Joh dat stamt nog uit deeltje 40 of zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef DaFan het volgende:
Waarom wel een hartje bij die emo (Sara) en niet bij Veronica
Nou nou wat een taalquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vond het kut.
Wat jij wilquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:05 schreef Meddo het volgende:
en dat plaatje onder in de openingspost zou je bovenin moeten zetten
Nou ja, ik bén Engels en ik vind het de afgelopen twee afleveringen ook slecht gesteld qua verstaanbaarheid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef Game_Error het volgende:
wat zijnn jullie een stel aanstellers met het niet kunne verstaan, ga engels leren ofzotis gewoon goed te volgen, en trouwens. t was weer een ouderwets toffe aflevering
Ik weet het nog niet zo, de rest van Sona moet natuurlijk niet doorhebben dat Scofield gaat uitbreken, anders moet hij ze weer allemaal meenemen... en ik denk niet dat hij dat van plan is, nadat hij dat in Fox River ook al moest doen en daardoor mensen zoals T-Bag vrijkwamen. En als hij weigert hun mee te nemen, dan vermoorden ze hem waarschijnlijk. Dus de spanning van het rondsneaken zal er [hopelijk] nog inblijvenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef GlazenKaak het volgende:
Maar ik mis nog wel een beetje de spanning, het is lang niet zo spannend als in Fox River..waar overal bewakers loerden enzo en de beveiliging wel wat beter wasik heb echt het idee dat als die gevangenen willen uitbreken ze dat wel zou lukken, met hulp van buiten ofzo.
Precies, veel te veel bas en achtergrondgeluid/muziek en de stemmen te zacht.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:00 schreef Xurk het volgende:
Nou ja, ik bén Engels en ik vind het de afgelopen twee afleveringen ook slecht gesteld qua verstaanbaarheid.
Zit er wel dik in.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:27 schreef Lief-visje het volgende:
Leuke afleveringben benieuwd naar volgende week of sucre terug zal gaan om lincoln te gaan helpen.
Alsof ze gaan zeggen dat dit een matig seizoen wordt in vergelijking met seizoen 1quote:Op woensdag 26 september 2007 09:52 schreef Syd het volgende:
Vette aflevering, en volgens de Cast zelf word dit beste seizoen van de 3, ik denk dat het ook zo gaat worden.
Ik mag hopen van wel! Hij luisterde iig wel naar Linc's advies!quote:Op woensdag 26 september 2007 07:27 schreef Lief-visje het volgende:
Leuke afleveringben benieuwd naar volgende week of sucre terug zal gaan om lincoln te gaan helpen.
bellick zei dat hij had gelogen over wat hij met haar gedaan had, hij heeft haar nooit gevangen genomen. (volgens mij) Die baas is gewoon de koning van de gevangenis.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:59 schreef Suerte het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Bellick nou zei tegen Sucre over Maricruz?Ik verstond er geen zak van![]()
En wie is die donkere 'baas' nou![]()
ik dacht aan ratquote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Was ik de enige die dacht dat het vlees dat geen kippenvlees was, mensenvlees is?
Nee, vandaar de TTquote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Was ik de enige die dacht dat het vlees dat geen kippenvlees was, mensenvlees is?
toen hij voor het eerst dat riool inging voelde hij iets aan die buis, waarschijnlijk water. Toen dacht hij, he hier water, maar niet uit de kraanquote:Op woensdag 26 september 2007 13:50 schreef planethugo het volgende:
michael kan opeens ergens water vandaan toveren terwijl hij pas in sona zit, de andere die er al veel langer zitten lukt dat niet
maar verder wel aardige aflevering, er zit iig wel tempo in 't verhaal, had gedacht dat die whistler nog wel een paar afleveringen onder de grond zou zitten
Slimme jongen is het tochquote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
toen hij voor het eerst dat riool inging voelde hij iets aan die buis, waarschijnlijk water. Toen dacht hij, he hier water, maar niet uit de kraanVERSTOPPING!!!!!
boem baf half uur later stromend water
De eerste keer toen Michael in het kamertje van die zwarte baas kwam zoomde ze in op dat gaas van een ventilator. Die ging toch al aardig diep en ver. Die waterleidingen zitten ook door het hele gebouw heen dus er is van alles mogelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 15:27 schreef Trancelocator het volgende:
Enige manier om daaruit te komen lijkt mij een tunnel graven. Maar dat gaat niet lukken in een week...
Ventilatieschachten blijven binnen het gebouw, dus daar heb je niets aan. Alleen waterleidingen en stroom komen van buitenaf. Uitgaand is er het riool, dat zou ook een mogelijk kunnen zijn. Ze hebben in ieder geval de gevangenis in handen, dus ze kunnen makkelijk dingen gaan onderzoeken.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste keer toen Michael in het kamertje van die zwarte baas kwam zoomde ze in op dat gaas van een ventilator. Die ging toch al aardig diep en ver. Die waterleidingen zitten ook door het hele gebouw heen dus er is van alles mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |