abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 11:27:26 #1
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_53482382
Kijk, de heer wilders is vaak in het nieuws, en de PVV ook. Wilders stelt een hoop kamervragen en probeert hiermee zoals elke normale oppositiepartij, balkie en aanhangers het vuur aan de schenen te leggen. Niks mis mee, dat is normaal.

Ik ben zelf geen voorstander van Wilders, noch moslim, noch gelovige, maar ik heb graag een discussie met mensen die FATSOENLIJK kunnen beargumenteren waarom zij voor zijn. Een gezonde discussie is nooit mis. Ongeacht ultra voor of tegen of ergens in het midden.

Maarrrrrrrrrrrrrrr, en hier komt de klacht:

Waarom zijn er van die mensen (ik zal geen namen noemen) die alles maar over één kam scheren, B zeggen wanneer mensen die een andere visie hebben dan zij A zeggen, enkel met antwoorden komen die nergens op slaan, meteen schelden, en zo gauw de kans er is van een nieuwsbericht een moslim-bashtopic ervan moeten maken? WAAAAAAROM??!!!!

Welke fokkertt! voelt hetzelfde? Wie is het ook zat? Wie is het juist niet zat? Schpreekt en laat van u hooren!
  woensdag 26 september 2007 @ 11:30:44 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53482455
Er zijn er een paar die het wél kunnen hoor, maar ik ben het met je eens dat veel Wilders fans niet verder komen dan het roepen van wat one-liners en heel hard domme dingen roepen. Zo herder zo schaap denk ik dan maar...
pi_53482486
Ik heb wilders in mn hyves!

pi_53482493
PVV FTW!
pi_53482541
Dat Wilders juist alles over 1 kam scheert

En ik ben het met je eensch. Luisteren is zooooo moeilijk. Dat zie je vooral in de politiek.
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_53482554
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo herder zo schaap denk ik dan maar...
Maar dat is bij elke partij.
De partij waar zij voor staan kent een voorman/vrouw die vaak dingen zegt waar men het mee eens is. Dan is napraten natuurlijk wel easy. Hoewel Wilders stemmers daar wel erg in doorslaan idd. Ze schelden écht vaak
Dit, dus.
pi_53482922
Wilders!
pi_53482943
Ja, ik ben eerlijk gezegt niet voor Wilders...

Maar het valt me op dat er nog geen mensen hebben gereageerd/gemotiveerd waarom ze op Wilders zouden stemmen,
daarvoor zijn meerdere redenen te beschrijven.

1. Ze zijn te dom om te typen
2. Ze liggen nog te ronken in hun bed omdat ze gister te veel hebben gezopen
3. Ze durven niet te reageren omdat ze weten dat het dom van ze is om te zeggen dat ze voor Wilders zijn
4. Wilders-fans bestaan helemaal niet.
5. Ze onderschrijven alleen maar wat Wilders zegt omdat ze zich zelf niet kunnen uitdrukken en veel te onwetend zijn om over zaken te spreken, laat staan om ergens over te beslissen of hun eigen meningn op een open forum te plaatsen..

Er bestaan geen lelijke vrouwen, er is alleen te weinig bier ;-)
pi_53483030
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_53483031
Achja Wilders heeft af en toe wel goede punten, jammer dat hij vooral in het ronte loop te bleren en nooit met een realistische oplossing komt.
  woensdag 26 september 2007 @ 11:55:00 #12
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53483033
Leuk! nog een anti-wilders topic!
pi_53483058
Ben het helemaal met je eensch;

Wilders praat op het gevoel van de mensen, hierdoor krijgt hij veel aanhang maar concrete plannen ontbreken of zijn simperweg niet uitvoerbaar.
pi_53483137
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Waarom zijn er van die mensen (ik zal geen namen noemen) die alles maar over één kam scheren, B zeggen wanneer mensen die een andere visie hebben dan zij A zeggen, enkel met antwoorden komen die nergens op slaan, meteen schelden, en zo gauw de kans er is van een nieuwsbericht een moslim-bashtopic ervan moeten maken? WAAAAAAROM??!!!!
Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.
pi_53483208
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Gewoon, omdat moslims lelijk zijn en dood moeten. Dûh.
Je hebt je hersens vandaag zeker even thuisgelaten?
pi_53483228
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Nee ik ben tegen facisten..
pi_53483239
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:

[..]

Dat doen de Wilders-stemmers wel vaker
pi_53483244
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef 2Me het volgende:

[..]

En jij het vermogen om begrijpend te lezen?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53483291
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:01 schreef 2Me het volgende:

[..]

Nee ik ben tegen facisten..
Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
pi_53483454
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon
Let Elume Light Your Path
pi_53483477
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Linky het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jullie nederlanders iets tegen allochtonen hebben. Jullie toekomstige koning is zelf een allochtoon
Nu strijk jij ook alles over 1 kam. Ik ben Nederlander en heb niets maar dan ook niets tegen allochtonen.
  woensdag 26 september 2007 @ 12:12:39 #22
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53483493
quote:

[..]

Uhm, nee?
pi_53483504
Artikel 1 der Grondwet:

Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Iedereen die zich hier niet aan houdt is een neo-nazi. Een Bush-lover. Een Wilders-zuiger.
pi_53483507
quote:

[..]

We hebben dan ook niets tegen allochtonen, maar wel tegen moslims. En negers met te kleine petjes.
pi_53483526
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Fascisten heb als geweld als centraal punt in hun programma, volgens mij kan ik dit niet terugvinden bij Wilders....
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.
Ik ken de geschiedenis heel goed en weet dus ook van een zeker man uit Duitsland die eerst ook met onzin begon te strooien om kiezers te winnen. Toen die eenmaal alle mensen in z'n zak had begon hij radicaal te worden. De mensen volgden zonder nadenken, net als alle Wilders stemmers meestal doen. Daarna volgde '40 - '45

Ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')