Precies, wij dus ook met de katten en de hond.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
geloof me er niks zo vervelend als dat je lekker bezig bent en je er iets op de grond wat ie niet wilt mee pakken. Ik moet hier tuus wel een goede hebben tis een dierentuin en de haren die ik op een dag opzuig heb ik liever niet in mn longen of mn eten![]()
Ik vind ze ook erg lelijk, maar je schijnt dus met een allergie minder last te hebben van deze lelijke katten.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
jeumig, en dan ook nog gewoon tijd hebben om Hells kitchen te kijken met bedorven krab
Sowieso schijn je het beter te kunnen verdragen als je katten hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 07:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg lelijk, maar je schijnt dus met een allergie minder last te hebben van deze lelijke katten.
Ik heb een numatic!(zo een met gezichtje)Zo fijn! Lang snoer, zuigt goed...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
geloof me er niks zo vervelend als dat je lekker bezig bent en je er iets op de grond wat ie niet wilt mee pakken. Ik moet hier tuus wel een goede hebben tis een dierentuin en de haren die ik op een dag opzuig heb ik liever niet in mn longen of mn eten![]()
Ja, maar dat gaat niet altijd op...Dan moet je ook niet op vakantie gaan trouwens, ben je ze weer niet meer gewend.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sowieso schijn je het beter te kunnen verdragen als je katten hebt
Mogge
Draadloos?quote:Op donderdag 27 september 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een numatic!(zo een met gezichtje)Zo fijn! Lang snoer, zuigt goed...
En Faithz, ik heb thuis al genoeg te doen, maar zelfs als ik dat niet had, dan wist ik nog niet waar jullie wonen, dus dan kan ik overal aan gaan bellen en dat schiet ook niet op!
(o, onze comp raakt de laatste tijd regelmatig ineens de verbinding met internet kwijt, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?)
Je weerstand wordt er hoger van oid.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet altijd op...Dan moet je ook niet op vakantie gaan trouwens, ben je ze weer niet meer gewend.
Ik wil echt een poets.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een numatic!(zo een met gezichtje)Zo fijn! Lang snoer, zuigt goed...
En Faithz, ik heb thuis al genoeg te doen, maar zelfs als ik dat niet had, dan wist ik nog niet waar jullie wonen, dus dan kan ik overal aan gaan bellen en dat schiet ook niet op!
Heb je meer dan 1 pc?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet draadloos, daarom vind ik het ook zo raar.
Wat die katten betreft, dat klopt, maar als je dan twee weken op vakantie gaat, kan het zijn dat je er in het begin weer heel hevig last van hebt.
Of je kunt tegen je eigen kat, maar niet die van anderen.
En die rexen hebben kennelijk een heel andere soort vacht en huid, dus daar heb je sowieso al minder last van(of minder uitval ofzoiets, weet ik veel)
nee, het is vooral Faithz die daarover moppertquote:Op donderdag 27 september 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou ja, ik heb net warme chocolademelk en rijstepudding gehad.
Dus voor mij was je niet te laat hoor!
Ik verzin het nietquote:Op donderdag 27 september 2007 12:08 schreef maedel het volgende:
wat is dat nou voor een lulkoek over mij in dat vorige topic?![]()
Ik denk dat dit te zacht uitgedrukt isquote:Op donderdag 27 september 2007 12:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Je houdt niet van piemels kennelijk.
daar is toch wat aan te doenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik denk dat dit te zacht uitgedrukt is
ik dus welquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus wel
met alle soorten van genoegen![]()
daar maak ik hemmij graag hard voor![]()
Ik WIL geen kahaaaat..!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Als je allergisch bent en je wilt toch een kat
viel mij ook meteen op...quote:
en wij bofen dan weer dat je dan wel af en toe op fok kanquote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
en wederom fokken tijdens de bezigheden voor mijn werk... Wat boffen ze toch dat ik zo flexibel ben
Daar sta ik om bekend, Mijn naam is JB "watje" van Piemelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |