Nou, ik wilde wel even testen of jullie lekker scherp waren op de ochtend. Ik had natuurlijk de rest van de ochtend heel veel te doen, dus toen duurde het effe voor ik weer kon reageren.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je vrijwillig het onderwerp aansneed?
Ben je ziek?
GMTAquote:Op donderdag 27 september 2007 14:21 schreef Faithz het volgende:
We plagen je gewoondat komt wel over toch
Ah zoquote:Op donderdag 27 september 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
Nee, maar er wordt wel elke keer gezegd dat het van mij niet mag.
Dat hoeft van mij eigenlijk ook niet dus.
Als het de hele tijd over mannen gaat kan ik net zo goed wegblijven. Daar kom ik niet voor namelijk.
Laat het de rest niet horen... straks gaan ze jou ook plagen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou pssst, van mij hoeft 't ook niet.
Dan zijn de lesbo's in de meerderheidquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo.
Nou pssst, van mij hoeft 't ook niet.
rawrquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef NanKing het volgende:
Normaal ben ik helemaal niet van blond maar
[afbeelding]
Is zó![]()
om maar even een ander onderwerp aan te snijden![]()
Dat komt hier ook niet vaak voorquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dan zijn de lesbo's in de meerderheid![]()
![]()
Ik kijk iedere avond wel een stukje, maar waar 't over gaat.....geen ideequote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het idd niet meer gekeken, ever since
McLeod's Daughters, iedere avond op net5quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ken haar (en de serie, welke dan ook...) helemaal niet...
ik kijk zelden tv...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
McLeod's Daughters, iedere avond op net5
Ik volg alleen Hells Kitchenquote:
Elliot uit Scrubsquote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef maedel het volgende:
Wie is die blonde mevrouw?
Ik kijk vaak tv tijdens het sporten. Op de gammele oudste tv die we hebben...
Dikke flatscreen in de kamer, kijken we er zelden naar![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:53 schreef NanKing het volgende:
Ik wilde het er nog bij zetten dat je haar misschien zou herkennen van Roseanne, maar ik vond dat helemaal geen serie voor jou dus dacht laat maar
En best goed gelukt ook nog!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Faithz het volgende:is dat Becky?
Die is groot geworden
Ja, de tweede beckyquote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Faithz het volgende:is dat Becky?
Die is groot geworden
Die andere vond ik minder knap, maar wel bitchier!quote:
Ja zie je, dat heet nou je gaydar.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:22 schreef NanKing het volgende:
Toen ik een kleine Nanny was vond ik haar al leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |