Maar dat is bij elke partij.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo herder zo schaap denk ik dan maar...![]()
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Waarom zijn er van die mensen (ik zal geen namen noemen) die alles maar over één kam scheren, B zeggen wanneer mensen die een andere visie hebben dan zij A zeggen, enkel met antwoorden komen die nergens op slaan, meteen schelden, en zo gauw de kans er is van een nieuwsbericht een moslim-bashtopic ervan moeten maken? WAAAAAAROM??!!!!![]()
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.
Nee ik ben tegen facisten..quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Dat doen de Wilders-stemmers wel vakerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:
[..]
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?![]()
En jij het vermogen om begrijpend te lezen?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:
[..]
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?![]()
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....quote:
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoonquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Nu strijk jij ook alles over 1 kam. Ik ben Nederlander en heb niets maar dan ook niets tegen allochtonen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon![]()
Uhm, nee?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon![]()
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Claus was een Duitser, dus is Willem-Alexander een (tweedegeneratie)allochtoon.quote:
Ehm... ja, als 1 of beide ouder(s) uit het buitenland kom(t)(en) ben je een allochtoonquote:
moslims (sommige) discrimineren vrouwen vanwege hun geloof (geen handen schudden) dus die zijn neo nazi's?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 1 der Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
Vergeet ook niet dat racisme van twee kanten komt.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 1 der Grondwet:
Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef 2Me het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.
Ik ken de geschiedenis heel goed en weet dus ook van een zeker man uit Duitsland die eerst ook met onzin begon te strooien om kiezers te winnen. Toen die eenmaal alle mensen in z'n zak had begon hij radicaal te worden. De mensen volgden zonder nadenken, net als alle Wilders stemmers meestal doen. Daarna volgde '40 - '45
Ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden
Aah ok. Maar goed dat ik alleen wat heb tegen moslims dan...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Claus was een Duitser, dus is Willem-Alexander een (tweedegeneratie)allochtoon.
Heb jij de info over moslims zelf vergaard of heb je dat allemaal van de media?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.
Ok, what heb je dan tegen mij aangezien ik een moslim ben.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah ok. Maar goed dat ik alleen wat heb tegen moslims dan...
Moslims neuken geiten en vliegen gebouwen binnen. Hoeveel info heb je nog meer nodig?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Linky het volgende:
[..]
Heb jij de info over moslims zelf vergaard of heb je dat allemaal van de media?
HAHAHA PUNS!!!!eins!!!111quote:Op woensdag 26 september 2007 11:34 schreef Billekoek het volgende:
Dat Wilders juist alles over 1 kam scheert
Media dus, jij kijkt dus niet verder dan je neus lang is...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moslims neuken geiten en vliegen gebouwen binnen. Hoeveel info heb je nog meer nodig?
Wie zegt dat ik dat vergeet ?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat racisme van twee kanten komt.
Niet alleen mensen met een blank uiterlijk discrimineren.
Marokkanen hebben er ook wel een handje van. Welke woorden ze gebruiken geen idee, want ze verzinnen elke dag weer wat nieuws.
Is dat niet appels met peren vergelijken?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat vergeet ?
Zijn het de marokkanen die d.m.v. Blitzkrieg-warfare the Garden of Eden platbombarderen? Neen.
De straatmaroc op de hoek van de straat die kaaskop schreeuwt naar een blond iemand is wel iets anders dan een heel westers leger wat het Midden-Oosten aan gort ragt.
Dat wakker worden gebeurt pas als het zeikaccent verschuift van Moslims naar Polenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:24 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet, 8 jaar propaganda doet zelfs de meest objectieve geest geen goed.
Maar wake up goddamned.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:21 schreef Linky het volgende:
[..]
Media dus, jij kijkt dus niet verder dan je neus lang is...
Hitler is via verkiezingen aan de macht gekomen en heeft in principe(afgezien van de periode dat de SA nogal actief was)niet zo heel veel fascistische methodes gebruikt. Daarnaast heeft hij nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij van de Joden af wou. Vind het daarom geen goede vergelijking, omdat Hitler in de eerste plaats niet een 'echte' fascist is en daarnaast nooit een geheim heeft gemaakt van zijn plannenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef 2Me het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.
Ik ken de geschiedenis heel goed en weet dus ook van een zeker man uit Duitsland die eerst ook met onzin begon te strooien om kiezers te winnen. Toen die eenmaal alle mensen in z'n zak had begon hij radicaal te worden. De mensen volgden zonder nadenken, net als alle Wilders stemmers meestal doen. Daarna volgde '40 - '45
Ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden
Ja! En tegen, ehm, het LINKSE BOEVENTUIG! Want die WILLEN NEDERLAND KAPOT MAKEN. Dus!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:30 schreef wadgem het volgende:
[..]
Ja! En tegen, ehm, het LINKSE BOEVENTUIG! Want die WILLEN NEDERLAND KAPOT MAKEN. Dus!
Wilders is de enige oplossing! Een VRIJ Nederland willen we, waarin iedereen die TEGEN VRIJHEID is (anders denkt) uitgezet mag worden! Zo!
Breek me de bek niet open over lilliputtersquote:Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ohja homo's moeten trouwens ook dood. En liliputters.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
Hitler was een fascist in hart en nieren man, iedereen die het niet eesn was, en er iets van durfde te zeggen werd op straat in elkaar geslagen of regelrecht vermoord.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef Magereheinus het volgende:
Vind het daarom geen goede vergelijking, omdat Hitler in de eerste plaats niet een 'echte' fascist is en daarnaast nooit een geheim heeft gemaakt van zijn plannen
Wacht maar, Wilders' geheime wapen is bijna klaar voor gebruik! Zal ze leren zo klein te zijn!quote:Op woensdag 26 september 2007 12:36 schreef wadgem het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over lilliputters
Een Nederland zonder lilliputters, dat is mijn Zwitserleven gevoel!
en dan dit:quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Salvad0R het volgende:
Artikel 1 der Grondwet:
wat klopt hier niet?..quote:Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
Hij discrimineert toch niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en dan dit:
[..]
wat klopt hier niet?..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |