Als je maar niet zo'n poes hebt die steeds terug blijft gaan naar waar ze vandaan kwam...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Hehe.
Ze heeft pilletjes, maar weet niet wat, want dat heeft vriendlief niet gevraagd, en speciaal voer.
Ben haar nu even kwijt trouwens.
hij stond al even klaarquote:Op woensdag 26 september 2007 21:49 schreef Faithz het volgende:
Jij ook!! En dat terwijl Fok traag is.
Oh, dan weet je dus toch waar ze gebleven is!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze is nog nooit buiten geweest, dus wij aten haar ook maar niet buiten.
Nou ja, niet precies dan, misschien onder de keuken of op de stoel achter, of onder de bank, geen idee.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dan weet je dus toch waar ze gebleven is!
lees je post eens terug... ik vermoed een typefout. Of je hebt een bijzonder gevoel voor humor....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, niet precies dan, misschien onder de keuken of op de stoel achter, of onder de bank, geen idee.
dat gaat me dan toch te ver.. Dan kom ik niet bij je eten hoor!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef JamesBrownie het volgende:
De L doet het maar de helft van de tijd.
Maar Faithz stelde wel een stoofpot voor!
tsja... dat icm metquote:
.... Ik weet niet wat ik daar van moet denken....quote:Hells Kitchen!![]()
Ik neem aan dat ze eerst gevild worden... Ik ben allergisch voor de haren, niet het vlees voor zover ik weetquote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie weet is het heel lekker.
En je bent allergisch, zou je daar ook last van hebben als je kat eet?
Eerst even navragen voor de zekerheid!
Meestal voor de huidschilfers(vandaar dat Sphynxen niet altijd een oplossing zijn, rexen schijnen voor mensen met een allergie het minst belastend te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze eerst gevild worden... Ik ben allergisch voor de haren, niet het vlees voor zover ik weet
Ahh, ok, ik heb altijd gedacht dat het aan de kattenharen lag... weer wat geleerdquote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Meestal voor de huidschilfers(vandaar dat Sphynxen niet altijd een oplossing zijn, rexen schijnen voor mensen met een allergie het minst belastend te zijn.
Ze is weer bij me komen zitten tegen mijn arm en nu kan ik niet meer fatsoenlijk muizen of tikken...
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
En nu ga ik naar bed, iemand anders mag het van me overnemen nu.
Tot kijk!
Sorry, maar ik heb een vervelende eigenschap... ik geloof nooit zomaar meteen iets dat iemand zegt.. Sterker nog, meestal verwacht ik eerst hard bewijsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:13 schreef Faithz het volgende:
Hallo ik zei dat het eerst
JB gaat ermee strijken![]()
NOU JA ZEG
horeca ?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef Faithz het volgende:
Mijn schatje is werken vanavond. Na 12en weer terug
Gaat vast lukken, ik heb afgelopen nacht weinig geslapen, de kleinste was ziek, maar gelukkig alweer een heel stuk beter nuquote:
Eens! Slaap lekker.quote:
Te lelijk voor woorden. Sorryquote:Op woensdag 26 september 2007 22:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga nergens mee strijken...(ja, misschien het strijkijzer, maar das voor morgen of overmorgen.)
Okee, heeeel flauw...Te Eigenlijk..
Dit is trouwens een rex:
[afbeelding]
Je hebt verschillende soorten, in elk geval selkirk en cornish dat ik weet.
Nee, handhaving. Soort van estafette.. ik snap er ook niks vanquote:
Mja, anders waren we samen wezen klussen. Nu alleen gedaan. Weer wat deuren in de lak gezet enzo. Als het huur verhaal doorgaat moet het nog harder nml..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Eens! Slaap lekker.
Ik vond het trouwens al verdacht dat je hier bent Faithz.
Vriend is ook weg, hij had het even gehad thuis(vervelende dag gehad)
mm een ambtenaar die tot 12 uur mot werken ? Ach worden ze hard vanquote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, handhaving. Soort van estafette.. ik snap er ook niks van
In elk geval komt dit zeeer zelden voor. Mevrouw is ambtenaar he
LOLquote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
mm een ambtenaar die tot 12 uur mot werken ? Ach worden ze hard van![]()
Ben dan wel een man, maar heb een stofzuigverslaving, en met een minder dan 1800watt doe ik het niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Faithz het volgende:
Oh, JB, je mag wel bij ons komen strijken en wassen, en stofzuigen en dweilen, en OPRUIMEN
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Faithz het volgende:
Ik weet niet eens wat voor een wij hebben
Ik weet wel dat er voor eentje van 50 euro gingen en met eentje van 199 van AEG terugkwamen
Precies, wij dus ook met de katten en de hond.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
geloof me er niks zo vervelend als dat je lekker bezig bent en je er iets op de grond wat ie niet wilt mee pakken. Ik moet hier tuus wel een goede hebben tis een dierentuin en de haren die ik op een dag opzuig heb ik liever niet in mn longen of mn eten![]()
Ik vind ze ook erg lelijk, maar je schijnt dus met een allergie minder last te hebben van deze lelijke katten.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Stroekie het volgende:
jeumig, en dan ook nog gewoon tijd hebben om Hells kitchen te kijken met bedorven krab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |