tube gaat....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Insgelijks. Maar als hij het prettig vindt en hij doet er niemand kwaad mee, dan maakt het mij verder weinig uit.
Ik vind dit wel zielig, hij doet er misschien niemand kwaad mee, maar hij leeft wel heel erg in een fantasiewereld met zijn pop. Hij heeft haar een persoonlijkheid toegedicht en weet ik wat.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Insgelijks. Maar als hij het prettig vindt en hij doet er niemand kwaad mee, dan maakt het mij verder weinig uit.
Je weet maar nooit, er lopen genoeg gekken op de wereld rond....quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar dat bedoelde ik dus met dat ik dat een vrouw niet zie doen.
Nee, ik ook niet echt.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel zielig, hij doet er misschien niemand kwaad mee, maar hij leeft wel heel erg in een fantasiewereld met zijn pop. Hij heeft haar een persoonlijkheid toegedicht en weet ik wat.
Maar dat bedoelde ik dus met dat ik dat een vrouw niet zie doen.
jhij was bij een documentaire een tijdje geleden, op tv, ik weet alleen niet meer welk programma.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Das is waar, maar dat je met je kop op you tube gaat....![]()
Dan heb je lef, ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Das is waar, maar dat je met je kop op you tube gaat....![]()
Of je hebt schijt aan wat anderen vinden en leeft je eigen leven...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Of je bent dom.
Ja, je hebt lef, of je bent dom.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je hebt schijt aan wat anderen vinden en leeft je eigen leven...
Ik zou 't er haast om doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:40 schreef JamesBrownie het volgende:
maar ik zou toch ook niet willen dat mensen naar me keken alsof ik een debiel was.
Zo is het niet, de meeste mensen, waaronder ik en mijn buren en voorzover ik kan beoordelen de rest van de straat, willen niet meelopen, maar wel geaccepteerd worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik zou 't er haast om doen.
Ik heb schurft aan dat soort meeloop-apengedrag.
Ja, dat is dus de 'mental slavery', zoals Bob Marley het noemde.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo is het niet, de meeste mensen, waaronder ik en mijn buren en voorzover ik kan beoordelen de rest van de straat, willen niet meelopen, maar wel geaccepteerd worden.
Als je dat al meeloop-apengedrag vindt...
De meeste mensen willen niet met de nek aangekeken worden, of genegeerd, of afgezeken.
Dus je kunt het dapper noemen, maar als je bij de grote groep hoort die dat niet wil, is het dom.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Ik zou bijna zeggen "helaas".
Als jongetje, liep ik door de duinen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik hoef niet alles te weten, als mijn buurvrouw graag een stofzuigerslang in haar * propt, moet ze dat zelf weten, daar zal ik haar ook niet om veroordelen, maar als ze het tegen mij zou vertellen zou ik toch wel even erg raar opkijken en ik zou er niet blij mee zijn. Zo'n dingen wil ik niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |