Kun je op msn komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:29 schreef maedel het volgende:
[..]
dat torrenten wil bij mij niet
iets anders?
Die had ik dus echt niet herkend!quote:
ik ben er. goedemorgen wonderer!quote:
Bij mij niets raars hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat doet fok raar?
Sommige dingen zijn wel te lezen en andere niet.
Ik kan jullie dus niet volgen.
Maar ik zie wel plaatjes van een leuke vrou!
nou ja, 2 keer booten..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef NanKing het volgende:
* NanKing is benieuwd of Maedel dr netwerk heeft laten ontploffen
Poort forwarden? Werkt alleen als je vaste IPs hebt voor je PCs op het netwerk.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:19 schreef maedel het volgende:
[..]
nou ja, 2 keer booten..
Maar ik ga nu even googlen over die combi met mijn router
Ik pleur 't gewoon dan altijd voor alle IP's die gebruikt woorden open.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Poort forwarden? Werkt alleen als je vaste IPs hebt voor je PCs op het netwerk.
Hm, ik heb nog niet uitgevonden hoe dat bij mijn router kan, hij forward maar naar een poort...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik pleur 't gewoon dan altijd voor alle IP's die gebruikt woorden open.
Dus bijv. van 100 tot 105, werkt prima.
goed.. we kunnn dus ongemerkt over je roddelen nu? Zolang we er maar geen smileys bij gebruiken blijkbaar...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Hou je me voor de gek? Ik zie twee smilies nu die me volgens mij uitlachen!![]()
Oooook een leuk spelletjequote:Op donderdag 27 september 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
O, o!!!!!
Ik zie ook itgevo!
Bij wonderer(uitgevogeld?
Dat kon ik lezen, dat heb ik al gedaan, en verder doen alle websites het wel gewoon.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Waarom komt ze nou niet zelf op het idee dat ze even de pc of browsert opnieuw opstart?
Eet smakelijk (hoop ikquote:
Oh de eerste cijfers zijn voorgetikt, dus je kunt alleen het laatste cijfer intikken van je ip?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog niet uitgevonden hoe dat bij mijn router kan, hij forward maar naar een poort...
Vreemd. Het klinkt toch als iets dat in je browser zit en niet in fok...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat kon ik lezen, dat heb ik al gedaan, en verder doen alle websites het wel gewoon.
Maar ik moet bekennen dat ik het best grappig vind, sorry![]()
Yep. Linksys, misschien ligt het daaraan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh de eerste cijfers zijn voorgetikt, dus je kunt alleen het laatste cijfer intikken van je ip?
Dan kun je ook alle gebruikte IP adressen gewoon invoeren, op een nieuwe regel bedoel ik.
Ik heb ook een Linksys, maar heb alternatieve firmware erop zitten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Linksys, misschien ligt het daaraan.
Ahh. Wel handigquote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb ook een Linksys, maar heb alternatieve firmware erop zitten.
Is dat lekker? Smaakt dat niet gewoon naar vloeibare pindakaas?quote:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat lekker? Smaakt dat niet gewoon naar vloeibare pindakaas?
Hm, dat klinkt best lekker...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
En mijn vader maakt 't met allerlei groenten en met bami etc erin.
Geel-groen vind ik echt geen kleuren voor een super... doet me denken aan schimmel enzo.quote:
en toch hebben behoorlijk wat supers hier dat in hun huisstijl.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geel-groen vind ik echt geen kleuren voor een super... doet me denken aan schimmel enzo.
Allemaal supers waar ik nooit binnen ben geweest...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
[..]
en toch hebben behoorlijk wat supers hier dat in hun huisstijl.
Jumbo, Plus, schieten me zo effe te binnen.
nou, je mist niks hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allemaal supers waar ik nooit binnen ben geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |