quote:Op donderdag 27 september 2007 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend, Mijn naam is JB "watje" van Piemelen.
(excuses, ik ben melig en heb op het moment een gevoel voor humor van onder het nulpunt)

quote:

omgquote:Op donderdag 27 september 2007 13:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, alles goed hoor, maar op het moment heb ik geen contact met van Piemel of de Piemeltjes.
Dus het kan zijn dat ze op het moment "niet zo lekker in hun voorhuid vel zitten.

Ik merk 'tquote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je komt net op het juiste moment binnenvallen

quote:Op donderdag 27 september 2007 14:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dit is eigenlijk iets TE...

Yup, lesbo topic en het gaat de hele tijd al over piemels.quote:

Nee, die JB, dat is de smerigste van ons allemaalquote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef DR34M3R het volgende:
ohhhhh, wat zijn jullie errrrrruuuuuuuuggggg!!!!

Nee, alleen als je te snel post krijg je een waarschuwing dat je moet wachtenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef Faithz het volgende:
Nanking is er een maximum van posts die je achter elkaar mag hebben

ik noem heel wijselijk geen namen nuquote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, die JB, dat is de smerigste van ons allemaal![]()
![]()
![]()

Ik weet hetquote:Op donderdag 27 september 2007 14:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, alleen als je te snel post krijg je een waarschuwing dat je moet wachten.

Och, ik heb weleens gezien dat iemand 20 tot 30 berichten achterelkaar postequote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef Faithz het volgende:
Ik bedoel: het gaat hier minstens om 5 berichten.

Nou ja, hoe vaak hoor je niet dat een mijn zijn dingus kwijtraakt om een welverdiende reden.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik noem heel wijselijk geen namen nu
maarreh, stoor je niet aan mij hoor, ik doe er niet moeijlij over. Kan me wel voorstellen dat iemand anders straks gaat mopperen... alhoewel, ZIJ is deze keer begonnen he met haa lulkoek?
zou ze die zelf gebakken hebben? En waar zou ze dan de ingrediënten gehaald hebben.....

Je bent gewoon te snel voor ons....quote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Faithz het volgende:
Komt er nog iemand tussendoor of ben ik de enige

Ja maar ik ben bang dat ik dan een ban krijgquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och, ik heb weleens gezien dat iemand 20 tot 30 berichten achterelkaar poste

Mwah, volgens mij leest er geen kroe mee hierquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat ik dan een ban krijg![]()

Ja ok, kom ik dus weer terug op die vrije dag.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent gewoon te snel voor ons....
gun ons ook even de tijd..

Ja, ik hoop wel dat jullie in de gaten hebben dat ik dat niet toevallig neerzette...quote:

Pffiew.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leest er geen kroe mee hier.

Zou ik nu ook zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat jullie in de gaten hebben dat ik dat niet toevallig neerzetten...

Saai topic hebben we eik maarquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Pffiew.
Nah hier gebeurd ook nooit iets.

Denk het ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij leest er geen kroe mee hier.

Wil je zeggen dat je vrijwillig het onderwerp aansneed?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat jullie in de gaten hebben dat ik dat niet toevallig neerzette...

Ik haat poetsen..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
En Faithz, jij moet gewoon die vrije dag nemen en de hondencreche een dagje extra betalen en nog een keer poetsen.

zeg eens Faithz... ben je op het werk ook zo? Dan kan ik het me wel voorstellen ja...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja ok, kom ik dus weer terug op die vrije dag.
Zou voor mijn baas wel leuk zijn

Daarom dus. stiekem ben ik wel bezig hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 14:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg eens Faithz... ben je op het werk ook zo? Dan kan ik het me wel voorstellen ja...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |