Maar dat is bij elke partij.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo herder zo schaap denk ik dan maar...![]()
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Waarom zijn er van die mensen (ik zal geen namen noemen) die alles maar over één kam scheren, B zeggen wanneer mensen die een andere visie hebben dan zij A zeggen, enkel met antwoorden komen die nergens op slaan, meteen schelden, en zo gauw de kans er is van een nieuwsbericht een moslim-bashtopic ervan moeten maken? WAAAAAAROM??!!!!![]()
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.
Nee ik ben tegen facisten..quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Dat doen de Wilders-stemmers wel vakerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:
[..]
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?![]()
En jij het vermogen om begrijpend te lezen?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:
[..]
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?![]()
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....quote:
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoonquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Nu strijk jij ook alles over 1 kam. Ik ben Nederlander en heb niets maar dan ook niets tegen allochtonen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon![]()
Uhm, nee?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon![]()
We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |