Maar dat is bij elke partij.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo herder zo schaap denk ik dan maar...![]()
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Waarom zijn er van die mensen (ik zal geen namen noemen) die alles maar over één kam scheren, B zeggen wanneer mensen die een andere visie hebben dan zij A zeggen, enkel met antwoorden komen die nergens op slaan, meteen schelden, en zo gauw de kans er is van een nieuwsbericht een moslim-bashtopic ervan moeten maken? WAAAAAAROM??!!!!![]()
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.
Nee ik ben tegen facisten..quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Dat doen de Wilders-stemmers wel vakerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:
[..]
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?![]()
En jij het vermogen om begrijpend te lezen?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:
[..]
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?![]()
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....quote:
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoonquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Nu strijk jij ook alles over 1 kam. Ik ben Nederlander en heb niets maar dan ook niets tegen allochtonen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon![]()
Uhm, nee?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon![]()
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Claus was een Duitser, dus is Willem-Alexander een (tweedegeneratie)allochtoon.quote:
Ehm... ja, als 1 of beide ouder(s) uit het buitenland kom(t)(en) ben je een allochtoonquote:
moslims (sommige) discrimineren vrouwen vanwege hun geloof (geen handen schudden) dus die zijn neo nazi's?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 1 der Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
Vergeet ook niet dat racisme van twee kanten komt.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 1 der Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef 2Me het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.
Ik ken de geschiedenis heel goed en weet dus ook van een zeker man uit Duitsland die eerst ook met onzin begon te strooien om kiezers te winnen. Toen die eenmaal alle mensen in z'n zak had begon hij radicaal te worden. De mensen volgden zonder nadenken, net als alle Wilders stemmers meestal doen. Daarna volgde '40 - '45
Ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden
Aah ok. Maar goed dat ik alleen wat heb tegen moslims dan...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Claus was een Duitser, dus is Willem-Alexander een (tweedegeneratie)allochtoon.
Heb jij de info over moslims zelf vergaard of heb je dat allemaal van de media?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.
Ok, what heb je dan tegen mij aangezien ik een moslim ben.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah ok. Maar goed dat ik alleen wat heb tegen moslims dan...
Moslims neuken geiten en vliegen gebouwen binnen. Hoeveel info heb je nog meer nodig?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Linky het volgende:
[..]
Heb jij de info over moslims zelf vergaard of heb je dat allemaal van de media?
HAHAHA PUNS!!!!eins!!!111quote:Op woensdag 26 september 2007 11:34 schreef Billekoek het volgende:
Dat Wilders juist alles over 1 kam scheert
Media dus, jij kijkt dus niet verder dan je neus lang is...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moslims neuken geiten en vliegen gebouwen binnen. Hoeveel info heb je nog meer nodig?
Wie zegt dat ik dat vergeet ?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat racisme van twee kanten komt.
Niet alleen mensen met een blank uiterlijk discrimineren.
Marokkanen hebben er ook wel een handje van. Welke woorden ze gebruiken geen idee, want ze verzinnen elke dag weer wat nieuws.
Is dat niet appels met peren vergelijken?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat vergeet ?
Zijn het de marokkanen die d.m.v. Blitzkrieg-warfare the Garden of Eden platbombarderen? Neen.
De straatmaroc op de hoek van de straat die kaaskop schreeuwt naar een blond iemand is wel iets anders dan een heel westers leger wat het Midden-Oosten aan gort ragt.
Dat wakker worden gebeurt pas als het zeikaccent verschuift van Moslims naar Polenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:24 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet, 8 jaar propaganda doet zelfs de meest objectieve geest geen goed.
Maar wake up goddamned.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:21 schreef Linky het volgende:
[..]
Media dus, jij kijkt dus niet verder dan je neus lang is...
Hitler is via verkiezingen aan de macht gekomen en heeft in principe(afgezien van de periode dat de SA nogal actief was)niet zo heel veel fascistische methodes gebruikt. Daarnaast heeft hij nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij van de Joden af wou. Vind het daarom geen goede vergelijking, omdat Hitler in de eerste plaats niet een 'echte' fascist is en daarnaast nooit een geheim heeft gemaakt van zijn plannenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef 2Me het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis heel goed en weet dus ook van een zeker man uit Duitsland die eerst ook met onzin begon te strooien om kiezers te winnen. Toen die eenmaal alle mensen in z'n zak had begon hij radicaal te worden. De mensen volgden zonder nadenken, net als alle Wilders stemmers meestal doen. Daarna volgde '40 - '45
Ja! En tegen, ehm, het LINKSE BOEVENTUIG! Want die WILLEN NEDERLAND KAPOT MAKEN. Dus!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:30 schreef wadgem het volgende:
[..]
Ja! En tegen, ehm, het LINKSE BOEVENTUIG! Want die WILLEN NEDERLAND KAPOT MAKEN. Dus!
Wilders is de enige oplossing! Een VRIJ Nederland willen we, waarin iedereen die TEGEN VRIJHEID is (anders denkt) uitgezet mag worden! Zo!
Breek me de bek niet open over lilliputtersquote:Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ohja homo's moeten trouwens ook dood. En liliputters.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
Hitler was een fascist in hart en nieren man, iedereen die het niet eesn was, en er iets van durfde te zeggen werd op straat in elkaar geslagen of regelrecht vermoord.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef Magereheinus het volgende:
Vind het daarom geen goede vergelijking, omdat Hitler in de eerste plaats niet een 'echte' fascist is en daarnaast nooit een geheim heeft gemaakt van zijn plannen
Wacht maar, Wilders' geheime wapen is bijna klaar voor gebruik! Zal ze leren zo klein te zijn!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:36 schreef wadgem het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over lilliputters
Een Nederland zonder lilliputters, dat is mijn Zwitserleven gevoel!
en dan dit:quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 1 der Grondwet:
wat klopt hier niet?..quote:Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
Hij discrimineert toch niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en dan dit:
[..]
wat klopt hier niet?..
Smaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hij discrimineert toch niet?
Wilders-zuigers zullen vast wel een keer zuigen. Aan een lolly die Wilders toevallig thuis heeft liggen of zo. Daar is niets verkeerd aan.quote:
Zolang er nog geen oplossingen zijn voor de problemen met de allochtone bevolking, kun je dit nog verwachten.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:43 schreef DarkManta het volgende:
Omg, ben benieuwd hoe veel we er nog krijgen van dit soort idiote topics.
En jij komt ons mooi vertellen hoe het wel in elkaar steekt?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef Borkydude het volgende:
TS is gewoon zo'n typische boerse kankerdebiel die niet weet hoe het eraan toe gaat in de probleemwijkenEn dan zeggen dat we niet iedereen over één kam moeten scheren, terwijl ie nooit een buitenlander gezien heeft
Weer zo'n boerquote:Op woensdag 26 september 2007 16:42 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
En jij komt ons mooi vertellen hoe het wel in elkaar steekt?
Weer zo'n kansloze pauper die allerlei loze dingen roept, zonder enige beargumentatie.quote:
Dat dus. Marijnissen verstaat die kunst ook, en ook Fortuyn kon het. En zie het aantal zetels dat deze personen hebben gehaald.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:10 schreef Relneger18 het volgende:
De reden waarom Wilders zoveel zetels heeft is omdat zijn argumentloos en simpel gezwets op een dusdanig niveau is uitgesproken dat het ook de lagere (minder) intellectuele sociale klassen van de vooral (autochtone) Nederlandse maatschappij heeft bereikt. Iets wat andere (wat 'beter' -understatement- geschoolde) politici niet lukt omdat hun jargon simpelweg veel te ingewikkeld en moeilijk te begrijpen is voor deze lage sociale klassen.
Kortom:
Wilders vertegenwoordigt de nederlandse politiek voor de 'wat' bevooroordeelde minderbegaafden in dit land mbv , argumentloze extreem rechtse jip en janneke 'uitspraken'.![]()
Nog zo'n goede beargumentatiequote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef Borkydude het volgende:
TS is gewoon zo'n typische boerse kankerdebiel die niet weet hoe het eraan toe gaat in de probleemwijkenEn dan zeggen dat we niet iedereen over één kam moeten scheren, terwijl ie nooit een buitenlander gezien heeft
wat een onzin reactie. willem-alexander vergelijken met een doorsnee allochtoon.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
EEN CHINEES KAN OOK EEN MOSLIM ZIJNquote:Op woensdag 26 september 2007 19:36 schreef onderscheid het volgende:
[..]
wat een onzin reactie. willem-alexander vergelijken met een doorsnee allochtoon.
alsof mensen wat tegen allochtoon in het algemeen hebben. mensen hebben eerder een "hekel" aan moslim allochtonen (meerderheid daarvan) en dat vanwege de dingen waar ze zichzelf om bekend maken. chinezen zijn toch ook allochtonen, maar daar hoor je nooit iets over, daarom hebben nederlanders er ook niks over te klagen.
Hij vindt dat iedereen die de Koran afzweert Nederland niet in mag.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef Neuralnet het volgende:
O ja, laat maar eens zien waar hij dat gezegd heeft dan. De term uitwassen van de islam is door hem bedacht. Niet dus.
Denk dat je je eerste zin even moet ombouwen. Het woordje 'niet' doet wonderen. Het belangrijkste symbool in de islam? De hoofddoek? De heilige oorlog tegen hen die het beter hebben? De onderdrukking van de vrouw? Ik weet het niet, vertel vertel vertelquote:Op donderdag 27 september 2007 00:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Hij vindt dat iedereen die de Koran afzweert Nederland niet in mag.
En 3 maal raden: wat is het belangrijkste symbool in de islam?
Fortuyn was superieur aan Wilders en Marijnissen.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dus. Marijnissen verstaat die kunst ook, en ook Fortuyn kon het. En zie het aantal zetels dat deze personen hebben gehaald.
Heb je überhaupt wel eens naar een debat in de Tweede Kamer gekeken? Hij wil stukken uit de Koran laten verwijderen omdat die oproepen tot moord, homohaat en vrouwenonderdrukking. Interpretatie heeft er niks mee te maken. Het staat er letterlijk in. Oproepen om mensen te vermoorden vindt hij altijd fout. Of dat nu in de koran staat of in mein kampf. Daarom wil hij beiden verboden hebben. Mein kampf is al verboden, dus richt hij zich op de koran. Volkomen logisch.quote:Als je van mening bent dat er stukken uit de koran moeten omdat moslims het wellicht dan verkeerd zouden kunnen interpreteren dan heb je het over alle moslims.
Hij beschouwd daarbij de koran gelijk aan 'mijn kampf' en wil het graag laten censureren.
Afgezien daarvan heeft de man nogal de neiging om delicten die worden gepleegd door moslims zwaarder aan te pakken dan de niet-moslim. Dat riekt naar discriminatie.
Correctie: delen van de koran. Het gaat om haatzaaien, oproepen tot moord, haat tegen homo's enz. Eigenlijk zegt hij niks anders dan: als je moord en haat goedkeurt, dan heb je hier niks te zoeken. Goed, als jij vindt dat zo'n uitspraak alle moslims raakt, dan erken je dus dat alle moslims homo's haten, mensen willen vermoorden als ze een andere mening hebben dan de islam voorschrijft en vrouwen onderdrukken. Dan ben je nog radicaler dan Wilders. Moslims zullen je dat niet in dank afnemen.quote:Hij vindt dat iedereen die de Koran afzweert Nederland niet in mag.
En 3 maal raden: wat is het belangrijkste symbool in de islam?
het zal best dat een chinees een moslim kan zijn. ik doelde er meer op dat bepaalde type allochtonen gewoon minder geliefd zijn, en chinezen vallen daar niet onder.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:27 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
EEN CHINEES KAN OOK EEN MOSLIM ZIJN![]()
omg leer toch eens het verschil tussen een ras en iemand zijn geloofsovertuiging![]()
ongeloofelijke randdebielen met iq van een deurknop die moslims , marokkanen en antillianen door elkaar halen. Het ligt godverdomme aan bepaalde volkeren (met de islam als geloofsovertuiging) die het in nederland verkloten en NIET iemands geloofsovertuiging want, daartoe behoren ook tot de islam bekeerde rasechte hollanders.
aaaarrrrggg ik kan me zo ergeren aan types zoals jij![]()
![]()
zo wil ik het horenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:12 schreef onderscheid het volgende:
[..]
het zal best dat een chinees een moslim kan zijn. ik doelde er meer op dat bepaalde type allochtonen gewoon minder geliefd zijn, en chinezen vallen daar niet onder.
het is ook niet zozeer moslims in het algemeen, maar vooral marokkanen. ik vind dat turken bijvoorbeeld zich beter gedragen dan marokkanen en ook minder bekend staan als ratten dan marokkanen.
fortuyn was een vieze pedo die marokkaanse jongetjes verkrachtte jaquote:Op donderdag 27 september 2007 00:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fortuyn was superieur aan Wilders en Marijnissen.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Denk dat je je eerste zin even moet ombouwen. Het woordje 'niet' doet wonderen.
Lul.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:51 schreef 2Me het volgende:
Ja, ik ben eerlijk gezegt niet voor Wilders...
1. Ze zijn te dom om te typen
hoe weet jij zo zeker dat het er in staat? je moet niet alles voor zoete koek slikken, aangezien je het niet kan lezen.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:02 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens naar een debat in de Tweede Kamer gekeken? Hij wil stukken uit de Koran laten verwijderen omdat die oproepen tot moord, homohaat en vrouwenonderdrukking. Interpretatie heeft er niks mee te maken. Het staat er letterlijk in. Oproepen om mensen te vermoorden vindt hij altijd fout. Of dat nu in de koran staat of in mein kampf. Daarom wil hij beiden verboden hebben. Mein kampf is al verboden, dus richt hij zich op de koran. Volkomen logisch.
bla bla verhaal
Pim Fortuyn wilde een Generaal Pardon.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:45 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
fortuyn was een vieze pedo die marokkaanse jongetjes verkrachtte ja![]()
Wilders heeft tijdens zijn beschouwingen in de Kamer een tiental keiharde verwijzingen heeft gegeven naar de Koran. Inclusief nummers. Die staan ook allemaal op zijn website. Hij heeft alles prima laten uitzoeken. Jammer he?quote:hoe weet jij zo zeker dat het er in staat? je moet niet alles voor zoete koek slikken, aangezien je het niet kan lezen.
Ja, nou en? Als iemand dat met de Bijbel zou doen, of met de Tora, is het dan nog steeds valide?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:35 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Wilders heeft tijdens zijn beschouwingen in de Kamer een tiental keiharde verwijzingen heeft gegeven naar de Koran. Inclusief nummers. Die staan ook allemaal op zijn website. Hij heeft alles prima laten uitzoeken. Jammer he?
De koran hoord oorspronkelijk niet thuis in de nederlandse cultuur.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, nou en? Als iemand dat met de Bijbel zou doen, of met de Tora, is het dan nog steeds valide?
Ben jij WildersBot? Gewoon willekeurig Wilders nabauwen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef deepart het volgende:
[..]
De koran hoord oorspronkelijk niet thuis in de nederlandse cultuur.
Ik heb mijn eigen mening, maar vind dat wilders wel een punt heeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij WildersBot? Gewoon willekeurig Wilders nabauwen?
Dat is geen relevant argument. Mein Kampf hoort wel thuis in de Germaans (:') ) cultuur, en die wil hij ook verboden hebben.
Heb jij peterselie in je oren gestopt? Er wordt van alles gezegd over moslims!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen mening, maar vind dat wilders wel een punt heeft.
Nederlanders zijn nog te bang om een marrokaan aan te spreken op zijn gedrag. Dat slaat toch helemaal nergens op. Als wij in een marrokaan zijn ogen iets fout doen staat gelijk heel zijn familie voor je neus.
Het lijkt wel of er gewoon helemaal niks gezegt mag worden over moslims. Wilders heeft beveiliging nodig omdat hij toevallig een mening heeft wat moslims niet aanstaat.
Nee prei, telt dat ook?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij peterselie in je oren gestopt? Er wordt van alles gezegd over moslims!
Ach niet alleen in Nederland hoor... Of Geert Wilders...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij peterselie in je oren gestopt? Er wordt van alles gezegd over moslims!
Oh, is dat die Channel 4-sensatiezucht weer?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:18 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ach niet alleen in Nederland hoor... Of Geert Wilders...
http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo&mode=related&search=
Nee dat is educatie-voer voor jou.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, is dat die Channel 4-sensatiezucht weer?
Niets en gewoon doorlopen, tenminste als je een beetje verstand zou hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Agradavel-Nao het volgende:
Die Wilders is idioot man, ik zou niet weten wat ik zou doen als ik hem zou tegenkomen met zijn kapseltje
Nee, Channel 4 is echt de Daily Mail van de televisie.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee dat is educatie-voer voor jou.
Zoals het hele media-gebeuren, dus wat is nu je punt?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, Channel 4 is echt de Daily Mail van de televisie.
Nee, joh. Ik vind alleen kwaliteitsbronnen doorgaans betrouwbaarder.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zoals het hele media-gebeuren, dus wat is nu je punt?
Noem eens 1.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik vind alleen kwaliteitsbronnen doorgaans betrouwbaarder.
En die noem jij dan betrouwbaar? Dus als de The Times schrijft, Blair heeft een hond in de fik gestoken, dan geloof je dat gelijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Engeland? De BBC. The Guardian. The Times. The Telegraph. The Economist.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja wilders... hij is extreem en helaas heeft hij extreme idioten als volgelingen.
De enige manier om de wereld te aanschouwen is door middel van bronnenkritiek. Nee, niet alles wat de Times schrijft is waar, en nee, niet alles wat de Daily Mail schrijft is onwaar. Maar dat maakt ze nog niet gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:07 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En die noem jij dan betrouwbaar? Dus als de The Times schrijft, Blair heeft een hond in de fik gestoken, dan geloof je dat gelijk?
Jammer dat mensen zo afhankelijk zijn van dit soort nieuwsbronnen, het enig wat ze doen is mensen bang maken.
Maar uiteindelijk wel een betrouwbare bron voor jou.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
De enige manier om de wereld te aanschouwen is door middel van bronnenkritiek. Nee, niet alles wat de Times schrijft is waar, en nee, niet alles wat de Daily Mail schrijft is onwaar. Maar dat maakt ze nog niet gelijk aan elkaar.
"De media" is geen entiteit. Veel bronnen lezen maakt informatie betrouwbaarder, doorgaans.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel een betrouwbare bron voor jou.
We worden verleid en voorgelogen door de media, geen enkele media kan een betrouwbare bron zijn.
En Wilders maakt daar handig gebruik van.
The Telegraph is heel aardig, inderdaad. Net als The Independent toen Boris Johnson er nog werkte.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Engeland? De BBC. The Guardian. The Times. The Telegraph. The Economist.
Waar lees je dat ik aan geef dat de media een entiteit is? Nou jah doorgaans...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
"De media" is geen entiteit. Veel bronnen lezen maakt informatie betrouwbaarder, doorgaans.
Daar heb je geen enkel argument voor.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Doorgaans is het beter om bij je eigen vertrouwde volk te blijven. Dit geld voor zowel nederlanders als welke allochtoon dan ook.
Áls...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Agradavel-Nao het volgende:
Die Wilders is idioot man, ik zou niet weten wat ik zou doen als ik hem zou tegenkomen met zijn kapseltje
ik ben allochtoon en pro-wildersquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
in de Koran staat indirect dat moslims christenen en andere ongelovigen moeten discriminerenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
moslims (sommige) discrimineren vrouwen vanwege hun geloof (geen handen schudden) dus die zijn neo nazi's?
en ik ken genoeg "buitenlanders" die discrimineren
Ze heeft volstrekt gelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar heb je geen enkel argument voor.
Wat is jou probleem met meningen? Hier mag dit helaas voor jou.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef Agradavel-Nao het volgende:
[..]
Áls...
Ik zou hem zeker even om z'n mening vragen over mij
Natuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze heeft volstrekt gelijk natuurlijk.
Dat niet alleen. Wij geven dat soort mensen een podium door onze overdreven tolerantie.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
in de Koran staat indirect dat moslims christenen en andere ongelovigen moeten discrimineren
Dat is een kwestie van tijd. Dat is altijd al een kwestie van tijd geweest.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef Angeliquetje het volgende:
Quote: Nuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens
Dan moeten ze nog wel met elkanders cultuur kunnen overeenstemmen.
De divesificatie binnen een soort is groot genoeg. Je hebt niets aan de genen van een populatie uit een geheel andere omgeving.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens.
Doorgaans jah..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens.
Dus mogen wij daar onder lijden? Het gebeurd wel in ons land en wie weet zit onze cultuur daar wel helemaal niet op te wachten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd. Dat is altijd al een kwestie van tijd geweest.
Islam = vrede, duidelijk voorbeeldquote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Agradavel-Nao het volgende:
Zo is hetquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Juist wel! Recessieve ziektes komen minder voor bij halfbloedjes. Een halfbloedje zal niet snel last krijgen van sikkelcel.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De divesificatie binnen een soort is groot genoeg. Je hebt niets aan de genen van een populatie uit een geheel andere omgeving.
Noem eens een samenleving waarbinnen seculiere, Islamitische en Christelijke minderheden met succes zijn opgenomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd. Dat is altijd al een kwestie van tijd geweest.
Canada.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Noem eens een samenleving waarbinnen seculiere, Islamitische en Christelijke minderheden met succes zijn opgenomen.
Is het zo'n lijden dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:41 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Dus mogen wij daar onder lijden? Het gebeurd wel in ons land en wie weet zit onze cultuur daar wel helemaal niet op te wachten.
En in de VS doen islamitische migranten het ook stukken beter in vergelijking met veel Europese landen.quote:
Nee, waarom wil je perse verschillende culturen in een samenleving zien?quote:
Het schijnt dat WO II al in '39 begon, meneer 'Ik ken de geschiedenis heel goed' En dat was in een tijd waarin het heel erg slecht ging met Duitsland ( mega inflatie). Geloof niet dat zó slecht gaat met Nederland.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef 2Me het volgende:
[..]
Een flapdrol die in Utrecht woont. Een flapdrol die zowel wel eens beroofd is door een buitenlander als een boel buitenlanders in haar vriendenkring heeft die haar vaak hebben geholpen met van alles en nog wat.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor flapdrol?
Er zijn in de geschiedenis anders landen zát waarin minderheden zijn geintegreerd - in de eerste plaats ook Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, waarom wil je perse verschillende culturen in een samenleving zien?
Het feit ligt al op straat dat het bijna onmogelijk is door de media, door religies, door de mens zelf.
Als mensen problemen hebben met het westerse cultuur en andersom, moeten ze op plaats van bestemming blijven waar hun overtuiging wel plaats heeft.
Was het maar waar, ze zijn alleen voorzichtiger. En Canada, mijn god dat is zo`n naief volk dat ze zelfs hun voordeur niet op slot doen. Opmerkelijk is wel dat de criminaliteit in Canada veel minder, maar dat komt niet omdat de Islam zich daar beter heeft geintegreerd. Maar door de opvatting van de canadees zelf.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
En in de VS doen islamitische migranten het ook stukken beter in vergelijking met veel Europese landen.
Waarom zijn er dan nog groeperingen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn in de geschiedenis anders landen zát waarin minderheden zijn geintegreerd - in de eerste plaats ook Nederland.
Begrijp me niet verkeerd ik heb ook geen hekel aan buitenlanders. Maar door dat alles hier zo loopt zijn hun ook al lang niet meer de gelukkigste. En jah dan krijg je gefrustreerde allochtonen, verdrietige , noem maar op.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een flapdrol die in Utrecht woont. Een flapdrol die zowel wel eens beroofd is door een buitenlander als een boel buitenlanders in haar vriendenkring heeft die haar vaak hebben geholpen met van alles en nog wat.
Dat heb ik toch al gezegd? Dat is een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan nog groeperingen?
Wel verdomme. Sikkelcel-anemie komt het meest voor onder Afrikanen en Latino's omdat het bescherming biedt tegen malaria. Nauwelijks onder Nederlanders. Als een Afrikaan gemeenschap heeft met een Nederlander is de kans op sikkelcel voor het kind dus groter geworden dan wanneer de Nederlander gewoon met een Nederlandse naar huis was gekomen. Die ziekte is gewoon ingevlogen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Juist wel! Recessieve ziektes komen minder voor bij halfbloedjes. Een halfbloedje zal niet snel last krijgen van sikkelcel.
Denk je dat echt? Ik zal niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, alles kan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd? Dat is een kwestie van tijd.
Je hebt toch ook wel blanke ziektes? Borstkanker wordt vast verminderd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wel verdomme. Sikkelcel-anemie komt het meest voor onder Afrikanen en Latino's omdat het bescherming biedt tegen malaria. Nauwelijks onder Nederlanders. Als een Afrikaan gemeenschap heeft met een Nederlander is de kans op sikkelcel voor het kind dus groter geworden dan wanneer de Nederlander gewoon met een Nederlandse naar huis was gekomen. Die ziekte is gewoon ingevlogen.
Dat is toch ook met de doodarme Portugese Joden gebeurd?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik zal niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, alles kan.
Maar geloven dat het een kwestie van tijd is, is wel erg naief.
Dat zou kunnen, maar genetische afwijkingen zijn voor de ene populatie steeds voordeling en voor de andere niet. Het is een illusie te denken dat je ziektes kan wegmixen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel blanke ziektes? Borstkanker wordt vast verminderd, bijvoorbeeld.
En ik ken de genetische koppeling.
Nee, dat snap ik. Maar zeggen dat je mengen niet goed voor je is is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar genetische afwijkingen zijn voor de ene populatie steeds voordeling en voor de andere niet. Het is een illusie te denken dat je ziektes kan wegmixen.
Frappant, dat dacht Tito ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd? Dat is een kwestie van tijd.
Maar goed om even ontopic te gaan...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is toch ook met de doodarme Portugese Joden gebeurd?
Slaat inderdaad he-le-maal nergens op.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar zeggen dat je mengen niet goed voor je is is gewoon niet waar.
Joden vergelijken met de islam is net zoiets als vergelijken met zand en worst.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is toch ook met de doodarme Portugese Joden gebeurd?
18e eeuw:quote:Op donderdag 27 september 2007 17:06 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Joden vergelijken met de islam is net zoiets als vergelijken met zand en worst.
De joden kwamen naar Nederland en intergreerde tenminste en bezorgde zelfs werk voor nederlanders.
De islam komt hier en begint meteen eisen te stellen dat er een moskee moet komen.
http://www.joodsmonument.nl/article-274276-nl.htmlquote:De armoede onder grote delen van de joodse bevolking was groot en van integratie was nog maar weinig sprake.
Nee, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Maar goed om even ontopic te gaan...
Als ik jou levenbeleving zo hoor. Dan had jij dus het liefst een 1op 1 verhouding gezien tussen allochtonen en nederlanders... Waarom?? Waarom????
quote:En wat moet er dan met de helft van nederland gebeuren die dan te veel is. Denk aan banen etc. Levensvoorzieningen etc.
Wat is jou point eigelijks.
Je komt met iets. We beargumenteren het , en hoppa snel naar een ander onderwerp jij.
Neuh, ik ben geen Dr. Mengele. Ik vraag me alleen af wat de concrete voordelen van rassenmenging zijn, buiten het feit dat een Italiaanse vriend of Marokkaanse vriendin spannend kan zijn. Dat is namelijk zuiver egoïstisch gedacht.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar zeggen dat je mengen niet goed voor je is is gewoon niet waar.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef cultheld het volgende:
Vind je het gek: Joden kregen geen enkele kans in die tijd.
Klinkt mij als klassieke integratieproblemen.quote:Joden hadden te weinig scholing in de nieuwe beroepen, ze waren niet erg gewenst in nieuwe beroepen, ze konden niet makkelijk voor niet-joden werken in verband met de zaterdagrust
Dreef egoisme de mens niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Neuh, ik ben geen Dr. Mengele. Ik vraag me alleen af wat de concrete voordelen van rassenmenging zijn, buiten het feit dat een Italiaanse vriend of Marokkaanse vriendin spannend kan zijn. Dat is namelijk zuiver egoïstisch gedacht.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
18e eeuw:
[..]
http://www.joodsmonument.nl/article-274276-nl.html
Je trekt de hele context naar zijn malle moer, uiteraard kunnen ze niet integreren als ze niet zijn opgeleid.quote:De armoede onder grote delen van de joodse bevolking was groot en van integratie was nog maar weinig sprake.
Marokkanen en Turken hebben altijd kansen gekregen in dit land. Dat blijkt ook wel uit mannen als Aboutaleb en Marcouch, die zich prima hebben opgewerkt. Dat konden joden in die tijd vergeten.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Klinkt mij als klassieke integratieproblemen.
Zolang hun gezicht te zien is wel. Of dat je wordt afgemaakt door familie als je net even wat te hard met habibi hebt doorgezakt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dreef egoisme de mens niet?
Halfbloedjes zijn trouwens wel heel vaak heel mooi.
Wat de neuk. Halfbloedjes zijn zelf al het gevolg van integratie. En wat voor integratiequote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Zolang hun gezicht te zien is wel. Of dat je wordt afgemaakt door familie als je net even wat te hard met habibi hebt doorgezakt.
Dat is niet helemaal waar: Joden kregen in dit land eerder rechten en vrijheden dan in Vlaanderen. Onze Joden zijn uitstekend geintegreerd, maar in Vlaanderen zijn een groot aantal volledig niet-geintegreerde Joden.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken hebben altijd kansen gekregen in dit land. Dat blijkt ook wel uit mannen als Aboutaleb en Marcouch, die zich prima hebben opgewerkt. Dat konden joden in die tijd vergeten.
Als je Désanne van Brederode destijds bij Buitenhof hebt gehoord: inderdaad. Dat mens pleiite voor de "nobele wilde", maar puur omdat ze het zo leuk vond om eens andere gezichten te zienquote:
Nou ja, Marokkaanse meisjes zijn over het algemeen gewoon mooi om te zien.quote:Halfbloedjes zijn trouwens wel heel vaak heel mooi.
Nou jij kwam volgens mij net met een voorbeeld uit 1800. En in die tijd hadden joden het wereldwijd lastig. In reguliere beroepen kwamen ze heel moeilijk terecht: Gelukkig gingen ze zich scholen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar: Joden kregen in dit land eerder rechten en vrijheden dan in Vlaanderen. Onze Joden zijn uitstekend geintegreerd, maar in Vlaanderen zijn een groot aantal volledig niet-geintegreerde Joden.
Wij zijn übermenschenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat de neuk. Halfbloedjes zijn zelf al het gevolg van integratie. En wat voor integratie![]()
Dat scholen is van véél later: ze bleven in de handel, of in het lompenproletariaat. Zwervers, dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou jij kwam volgens mij net met een voorbeeld uit 1800. En in die tijd hadden joden het wereldwijd lastig. In reguliere beroepen kwamen ze heel moeilijk terecht: Gelukkig gingen ze zich scholen.
En wat heeft dat te maken met de Islam? Een nederlander lukt het echt niet om een hoofddoekje te paaien, jah misschien als ie met haar trouwt en zich tot de Islam voegt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat de neuk. Halfbloedjes zijn zelf al het gevolg van integratie. En wat voor integratie![]()
Gemengde huwelijken komen anders steeds vaker voor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de Islam? Een nederlander lukt het echt niet om een hoofddoekje te paaien, jah misschien als ie met haar trouwt en zich tot de Islam voegt.
Maar niet tussen Marokkaanse/Turkse vrouwen en Nederlandse mannen. Beslist niet. Andersom wel; Steeds vaker zelfs.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gemengde huwelijken komen anders steeds vaker voor.
Dat is ook een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar niet tussen Marokkaanse/Turkse vrouwen en Nederlandse mannen. Beslist niet. Andersom wel; Steeds vaker zelfs.
Je lult je er in en er uit... In de Islam vind jij geen gemengd huwelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een heel oud gezegde:quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tot iedere Nederlander zich bekeerd heeft?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook een kwestie van tijd.
Wishful thinking. Ik hoop echt dat je gelijk krijgt, maar ik denk dat je er naast zit.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook een kwestie van tijd.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Tot iedere Nederlander zich bekeerd heeft?
Wishful thinking. En hoe.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Academicus: Moslims secualriseren.
En lezen kun je ook al niet, dat zegt ie helemaal niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Academicus: Moslims secualriseren.
Wil jij even je brutale mond houden? Ik praat met Zwaardvisch.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En lezen kun je ook al niet, dat zegt ie helemaal niet.
Niet zo fel, meteen.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En lezen kun je ook al niet.
Snel denken - snel typen - spaanders - bos hout voor de deur.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vraag me wel af wat secualriseren is. Zes jaar academicus, en nog steeds m'n woordjes niet kennen. [afbeelding]
Anders wat?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil jij even je brutale mond houden? Ik praat met Zwaardvisch.
Nee, maar ik debatteer graag met mensen op grond van argumenten, feiten en, oh, de waarheid. Zeiken en zuigen mag je van mij doen, maar je komt dan vrij snel op de negeerstand.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Anders wat?![]()
Een normale discussie kun je niet aan gaan, je grijpt naar andere bronen die totaal uit het verband worden gerukt.
Misschien is het wat fel, maar niemand vertelt mij om mijn mond te houden omdat iemand andermans mening niet bevalt.
Er zijn aardig wat moslims die van hun geloof vallen door domweg niet te geloven (zelfs op dit forum). Of je daarbij een hoofddoekje om die hersens hebt maakt niet veel uit - die secularisatie komt toch wel. Kwestie van wachten tot de oudere generatie dood is.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar nu we toch entre nous zijn, ik geloof niet in die secularisatie-fabel. Zolang er geen recht van vrije uittreding is, zeker niet voor de vrouw, is dat laffe toekomstmuziek.
Nou jah, de katholieken is het wel gelukt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar nu we toch entre nous zijn, ik geloof niet in die secularisatie-fabel. Zolang er geen recht van vrije uittreding is, zeker niet voor de vrouw, is dat laffe toekomstmuziek.
Een laf excuus, mijn argumenten, feiten en vooral de waarheid wimpel je af met een knuffel-gebaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar ik debatteer graag met mensen op grond van argumenten, feiten en, oh, de waarheid. Zeiken en zuigen mag je van mij doen, maar je komt dan vrij snel op de negeerstand.
Dat lijkt me wat te optimistisch hoor. Ik heb erg veel contact met moslims (waar ik persoonlijk ook gewoon aardig tegen ben omdat het best aardige gasten kunnen zijn), maar kom als niet-moslim niet aan hun zus, want dan heb je een probleem.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat moslims die van hun geloof vallen door domweg niet te geloven (zelfs op dit forum). Of je daarbij een hoofddoekje om die hersens hebt maakt niet veel uit - die secularisatie komt toch wel. Kwestie van wachten tot de oudere generatie dood is.
Misschien dat wat vrijdenkende jongens zich los kunnen vechten, maar ik geloof dat meisjes dat niet zo snel levend zullen meemaken. Buiten m'n vriendin heb ik eigenlijk nog nooit een exemplaar gesproken dat volledig seculier is, en zij komt dan nog uit een verwesterde familie.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat moslims die van hun geloof vallen door domweg niet te geloven (zelfs op dit forum). Of je daarbij een hoofddoekje om die hersens hebt maakt niet veel uit - die secularisatie komt toch wel. Kwestie van wachten tot de oudere generatie dood is.
Even recapituleren:quote:Op donderdag 27 september 2007 17:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Een laf excuus, mijn argumenten, feiten en vooral de waarheid wimpel je af met een knuffel-gebaar.
Wel een goed advied inderdaad om jou maar te negeren, want het heeft geen zin om iemand met geen ruggegraat te laten staan.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de Islam? Een nederlander lukt het echt niet om een hoofddoekje te paaien, jah misschien als ie met haar trouwt en zich tot de Islam voegt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je lult je er in en er uit... In de Islam vind jij geen gemengd huwelijk.
Katholieken met christenen, jah een gemengd huwelijk.
Bijna was ik met een Iraanse meid getrouwd geweest, jah gemengd huwelijk.
Houd de kerk wel in het midden.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En lezen kun je ook al niet, dat zegt ie helemaal niet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:37 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Anders wat?![]()
Een normale discussie kun je niet aan gaan, je grijpt naar andere bronen die totaal uit het verband worden gerukt.
Misschien is het wat fel, maar niemand vertelt mij om mijn mond te houden omdat iemand andermans mening niet bevalt.
Ja, ik wel. Ook verstraagd geseculariseerd. Eerst studeren, toen voorzichtjes eens met een nederlander thuiskomen van marokkaanse afkomst maar volledig seculier.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Misschien dat wat vrijdenkende jongens zich los kunnen vechten, maar ik geloof dat meisjes dat niet zo snel levend zullen meemaken. Buiten m'n vriendin heb ik eigenlijk nog nooit een exemplaar gesproken dat volledig seculier is, en zij komt dan nog uit een verwesterde familie.
Het valt niet mee he, om te negeren.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Even recapituleren:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er is een reden waarom ik met Zwaardvisch wel over vanalles en nog wat kan debatteren en met jou niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:49 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Het valt niet mee he, om te negeren.
Ga anders de Donald Duck lezen voor nieuwe feiten.
Ik vind DarkManta wel vermakelijk. Maar ik kan ook vreselijk lachen om StefanP, dus dat zal wel een afwijking zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik met Zwaardvisch wel over vanalles en nog wat kan debatteren en met jou niet.
*zucht*quote:Op donderdag 27 september 2007 17:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik met Zwaardvisch wel over vanalles en nog wat kan debatteren en met jou niet.
Oh, maar met StefanP kan ik ook wel eens heel aardige debatten voeren. Hangt er van af hoe zijn jasje hangt. Ik herinner me een heel bevredigend debat met hem over negers en genen en IQ - en het ging ook echt ergens over.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind DarkManta wel vermakelijk. Maar ik kan ook vreselijk lachen om StefanP, dus dat zal wel een afwijking zijn.
Ulysses is als een film die de een Oscar heeft gewonnen. Geprezen, geloofd, maar ineens deugt er niks meer van. Terwijl het verhaal best goed in elkaar steekt, buiten die encyclopedie van literatuurverwijzingen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef Mainport het volgende:
Als toeschouwende buitenstaander valt Floripas mij hier zeer positief op.
(Ondanks dat ze Ulysses in haar toplijstje had staan.)
Nee. Wel met Titanic, dat gewoon een ijzersterke film is, maar na de Oscar ineens werd afgekraakt. Evenals Ulysses steeds meer wordt gerelativeerd omdat het zo bekend is. Snobisme ten top.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef Mainport het volgende:
Ik denk dat je de Oscars wat overschat. Zou Ulysses niet zo snel vergelijken met The Departed, Crash, Lord of the Rings: The Return of the King () of pak 'm beet een andere film die deze uiterst prestigieuze prijs heeft gewonnen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:17 schreef Mainport het volgende:
(Ondanks dat ze Ulysses in haar toplijstje had staan.)
Bij deze, weten we ook weer hoe groot de hersenschade is van zwakzinnige filmpjes op hulpbehoevenden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef lf2 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=z7IADuPpcok&mode=related&search=
waarheid over wilders...
hij maakt van de politiek een wc...hij schijt uit zijn bek![]()
Jij woont niet in het westen? Of in een dorp...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef lf2 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=z7IADuPpcok&mode=related&search=
waarheid over wilders...
hij maakt van de politiek een wc...hij schijt uit zijn bek![]()
Daarom hing hij ook het nationaal-socialisme aan. Hitler = nationaal socialisme, Mussolini = facismequote:Op woensdag 26 september 2007 12:37 schreef n0r het volgende:
[..]
[..]
Hitler was een fascist in hart en nieren man, iedereen die het niet eesn was, en er iets van durfde te zeggen werd op straat in elkaar geslagen of regelrecht vermoord.
Als je je nou echt had ingelezen wist je dat grefo's bij de SGP zitten,quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lul.
Wilders FTW!
Dat boeit jullie niet want die grefo's van CDA en CU krijgen toch weer de meeste stemmen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:37 schreef Branieschopper het volgende:
Boodschap aan die lijers hier op dit forum(1)
Boodschap aan die lijers hier op dit forum(2)
Touché
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
jezelf quoten omdat je anders geen aandacht krijgt![]()
HAHAHAHHA!!!! Grappig man! Dat zal nooit in dit land gebeuren, lagere belastingquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:16 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Dus jij bent niet in voor minder belasting? en meer koopkracht?
Ik denk dat iedereen minder belasting zou willen betalen , maar net zo goed wil iedereen goede wegen, goed onderwijs, goede veiligheid etc , en dat kost nou eenmaal belastingscenten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:16 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Dus jij bent niet in voor minder belasting? en meer koopkracht?
Ik heb zowel het oprichtingsprogramma, als het verkiezingspamflet gelezen en als je de punten er uit haalt die niks met moslims en/of niet westerse allochtonen er uit haalt houd je een A4tje over waarvan minimaal de helft nog niet eens realiseerbaar is zonder een wetswijziging en/of in strijd zijn met internationale verdragen, true hij mag wel allerlei aardige plannen hebben , maar deze zijn zelfs in 3 regeerperiodes niet eens realiseerbaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:08 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Verkleining ambtenaren apparaat vind ik prachtig.
Lees die aandachtspunten nou is van zijn partij.
Precies, het ziet er allemaal heel leuk uit allemaal, maar uiteindelijk gaat het hem ook maar om 1 ding.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je de punten er uit haalt die niks met moslims en/of niet westerse allochtonen er uit haalt houd je een A4tje over waarvan minimaal de helft nog niet eens realiseerbaar is zonder een wetswijziging en/of in strijd zijn met internationale verdragen
zo'n beetje alle regelingen die ze tegen de niet-westerse allochtoon willen invoeren (volgens hun verkiezingspamflet dan) zijn in strijd met internationale verdragen. Het afschaffen van de eerste kamer kan niet zonder dat je 2/3de van de ambtenaren die daarin spreken de wet laten wijzigen en voor hun eigen ontslag te laten stemmen, en referenda over turkije of de wenselijkheid van de euro zijn pure geldverspilling , omdat we daar al lang niet meer over kunnen beslissen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Valt op zich mee, en wat betreft internationale verdragen zijn ze niet zo in voor de EU.
Ben overigens wel met je eens dat sommige wijzigingen nog lang kunnen duren, ging mij meer om lastenverlaging en algemene vooruitgang.
Wat betreft infrastructuur en integratie, die discussie mag een andere keer, maar Onderwijs en Zorg vind ik ook wel lovenswaardig .
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef max2slow het volgende:
Nederlanders hebben honderd duizenden joden verraden. Nu zijn moslims aan de beurt....
Nederlanders ... wat een kutvolk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op welke onderzoeken baseer je deze mening , en criminaliteit sterft echt niet uit door een paar allochtonen het land uit te flikkeren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben wilders-fan omdat:
1: het niet meer kan in NL, als men hun ogen opent ziet men dat vooral mensen van Marokkaanse afkomst agressief zijn naar andere mensen (ja, blanke zijn dit ook, maar als je het procentueel bekijkt, is het toch een ander verhaal
Pim Fortuyn is neer geschoten door een milieuactivist, niet door iemand die Nederland niet te vol vond.quote:2: het is te vol in NL. Pim Fortuyn riep dit een aantal jaar geleden ook en is hierdoor doodgeschoten. Door deze dichtbevolktheid raakt men opgefokt (WHAHAHA IK ZEI 'FOK' WHAHAHA!!!!!EINZ!11!) door elkaar.
iedere marokkaan van de 3de generatie heeft een nederlands paspoort , en culturen veranderen altijd, als wij nu nog steeds een rechtssysteem zouden hebben als in de 16 eeuw bijvoorbeeld , waren doodstraffen, verminkingen of verbanningen ook een optie geweest.quote:3: De NL'se nationaliteit begint uit te sterven. Als al die Marokkaanse en andere buitenlandse zich met NL'ers gaan mensen, veranderd de NL'se cultuur en zo houden we uiteindelijk geen NL'er meer over
Als ik rekening met het verleden zou houden zou ik tegen alle kampers en volksbuurt bewoners zijn , aangezien daar ook gasten tussen zitten waar ik langdurig problemen mee gehad heb en waar de politie na zo'n probleem van zei dat ik dan maar niet door die buurt heen zou moeten fietsen, betekend nog niet dat ik best lol kan hebben bij vrienden die in dat soort wijken wonen en zich wel netjes aan de regels houden.quote:4: 4e en laatste en misschien domste (in jullie ogen) reden. Ik ben racistisch geworden door wat ik heb meegemaakt in het verleden. Er is veel gebeurt waar ik verder niet op in wil gaan. Wilders zijn uitspraken zijn ook racistisch getint en daarom ben ik vóór!
In mijn ogen niet, maar als dat jouw mening is dan respecteer ik deze , ondanks dat bepaalde delen in de opzet verwerpelijk vind.quote:Hopelijk zijn dit in jullie kritische oogjes fatsoenlijke redenen
Je naiviteit is haast schattigquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef Linky het volgende:
[..]
Ehm... ja, als 1 of beide ouder(s) uit het buitenland kom(t)(en) ben je een allochtoon
Polen nemen alleen de baantjes waar nederlanders zich te goed voor voelen. Er wordt altijd genoeg kutwerk aangeboden, maar mensen zijn liever werkloos dan dat ze deze baantjes doen. Daarentegen is het ook weer niet goed als die Polen dan maar deze werkjes opknappen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:02 schreef RickoKun het volgende:
ik vind niet dat Wilders zo zeer racistisch is en dat ik daarom hem wel redelijk vind. Ik heb geen haat jegens anderen om hun kleur. Wat ik wel zeer vervelend vind, is dat bijv. die Polen e.d veel werk in pikken van de NL-er.
Bovendien, wat versta jij onder de NL-se nationaliteit? 24/7 zeuren over alles?
Hoe wou hij dat bewerkstelligen ? dankzij zn kamervragen raakt het ambtenarenapparaat straks overbelastquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:08 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Verkleining ambtenaren apparaat vind ik prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |